Postitused: 4,533
Teemad: 37
Liitus: Sep 2009
Maine:
55
Kui see toru ulatub õli võtma ja on ÕHUTIHE, peaks töötama. Kui hakkab õhku pumpama, siis pole lootustki. Miks süüdistad pumpa, pole mulle selgunud?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 23
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
2
Vaata seda kuuli,kruvipeaga poldi all. Kas see on sile ilma rooste ja rantideta. See kuul peaks ava sulgema kui pumba kolb tuleb väljapoole. Teine klapp on veel,see on selle imitoru ja pumba liitmiku sees. Mõlemad (kuul)klapid peavad olema suht tihedad.
Postitused: 51
Teemad: 2
Liitus: Dec 2019
Maine:
3
Freespingil jamasin ka selle pumbaga tüki aega ja lõpuks panin imitoru otsa eraldi tagasivooluklapi ja sai toimima. Treipingil pean supordi pumbale ka panema eraldi klapi vahele kuna laseb õli alla. Ma muidu keeran pumbalt punni maha, valan õli august sisse ja mängin kelguga edasi- tagasi, sõrm ette, õli juurde ja siis hakkab jälle õli imema. Ei ole veel mahti saanud veel lahti võtta...Aga kiirusekasti pump on jah hammasrataspump ja ma kahtlustan et, eelmine omanik lasi valetpidi kuivalt kuna õli oli olemas, aga kast oli väga kuiv ja mõned laagrid ja hammasratas katki.
Kuidas sa kert125 treipingi tööle said?
Postitused: 792
Teemad: 28
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Selle pumba väljaviske kuuli peal ei ole vedru ette nähtud.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 64
Teemad: 12
Liitus: May 2012
Maine:
0
Nii nädalavahetus käes ja sai jälle masina kallal oldud. Sai nüüd vaadatud seda sissetuleva toru küljes olevat klappi. Toimib kenasti. Vedru sulgeb kuuli. Puhuda ei jõua läbi. Sai ka pump ise laiali võetud kulumis märke ei paista. Ja käsitsi lüüa võtab vaakumi jne... Kokku pannes aga ei midagi. Sai pandud see vasktoru tagurpidi ehk otsaga üles ja süstlaga õli täis. Kõik korras. Lööb õli ilusti ette. Nii kui oma õigesse asendisse panna ja toru eelnevalt süstlaga uuesti täites jälle ei midagi. Sai ka korra küljepeale 90 kraadi keeratud toru ja otse pudelist õli pandud toimis jälle kenasti. Kas see tähendab et õli all käigukastis ikkagi liiga vähe? Et ei jõua ikkagi üles imeda? Kuigi kui toru ju süstlaga täis pandud ja ots õli sisse ulatub 5+cm siis ei tee midagi. Filtri kopsikus näppu selle sissetuleva vooliku ette pannes mingi surin on.
Asi ju kõik nii lihtsa ehitusega, aga ei saa asja tööle. Äkki käib kellegil lihtsalt kaas maha ja saab vaadata kui palju õli kogus on. Kas need alumised hammakad peaks juba üleni õli sees olema.
Postitused: 792
Teemad: 28
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Õli kogus spindlikasti on ~3,8 liitrit.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 792
Teemad: 28
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Imitoru asend spindlikastis.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 64
Teemad: 12
Liitus: May 2012
Maine:
0
Nii sai täna asja korda endal. Veaks oli ikkagi see vasktoru mis õli sisse imeb. Nimelt oli toru täpselt puruks selle koonuse juures mis ennast seal pumba juures mutriga pingutades kinni võtab. Sai see 5mm maha lõigatud ja uus koonus tekitatud. Siis kenasti jälle süstlaga toru õli täis jne.... Ja nii kui masin tööle sai hakkas lööma õli üles.
Väga loll viga mida kohe tähele ei pannud. Aga tänan kõiki kes pakkusid variante ja abiks olid.