Postitused: 1,905
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(05-11-2025, 17:53 PM)muska71 Kirjutas: Tulede teema jätkuks.Parempoolsesse esitulesse koguneb kuskilt vesi ja klaas seest udune,et millest tekkida võiks?Aitab ainult tule vahetus või on veel mingeid trikke?
Teadmata mis autost jutt aga esituledel peaks olema ventilatsiooni avad - tagaküljelt tuvastatavad. Otsest leket need muidugi ei kõrvalda. Plastist tagakülje sisse allaossa saab samuti erinevaid auke puurida kiireks lahenduseks. Eks need lekked kuskilt klaasi ja korpuse või reg.kruvide läbiviikude kohtadest ole - plastist tuleklaasi puhul võib ka pragu klaasis olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 706
Teemad: 1
Liitus: Jan 2013
Maine:
16
Kas on nähtud ja kus või mis nimetusega otsida luugiamorti mis tõmbaks kokku mitte ei lükkaks lahti?
Tänan
Postitused: 3,260
Teemad: 204
Liitus: Jan 2004
Maine:
64
(07-11-2025, 09:54 AM)klemm Kirjutas: Kas on nähtud ja kus või mis nimetusega otsida luugiamorti mis tõmbaks kokku mitte ei lükkaks lahti?
Tänan
https://www.aliexpress.com/w/wholesale-R...t.search.0
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Apr 2013
Maine:
2
Ma 24 a vahelduva eduga gaasvedrudega tegelenud. Otsi nimega traction spring. Levinud ta pole jah, ehituselt täitsa teine asi kui tõukav. Kui sa kusagilt ei leia siis võid saata mõõdud. Käik, pikkus suletud asendis, läbimõõdud silinder/kolvivars. Otsad, keere/silmus/kuul-liigend, kahvel jne. Kui keere siis mis? M8,M6,M5 jne. Tõmbejõud.
Kindlasti pole see 20 eurine “vigur”
Postitused: 7,119
Teemad: 61
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
(07-11-2025, 22:41 PM)Virko Kirjutas: Ma 24 a vahelduva eduga gaasvedrudega tegelenud.
Mäletamist mööda oled seesama inime, kes siin aastaid tagasi pööblile põrutas, et gaasvarras paigaldatakse alati vars allapoole. Jutt pole muidugi seotud praeguse tõmbavate varraste juhtumiga. Ometi on ka praegusel ajal näha nii päriselus kui ka videopildis valesti paigaldatud lükkavaid vardaid/gaasvedrusid. Justnimelt uutel tehaseautodel. Kas viitsiksid kommenteerida?
Endal oli juhus kus värvimisest tulnud mersubussi omanik kurtis, et luuk kolksub. Pilguheit varrastele tegi auto korda.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.