07-09-2004, 22:26 PM
Tere
Olen uus siin foorumis ja tahaks asjatundjate arvamust ühele karvasele projektile.
Nimelt õnnestus suve hakul üks tore hall 77 aasta GAZ 24 kätte saada. Spido originaalnäit 73000 ja sigahästi säilinud nii seest kui väljast. Isegi tore originaal-käetugi on eesistmete vahel. Endise omaniku jutu järgi oli see tema isa (Laevaremonditehase ühe direktori) tööauto, mis liikus suht harva ja viimased viis aastat seisis lihtsalt garaazis. Tehnilist kontrolli tehes arvasid ka remondimehed et see jutt võib tõele vastata.
Siis, pooljuhuslikult sain veel teisegi 24 omanikuks, seekord 79 aasta, originaal-punane, spidokal 143000 ees. Omanik ei tahtnud kuidagi loobuda, see oli algusest peale tema auto olnud ja ka näha oli et papi oli masinat hoidnud nagu armukest. Kui võtmed üle andis poetas pisaragi...
Terve suve Volgaga ringi lastes on ainult kasvanud austus nende lahedate laevade vastu!
Nüüd on kindel plaan, et ühe jätan 100% originaali (egs selleks eriti palju tegema ei pea, teisest tahaks midagi huvitavat teha. Väga lahe oleks sellele gaz 53 V8 peale istutada, aga ilmselt ei saaks sellele ARK-st luba...
Seega, tulles tagasi maa peale, oleks miinimumprojektiks kiire sild ja 5-käiguline kast alla panna. Ilmselt 2410 või 3310 peab doonoriks võtma (Kel mõni siuke üle on võiks märku anda). Lisaks tahaks selle masina u 10 cm madalamaks lasta (Kas lühemad esivedrud teeksid pool tööd ära?), veidi edevam velg alla panna ja ka laiad papud võiks komplekti kuuluda (kas keegi teab mis kaasaegne velg sinna sobib?).
Ja kui siis veel küllalt pole saanud siis tahaks proovida UAZ-i 2.9l mootorit veel peale paigutada. Sellise kombinatsiooniga oleks ka pikemad otsad veidi vastuvõetavamad (praegune 4 käiku ei luba trassil müra pärast eriti üle 80 sõit).
Oskab keegi asjatundja kommenteerida sellist kombinatsiooni. Kuivõrd teostatav selline kooslus üldse on? Ehk on keegi veel sellisest ümberehitusest huvitatud? Võtaks koos ette!
Olen uus siin foorumis ja tahaks asjatundjate arvamust ühele karvasele projektile.
Nimelt õnnestus suve hakul üks tore hall 77 aasta GAZ 24 kätte saada. Spido originaalnäit 73000 ja sigahästi säilinud nii seest kui väljast. Isegi tore originaal-käetugi on eesistmete vahel. Endise omaniku jutu järgi oli see tema isa (Laevaremonditehase ühe direktori) tööauto, mis liikus suht harva ja viimased viis aastat seisis lihtsalt garaazis. Tehnilist kontrolli tehes arvasid ka remondimehed et see jutt võib tõele vastata.
Siis, pooljuhuslikult sain veel teisegi 24 omanikuks, seekord 79 aasta, originaal-punane, spidokal 143000 ees. Omanik ei tahtnud kuidagi loobuda, see oli algusest peale tema auto olnud ja ka näha oli et papi oli masinat hoidnud nagu armukest. Kui võtmed üle andis poetas pisaragi...
Terve suve Volgaga ringi lastes on ainult kasvanud austus nende lahedate laevade vastu!
Nüüd on kindel plaan, et ühe jätan 100% originaali (egs selleks eriti palju tegema ei pea, teisest tahaks midagi huvitavat teha. Väga lahe oleks sellele gaz 53 V8 peale istutada, aga ilmselt ei saaks sellele ARK-st luba...
Seega, tulles tagasi maa peale, oleks miinimumprojektiks kiire sild ja 5-käiguline kast alla panna. Ilmselt 2410 või 3310 peab doonoriks võtma (Kel mõni siuke üle on võiks märku anda). Lisaks tahaks selle masina u 10 cm madalamaks lasta (Kas lühemad esivedrud teeksid pool tööd ära?), veidi edevam velg alla panna ja ka laiad papud võiks komplekti kuuluda (kas keegi teab mis kaasaegne velg sinna sobib?).
Ja kui siis veel küllalt pole saanud siis tahaks proovida UAZ-i 2.9l mootorit veel peale paigutada. Sellise kombinatsiooniga oleks ka pikemad otsad veidi vastuvõetavamad (praegune 4 käiku ei luba trassil müra pärast eriti üle 80 sõit).
Oskab keegi asjatundja kommenteerida sellist kombinatsiooni. Kuivõrd teostatav selline kooslus üldse on? Ehk on keegi veel sellisest ümberehitusest huvitatud? Võtaks koos ette!