Postitused: 35
Teemad: 2
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Võib vaid rõõmustada ,et üle tükki aja kah mõni ametlik etapp toimub.
Postitused: 1,497
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Oi kurat, nii kahju, et mul masin veel valmis pole...
Aga vaatan, kuidas rahad laekuvad, hea stsenaariumi korral äkki isegi saab sõitma.
Postitused: 201
Teemad: 13
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Piltidelt tundub, et päris ligane oli?
Kas kukkumisi oli palju?
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Kukkumisi ma võrride klassis küll ei näinud.
Tõesti täiesti arusaamatu kuidas suutis nr \"47\" nii hästi edasi liikuda. Oli tal ju originaal karbuss õhupuhastiga ja silindripead polnud silma järgi allapoole lastud (surveastme tõstmiseks).
Postitused: 1,497
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Teises noorte/naiste stardis siiski kukuti, täpsemalt - hakati käima lükkama ja üks lükkas teisele otsa (niipalju kui mina nägin eemalt)
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
kes "reporterist" katkendit nägi?Igatahes maru vaatepilt oli.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Vaatasin ka just Reporterit, suht huvitav oli. Kellegil seal saates näidatud videolõike salvestatud pole?
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Nüüd siis kindel plaan välja kujunenud, jääraja sõidul tahaks küll kohal olla, kui võrri veel pole siis tuleks lihtsalt vaatama. Üritan siiski ehitatda endale võrri millega kihutada.
nägin ise kah reporterit. a kes see mees oli kes seda korraldab?andis seal intervjuud ka. mõni foorumlane??
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Tahaks teada seda et kas Võrrivõidusõidul on olulisem kiirus või tõmme. Vaatasin pilte ja kunagi oli ka raja plaan üleval ja tundus kurviline rada, st. et olulisem tunduks kiirendus(tõmme) kuna on suhtelisest kurviline siis suurt kiirust ei saagi kätte. Või kuidas sellega on?
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Minu arvates on hoopis tähtsamal kohal sõiduoskused. Seal vanad krossisõitjad on esimeste seas. Nad läbivad kurvid täisgaasiga. Mu sõber, kes sõidab harrastajana krossi, ütles: \"mis võrriga viga kurvi läbida, seda hoiad jõuga püsti, see nii kerge\". Aga eks katsu midagi sellist teha kui puudub pikaajaline krossisõidukogemus. Minu jaoks sellisel üritusel ei olegi tähtis forssimine (sõidan nagunii \"stock\" masinaga) ja esiotsa jõudmine vaid lihtsalt osavõtt.
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Et millal siis toimub järgmine etapp? Või on kuskil mingi kalender üleval, et teaks ka masinad valmis panna.
Postitused: 47
Teemad: 13
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Terekest !
Tegelikult said peale Jaanimäe viimast võistlust talvised reeglid
enam vähem selgeks räägitud.
Paika jäi nagu põhiseisukoht, et kõik naelad ja rattaketid mida
vanasti sai kasutatud on keelatud, küll aga lubatus kõiksusgused talve- ja (või) krossikummid.
Kuid tasuks uuesti läbi mõelda start seisva mootoriga millest oli ka eelpool juttu, mis näiteks noorteklassis sõitval 8 aastasel poisil väikese jalgratta
raamipeale ehitatud säärekaga jää või libeda raja peal jääbki
käima saamata.
See tuleb läbi rääkida ennem võistlust kõikide osavõtjatega
kohapeal.
Postitused: 1,497
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Sai ju korraldajaga kokku lepitud, et naelad ja muu \"väljaulatuv metall\" on keelatud.
Küll aga on olemas jalgratta M+S kummid muide