võrri FrEaK
Registreerimata
kas keegi oskab aidata mul on võrr säde on ok aga küünla tõmbab märjaks ja käima ei lähe
Postitused: 139
Teemad: 14
Liitus: May 2004
Maine:
0
no mul oli sama asi... alguses sai karbuss ära vahetatud siis läks juba peaaegu käima, peale seda sai ka rõngad ja magneto vahetatud, vot alles siis läks käima
Karbussis oli vist ujuk läbi. Kontrolli rõngaid,need võivad läbi olla...
I'd rather be scared to death than bored to death!
mul mopil oli sama et säde + küünal märg+ mitte kohe ei ei käivitu. aga siis on kõige lihtsam proovida sädet nii et hoiad kyynlast kinni... ise unustasin et hoian ja andsin täiega vänta ja sa säde istuli võttis kohe....
Postitused: 2,640
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kas säde on õigel ajal või on äkki süütemoment paigast ära?Proovi ka karter üleliigsest bensiinist tühjaks lasta, selleks on vastav kruvi, mis tuleb lahti keerata ja pärast tagasi panna.
Elektron syyde on yle prahi.
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Võrril käibki kogu bensiin mis läheb silindrisse läbi karteri. Selleks pannakse õli ka bensiini sisse et saaks õltatad kahetaktise mootori korral väntvõlli laagreid ja kepsulaagrit. Kui jätta õli panemata siis kõige pealt kulub ära pronkspuks, mootoril kaob jõud ära ja lõpuks ei taha enam käima minna.
Postitused: 2,640
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kui mootor ei käivitu ,aga seda siiski üritatakse pikema aja jooksul käivitada, või kui karburaatori nõel ei pea ja seetõttu pidevalt \"uputab\" või kui karburaatori bensiinitase on liiga kõrgeks reguleeritud ,siis võib juhtuda täiesti vabalt,et karterisse koguneb liiga palju üleliigset bensiini, mis omakorda tõsiselt raskendab mootori käivitamist.Lihtsalt küünal läheb pidevalt märjaks.Selle bensiini eemaldamiseks karterist on võrride mootoritel spetsiaalne kruvi ,mis suleb vastava kanali.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
17-04-2005, 11:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2005, 11:13 AM ja muutjaks oli
vootele.)
Mul kontaktidega süüde, kuid aku pealt. Käivitub poole meetri pealt ja isegi jooksma ei pea, piisab rahulikult lükkamisest. Elektronsüütega on tõenäoliselt täpsem süüde kõrgetel pööretel ja muidu ka parem minek.