Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
18-09-2004, 20:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2004, 20:50 PM ja muutjaks oli
I.A.)
paagi kuju ja kinnitused olid M1A\'st-K-58\'ni samad,Ka \"M\" seerial.Hiljem tulid 58\'d kandilise paagiga tehasest välja,paak sama nagu näiteks Voshod 2\'el.See tilgapaak sobib sinna 1:1 .
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
paneks selle paagi sinna küll aga need embleemid käivad natukene närvidele. ei taha neid päris maha ka lihvida...
küsimus: kas kellegil ei ole kuskil vedelemas seda paagi kinnitust mis raamile kinnitub?
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
Lasin vahepeal ajaviiteks seda raami puhtaks. Tuli välja üks number \"7\", mis oli seal kolmnurga peal. Sinna kinnitub summuti minu teada. võimalik, et ka tagaistuja jalatoed...
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
Projektist siis edasi mõned sõnad...
Leidsin sadula mis sobib projektile väga hästi. Täpselt 1:1hele oli samasugune sadul 1958aasta K-58sal. Imelik aga selle juures see, et see \"täis originaal\" masin omas vähemalt taga peenikese võlliga ratast. Kui vaid teaks, et millised rattad, siis sinna tõepoolest alla käivad.
Et üldse enam midagi otsida, siis selleks on ainuke võimalus minna raamatu kokku ja selle ratta kohta käiv raamat võtta kus pidid jupid välja toodud olema. Seda, et kas iga aasta mudelile need erinevalt välja toodud on, seda ma ei tea.
Igaljuhul peab nüüd palju juppe tuvastama, sest keeran nüüd kõik jupid raamile kokku ja nii saan vaadata, et mis mul veel puudu ja mis mitte.
Kiiget alt ära ei saanud ja proovin kuidagi nii, et ta sinna alla jääbki. Raam on vanast jamast puhastatud ja peale selle on ka välja otsitud originaal kahvel. (seda vähemalt minu arust)
Eks kui ma saan, siis teen jälle mõne pildi ja kuulan, et mis teadjamad mehed selle kohta ütlevad.
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
28-10-2004, 20:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2008, 18:49 PM ja muutjaks oli
Erik.)
Teen siis ühe postituse veel. Näitamaks, et asi areneb aga mitte kiirelt. Samas ei olegi kuhugi kiiret. Paar pilti ka siis kola sees tehtud:
Pildilt on küll halvasti näha aga kas peab veel lihvima, et võiks hakata kruntima? Piltidel on näha siis ka seda sadulat mille sain kurtnalaadalt ja mis peaks originaal olema. Peab siis veel läbi mõtlema, et millega ja mis moodi värvida seda asja aga enne värvimist tuleb rattad alla leida!
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
[attachment=2971][attachment=2970]need pilt.ee\' st leitud pildid peaks sulle huvi pakkuma:[attachment=2969]
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Siit natuke abi su otsingutele, kui ei ole enne leidnud juba.
Lugesin, et k-55 toodeti ainult 1955-57 sealt edasi k-58 ja juba 1958 alustati k-175 tootmist. Võib olla tehti k-58-t mingi aeg edasi ka (viidates sinu arvatavale valmistamise aastale).
Tom.
Postitused: 88
Teemad: 26
Liitus: Apr 2002
Tziklivend Kirjutas:[attachment=2971][attachment=2970]need pilt.ee\' st leitud pildid peaks sulle huvi pakkuma:[attachment=2969]
Muide, mu Vjatkal peaks olema täpselt samasugune spidokas nagu sesimesel pildil näha...
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
Võtsin kiige lahti ja oh mis ime... Ei olegi ainult üks pulk kummi peal kõikumas vaid koguni mingid torukesed ka. Igaljuhul kui kellegi on kiige sisemist joonist või oskab seda selletada, siis olen väga huvitatud sellest.
Sellest võllist, torudest ja kummipuksidest saan aru aga seal on veel sellised \"seibid\" mis ei taha välja tulla. Milleks need üldse seal sees on? :|