mida ja kust otsida asju koduseks värvimiseks?
#21

kuna tegu sul vist projektiga ja juba keskeas oleva kaherattalisega,siis ma jätaks rullid ja pintslid toaviimistluse jaoks.Vaata mu gauja teemat,seal pildid krunditud raamist,see \"body 992\" krunt,väidetavalt roostevastane,mis ma peale lasin oli päris hea.
Vasta
#22

Erik Kirjutas:Puhh, pildipealt ju jumala asjalikult värvitud! Cool
Aga ma ei saa sellest aru, et kui sa matistit lasid sisse segada, siis miks ta ikka nii palju läigib? Mingi fotoka välgu efekt? Big Grin

Nüüd ma mõtlen, et võiks ise paagi ja plekid ka ära värvida aga kes seda teab. Pulbris peaks vast lihtsam lasta neid värvida...

Seda ma ju kohe alguses ütlesingi, et olen ise ka tulemusega rahul. Haukugu teised palju tahavad. Kusjuures matistit segati mingi 10%. Eks ta läigib ka matistiga ilusti, lihtsalt puudub selline kõrgläike tunnus. Keegi ei keela sul matistit lasta segada 30 %, siis oleks väljanägemine natuke teine. Militaarrataste värvid on päris matid. K-750 le kõlbab aga niimoodi küll. Aga pildilt vaatab vastu värskelt värvitud masin, mida pildistasin kell 5 hommikul, kui lõpuks kokku laotud sain.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#23

Võib olla paneks need pildid avalikult üles, et ka teised huvilised näeksid?
Vasta
#24

stretch Kirjutas:Võib olla paneks need pildid avalikult üles, et ka teised huvilised näeksid?

Aga palun.

Edit: enne kohendamist nägi masin välja selline


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#25

Kui juba sinu rattale jutt läks, siis äkki räägid, et kuidas jooned peale said? Kui värvisid needki pintsliga, siis kas tegid teibiga ääred ette või kuidas siis?

Ise nagu seda originaali nii täpselt taga ei aja aga jooned mul olid ja need võiks siis ka juba peale teha... Olen muidugi kuulnud, et pannakse miski valge kleepsuribaga ka aga vat seda ei tea...
Vasta
#26

Tziklivend Kirjutas:Vaata mu gauja teemat,seal pildid krunditud raamist,see "body 992" krunt,väidetavalt roostevastane,mis ma peale lasin oli päris hea.

Kust said seda ja mis maksis? Aga sellele krundile peab ju mingi spetsiaalse värvi ka peale kandma. Üldjoontes on ju nii, et krunt, pahtel ja värv oleksid sama tootja poolt tehtud ja kokku mõeldud või olen ma asjast valesti arusaanud?!
Vasta
#27

Erik Kirjutas:Kui juba sinu rattale jutt läks, siis äkki räägid, et kuidas jooned peale said? Kui värvisid needki pintsliga, siis kas tegid teibiga ääred ette või kuidas siis?

Ise nagu seda originaali nii täpselt taga ei aja aga jooned mul olid ja need võiks siis ka juba peale teha... Olen muidugi kuulnud, et pannakse miski valge kleepsuribaga ka aga vat seda ei tea...

Tegin teibiga ääred ette ja pintsliga värv vahele. Ning siis ruttu teibid maha, et serv natuke tagasi tõmmata saaks. Triipudega ise väga rahul pole, kuna said natuke laiavõitu. Aga järgmise masina teen paremini. See nagu rohkem eksperimentaalvariant oligi. Valge tuuningteibiga saab muidugi eemaltvaadates perfektse väljanägemise, aga õige asi see muidugi pole. Pole see teipidega ettetegemine ka mingi kunst (paar tundi nikerdamist). Aga mõned tähelepanekud sai siiski tehtud. Nimelt maalriteipi (paberist) on soovitav kasutada väikeste kumeruste korral (porilaua küljed), kuna ei anna hästi painutada, tekivad murdekohad, kuhu värv kohe vahele poeb. Suured kumerused tuleb ette teha plastikteibiga (elektrikute teip). Muidugi võib kõik plastikteibiga ette teha, kuna too kleebib värvkatte külge ennast hästi tihedalt. Ise kasutasin paberteipi jällegi kokkuhoiu mõttes, kuna kodusest remondist oli teda piisavalt üle jäänud.
Vasta
#28

kumeruste jaoks olen näinud muidu sellist painutatavat maalri teipi millega annab teha isegi 5cm läbimõõduga korralike ringe. Mingi spetsiaalne asi. Aga muidugi hind oli nii soolane, et seda ma küll ostma ei hakka.
Vasta
#29

Täna siis jõudnud kätte see päev kus proovin plekke pahteldada ja värvida. Prooviksin kuskil 500 krooni eest saada tilk värvi, krunti ja pahtlit. Lisaks veel ühe pintsli ka. Ei ole muidugi kindel, et need leian, sest ei tea kuhu otsima minna. Käin siis kodukandi läbi ja vaatan kas kuskil midagi leidub.
Vasta
#30

Ehk oskab keegi öelda, millist lakki pean ostma spray värvile, sest sai oma Riga projekti porikad ja paak sprayga värvitud aga nüüd oleks vaja lakki, et see asi püsima jääks. Kust saaks ja kui kallid need lakid on???
Loodan, et keegi teab Rolleyes

Ette tänades
Mikk
Vasta
#31

Mikk15 Kirjutas:Ehk oskab keegi öelda, millist lakki pean ostma spray värvile, sest sai oma Riga projekti porikad ja paak sprayga värvitud aga nüüd oleks vaja lakki, et see asi püsima jääks. Kust saaks ja kui kallid need lakid on???
Loodan, et keegi teab Rolleyes

Ette tänades
Mikk




läheb tilk eluvedelikku paagipeale ja tekib kobrutav löga sellest \"lakist\"
spraylakk EI kannata bensiini,järgi proovitud.Üldiselt spray=BS
Vasta
#32

Katsetan siis pintsliga värvimist nagu tegi seda kasutaja puhh.

Ostetud sai Florast miski autovärv (100g) + kinniti + matisti. Muidugi ka krunti mis on samast tooteseerjast. (100g) + kinniti. Lisaks veel ka pahtel. Katsetan, siis ühe poripleki ära. Üks korralik pintsel sai ka ostetud. Kui oma värvimisega valmis saan, siis teen ka sellest pilte et näidata mis moodi mu esimene värvimine õnnestus.
Vasta
#33

To Tziklivend: Selge siis, kuid mul läks umbes 30 grammi bena ükskord paagile ja ei võtnud värvi maha. Palju hullem on see, et see värv tõmbab enda külge näit tahma ja muud mustust. Kevadel ilmselt porikas ja paak siis Hammeritega üle. Olen sellele suht truuks jäänud, sest Riga raam sai värvitud sellega ja ei kurda. 2 kihti pintsliga jäi väga ilus. Eelnevalt oli kogu raam vanast värvist haljaks lastud ja karestatud. Plaanis ka Voshodi raam ja paak värvida Hammeritega ja küljekarbid valged või hõbedased.
Vasta
#34

Mikk15 Kirjutas:Kevadel ilmselt porikas ja paak siis Hammeritega üle.

Hammerite ei ole sõidukite värv.

1. Lahustub bensiinis.
2. Kulub kiiresti maha
3. Sool, rooste jm asjad teevad talle palju paha

Soovitan nt DeBeer kõvendiga veoautovärvi. Endal mitme asja peal katsetatud. Või äärmisel juhul nt kõvendiga Sadolini autovärvi. Ka mitme vanasõiduki peal mul.

Ja kui viimane rahahäda käes, siis Läti või Vene PFi Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#35

Tahtsin küsida, et kui pind metallini välja puhastatud (rooste täpikest pole kuskil näha), siis kas tingimata on vaja miski rooste vastase vahendiga üle käia?

Homme põhimõtteliselt tahaks plekid kruntida ja pahteldada. Öeldi, et mul värvimiseks vaja ainult neid asju mis ma ostsin. (krunt + pahtel + värv) Minu töö järjekord oleks siis selline:

1) krunt
2) pahtel
3) lihvimine
4) krunt
5) kui vaja, siis punkti 2, 3 ja 4 korrata
6) värvida

Kuna hiilgavat tulemust ei proovigi saada vaid rohkem töökogemust, siis nagu rohkem ei leia, et midagi olulist veel tegema peaks. Samas aga kui midagi on tõesti valesti, siis parandage mind kes jõuab, sest homme lõunaajal tõmbaks esimese krundi kihi juba peale ja kui jõuab, siis ka pahtli.
Vasta
#36

Mikk15 Kirjutas:Ehk oskab keegi öelda, millist lakki pean ostma spray värvile, sest sai oma Riga projekti porikad ja paak sprayga värvitud aga nüüd oleks vaja lakki, et see asi püsima jääks. Kust saaks ja kui kallid need lakid on???
Loodan, et keegi teab Rolleyes

Ette tänades
Mikk

Spray värvile ainult pannaksegi spray lakki muud võimalustki ei ole!

Nii mina proovisin ära kuidas asi jääb kasutasin, sprayd, õigeid autovärvide spraysid, mitte mingeid odavaid 50-60 krooniseid.Ja peale sai kantud spray lakk, tulemusega jumala rahul, kuna ei olnud võimalik püstoliga värvida.
Põhiline et kannad natuke rohkem värvi peale sest muidu jääb kiht õhuke

Ja minul ei juhtund küll midagi kui bensiin peale läks, see on ka proovitud, värviga ei juhtund midagi

Nüüd on mul võimalik püstoliga värvida

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#37

Sellest spary värvist nii palju, et mida rohkem ja õhemaid kihte lased, seda tugevam pind jääb. Kunagi sai kõik asjad sprayga värvitud kuid sellegi poolest pole mina tulemusega kunagi eriti rahule jäänud.

Oma värvimisest veel nii palju, et kui saab 100g värvi püstolisse panna, siis loodetavasti saan püstoliga värvida. Teen oma plekke autovärvimis töökojas ja seal kõik vajalik olemas. Kohapealt saaks värvi ka aga see on seal ikka jube kallis. Mitu tuhat krooni liitri eest pole mulle sobilik.
Vasta
#38

Pilt selge!
Jään kevadet ootama
Tnx Valdo ja Tsiklivend
Vasta
#39

Oma värvimisega olen nüüd nii kaugel, et peale sai pandud krunt + pahtel. Siis lihvisin ära ja kruntisin uuesti. Nüüd tulebki vaadata, et kas tuleb veel pahteldada või mitte.

Värvimiseks õiget pintslik küll ei leia nii, et lasien vist ikka pritsiga värvida. Nii palju tööd on juba enne tehtud ja tahaks väikest tulemust ka saada...
Vasta
#40

Mis sa selle kohta teada tahad?
Sai oma igapäevasõiduki esimesed tärkavad roostekohad pärast roostesurmaga töötlemist ning enne kattevärvi sellega (Hagmansi 2-komponentne epokrunt) üle käidud - siiani pole roosteuss neid kohti rohkem puutunud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne