Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Äkki keegi oskab soovitada mille istmed, polstrid ja asjad võivad sobida GAZ 51 pikendatud kabiini? Mõte siis selline et teha selline 51 millel on välimus originaalne aga sisu teha vähe tänapäevasem. Kindlasti panen ripp pedaalid ja korraliku võimendusega piduripumba (sidur ka hüdrauliliseks), korralikud istmed, polster, soendusega midagi ette võtta jne jne. Võite ise ka mõtteid pakkuda! PS! ei ole soov teha mingit siniste tulukestega pedemajakat ja ei hakka originaaliks tegema ka sest sellist kabiini ei ole originaalis olemaski.
Kuidas plaanid kaunitari arvele saada(või ümberehitus, kuid pidurid jne oi-oi) ?
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Ma ostan vist varsti ühe vanapapi käest tavalise gaz 51-e paberid ära ja kui vaatama tullakse näitan pikendatud kabiini.... ja ütlen et arvatavasti jäänud dokumendid kap remist tavalised vms. Aga üks suur probleem saab see igaljuhul olema.
Uuri ikka enne elu, kui hakkad vaeva nägema. Soenduse poole pealt mäletan, vanast ajast, et Zigulli ahi toitis edukalt 52 pika kabiini ära.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Piduri süsteeme tean väga hästi (51/63, 66, 52,53 omi) Lihtsalt on nende pedaalide käik natuke pikk ja kohmakas, ripp pedaalid ikka teine teema, aga seda vaatab mis saab. Kõigepealt tuleb lasta kabiin, kõik plekid ja asjad korralikult korda teha. Uutest tükkidest on mul olemas uued tiivad(koos siseplekkidega, kannel jpm. PS! kui kellegil oleks Molotovi kirjaga mootoriruumi küljeplekke pakkuda oleks tänulik, endal on Gorkovski kirjaga...
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Kas ühe vitsaga (kuue iluauguga) ja kahe vitsaga veljed ise on samad.... et kas vahe siis ainult vitsades? Ei viitsi naq nii kehva ilmaga kumme lahti lõhkuma hakata uudishimu pärast!?
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Ok... siis ma tean et ei saa 52 velge 2 vitsaga kasutada. Ma ostan vist terve teise auto koos dokumentidega ja hakkan kunagi seda originaaliks tegema!