#21

antud juhul on tegemist 1977 aasta masinaga ja interjöör on originaal, kui mitte arvestada ise külge aretatud makki, armatuurile nõukaaja lõpul lisatud kleebekaid ja roolile ümber mässitud katte. Mis puutub keresse, siis tegemist on 412 kerega ja masin ise on AZLK toodang (esimärgil oli kirjas).
Vasta
#22

Tee palun birkast (ehk siis sellest plekitükist ees kapoti all, kus igasugu kere- jne numbrid kirjas on) ka üks pilt.
Vasta
#23

Kaege Valdo pilte sääl 408 M oma ka ülewal.
Vasta
#24

Uurisin kapoti all olevat plekki (kahjuks pilti ei saanud teha, kuna jäi täpselt signaali taha) ja sealt lugesin välja, et tegu on Moskvitð 408-ga aastast 1972, ðassii number 145651 ja dvigatel no. 739285. Kuna ennem kirjutasin, mis oli tehnopassis ja ei vötnud vaevaks uurida pleki pealt, siis vabandan eelneva desinformatsiooni pärast. Aga ikkagi on tegemist mingi teistsuguse 408-ga, vöi mis?
Vasta
#25

meie peres oli väliselt sama kerega 408 aastast 1972,värvus oli kollane ja rändas kuskile Rapla kanti.Kere oli tõesti 412,aga sisu,mootor ja teised agregaadid viitasid et tegemist oli 408ga.
Oli küll isa auto,aga ma toolel ajal juba näppisin autosid päris palju,siis mäletan et salongis olid ees juba küll kahed istmed aga puudus tunneli kohal olev luuk põrandal asetseva käigukangi tarvis.
Äkki oli selline eksemplar jällegi mingi ülemineku variant
Vasta
#26

Üldiselt määrab Moskvitši tüübi mootor mitte kere. Nii 408 kui 412 mootoreid pandi tehases peale nii vanemale kui ka uuemale keretüübile. Uuema keretüübi all pean ma praegu silmas seda, mida te 412 kereks nimetate. Täpselt samamoodi tuli hiljem tootmisse 2140 kere ja 408 mootoriga auto ehk siis Moskvitš 2138.
Vasta
#27

pisipunk Kirjutas:tegin pilte ka paar tükki:
kommentaar ...
Lugedes täna seda vana teemat, vaadanud neid pilte, tundsin ära M408 käsijuhtimisega e. invaliidide versiooni mudelitähistusega 408 B (slaavi). Paljud, nagu seegi isend on hiljem ümberehitatud "tavaliseks". Esmane tundemärk, armatuurifotol selgelt nähtav, raadiost paremal asetsev klaasipesupump (tavaasukoht roolist vasakul kapotiavaja ja ribikatiku käepideme vahel). Puudub ka lühike pehme kattepaneel süüteluku all kalduoleval armatuurlaua kandeplekil, sest tehas paigaldas sinna käsitsi lülitatava kaug/lähitulede ümberlüliti, mis nüüdseks on jällegi tavakohta põrandale viidud, kuna juhtme pikkus seda vabalt võimaldab. Seega, kuna oli käsiümberlüliti, puudus võimalus ka seda pehmet kattepaneeli panna ja teda ei paigaldatudki, samas pikk kattepaneel paremalpool rooli raadio all on tundub küll paigaldatud olevat. Päris kindel ei ole, kuna armatuuri plekk ka mustaks värvitud. Ehk juhtub selle masina omanik ka seda postitust lugema ja kinnitab kas leidis nimetet kohast kunagise tulede ümberlüliti kinnitus augud (3 tk.), ehk leiab ka põrandale keevitatud käsitsijuhtimise atribuutika (sidur, pidur) tarvis abikonstruktsioone, või nende eemaldamise jälgi.
Muide Vene ajal sai mu tädimees sõjaväkke lampjalgsuse tõttu kõbmatuks tunnistatult sotsiaalosakonna poolt 1971 sellise "erilise" M408  
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne