Postitused: 146
Teemad: 21
Liitus: Nov 2004
Maine:
5
antud juhul on tegemist 1977 aasta masinaga ja interjöör on originaal, kui mitte arvestada ise külge aretatud makki, armatuurile nõukaaja lõpul lisatud kleebekaid ja roolile ümber mässitud katte. Mis puutub keresse, siis tegemist on 412 kerega ja masin ise on AZLK toodang (esimärgil oli kirjas).
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Tee palun birkast (ehk siis sellest plekitükist ees kapoti all, kus igasugu kere- jne numbrid kirjas on) ka üks pilt.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Kaege Valdo pilte sääl 408 M oma ka ülewal.
Postitused: 146
Teemad: 21
Liitus: Nov 2004
Maine:
5
Uurisin kapoti all olevat plekki (kahjuks pilti ei saanud teha, kuna jäi täpselt signaali taha) ja sealt lugesin välja, et tegu on Moskvitð 408-ga aastast 1972, ðassii number 145651 ja dvigatel no. 739285. Kuna ennem kirjutasin, mis oli tehnopassis ja ei vötnud vaevaks uurida pleki pealt, siis vabandan eelneva desinformatsiooni pärast. Aga ikkagi on tegemist mingi teistsuguse 408-ga, vöi mis?
Postitused: 33
Teemad: 3
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
meie peres oli väliselt sama kerega 408 aastast 1972,värvus oli kollane ja rändas kuskile Rapla kanti.Kere oli tõesti 412,aga sisu,mootor ja teised agregaadid viitasid et tegemist oli 408ga.
Oli küll isa auto,aga ma toolel ajal juba näppisin autosid päris palju,siis mäletan et salongis olid ees juba küll kahed istmed aga puudus tunneli kohal olev luuk põrandal asetseva käigukangi tarvis.
Äkki oli selline eksemplar jällegi mingi ülemineku variant
Postitused: 1,287
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
12-12-2004, 22:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2004, 22:42 PM ja muutjaks oli
stretch.)
Üldiselt määrab Moskvitši tüübi mootor mitte kere. Nii 408 kui 412 mootoreid pandi tehases peale nii vanemale kui ka uuemale keretüübile. Uuema keretüübi all pean ma praegu silmas seda, mida te 412 kereks nimetate. Täpselt samamoodi tuli hiljem tootmisse 2140 kere ja 408 mootoriga auto ehk siis Moskvitš 2138.