08-12-2004, 17:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-12-2004, 17:29 PM ja muutjaks oli valdo.)
Tere,
vaadake tänase Postimehe 5. lehekülge! Lõpuks ometi on Tallinna linnavalitsus saanud hakkama ühe mõistliku teoga ehk on koostatud realistlik Ülemiste liiklussõlme projekt. Ehk mis lahendaks kõik need valukohad, mis siit foorumistki läbi jooksnud:
1. Peterburi tee väljaviik Järvevana peale kahe silla abil (üle raudtee ja peterburi tee)
2. Lasna kanali ehk Laagna tee väljaviik Järvevana sihi peale tunneliga Tartu mnt alt
3. Tartu mnt vabastamine samatasandilistest ristumistest
4. Filtri tee pikendamine üle Veerenni kuni Pärnu maanteeni koos muutmisega Tehnika tänava faktiliseks pikenduseks. Kui tahate, võite nimetada asja Lõunaväilaks.
5. Filtri tee a.k.a. Lõunaväila teise otsa pikenduse viimine nii Peterburi tee kui ka Lasna kanali sihile.
Annaks Jumal ainult linnavalitsusele oidu see ka valmis teha! Ehk siis - ma tahan juba 2007 sõita otse Peterburi teelt Järvevana sihile. Kui sellele projektile saaks liita veel trammiliini Kanali sisse, siis minu poolt linnavalitsusele 10 tugrikut!
Ettevaatusele viitab ainult tõik, et Peterburi tee kahesillaline pikendus ja Lõunaväila idee käidi algselt välja... 1973. (loe: seitsekümne kolmanda) aasta liiklusskeemis.
vaadake tänase Postimehe 5. lehekülge! Lõpuks ometi on Tallinna linnavalitsus saanud hakkama ühe mõistliku teoga ehk on koostatud realistlik Ülemiste liiklussõlme projekt. Ehk mis lahendaks kõik need valukohad, mis siit foorumistki läbi jooksnud:
1. Peterburi tee väljaviik Järvevana peale kahe silla abil (üle raudtee ja peterburi tee)
2. Lasna kanali ehk Laagna tee väljaviik Järvevana sihi peale tunneliga Tartu mnt alt
3. Tartu mnt vabastamine samatasandilistest ristumistest
4. Filtri tee pikendamine üle Veerenni kuni Pärnu maanteeni koos muutmisega Tehnika tänava faktiliseks pikenduseks. Kui tahate, võite nimetada asja Lõunaväilaks.
5. Filtri tee a.k.a. Lõunaväila teise otsa pikenduse viimine nii Peterburi tee kui ka Lasna kanali sihile.
Annaks Jumal ainult linnavalitsusele oidu see ka valmis teha! Ehk siis - ma tahan juba 2007 sõita otse Peterburi teelt Järvevana sihile. Kui sellele projektile saaks liita veel trammiliini Kanali sisse, siis minu poolt linnavalitsusele 10 tugrikut!
Ettevaatusele viitab ainult tõik, et Peterburi tee kahesillaline pikendus ja Lõunaväila idee käidi algselt välja... 1973. (loe: seitsekümne kolmanda) aasta liiklusskeemis.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel