mina olen nendega juba 3a. tegelenud ja mina näiteks enam ei viitsi. mul on selle aja jooksul umbes 15 isendit olnud ja igaühte olen parandanud nii et mine kasvõi lolliks. aga kui ma sain enda stellale jawa555 ootori peale siis ma tundsin juba no. nii et mina küll enam ei taha võrre ga moppe mul on nendest juba suht kõrini.alguses kui ma esimese delta sain siis oli küll masin
(ise olin 12) aastad möödusid (ise 15) ja enam ei viitsi sõita nii et kui mäest sõidad alla siis pead ka veel jalaga hoogu lükkama.
nii et mis siis teie nagu nendest arvate?
Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
nagu põhimõtteliselt ei tohigi nii vanalt muuga sõita.
aga jah v-50 mootor pole kõige vastupidavam.
ja 15 aastat on paras vanus suuremale rattale üle minna.
ise jaman ikka moppide ja võrridega,kuigi mul on suurem ratas ka olemas.
Kuidas kellegile.
Sõidu mõnu on küll suur suurema masinaga aga vahelejäämine veel mõnusam.
ega siis vahele ei pea jääma kui sõita oskad siis ei jää vahele
näiteks minu vend pole kunagi vahele jäänud alati on ära põgenenud
ja ma olen juba ammu tahtnud saada võimsamat aga kodused probleemid
w6rrimeez666
Registreerimata
\"V50\" peaks olem ühe leedus toodetud mootori mark.
\"cc\" või \"ccm\" peaks olema kuupsentimeetrid ingliskeelse lühendina.
\"cm3\" peaks olema kuupsentimeetrid matemaatiliselt (kui eeldada, et see 3 oli mõeldud superscriptina).
AGA MIS ASI ON \"V50ccm3\" ????
no ok miks te tegelete 50ccm3 masinatega
mulle jäi lihtsalt melde et mopp on V50 (58,9ccm3) ja siis kirjutasingi nii
w6rrimeez666
Registreerimata
a) V50 mopeedimootor ei ole kohe mitte 58,9 cc vaid 48,9 cc
b) kas ccm3 tuleb lugeda kuupkuupsentimeetrit kuupsentimeetrit kuubis?
Muide, on ka inimesi, kes tegelevad nende masinatega sellepärast, et neile meeldib, mitte sellepärast, et muuga ei saa või ei tohi.
Postitused: 57
Teemad: 3
Liitus: Aug 2003
Maine:
2
26-02-2005, 16:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2005, 16:56 PM ja muutjaks oli
kullokas.)
Nagu w6rrimeez666 tabavalt ütles, on siin foorumis (loodetavasti) PEAMISELT need inimesed, kes ei jända võrride-moppidega mitte seepärast, et muule hammas peale ei hakka või seadus ei luba, vaid seetõtu, et just selline raud MEEDLIBKI. Seega teemad a\'la \"plää, jama vene raud, mis te jändate sellega, ei kõlba kassi saba allagi\" on seetõttu pehmelt öeldes kohatud. Kui Riga mopeed on selle kommentaari jätja jaoks tõesti sundseis, siis minupoolne kaastunne... Pealegi on viimase aja arengud toonud kaasa olukorra, kus \"vene\" ja suht-koht töökindla \"lääne\" raua hinnad on praktiliselt võrdsustunud. Seega – kui üle paari-kolme tuhhi välja käia ei saa/taha, unusta Deltad/Rigad/Karpatõd heaga ja mine osta endale sama raha eest Honda/Piaggio/Hercules/misiganes ja anna minna... kui Itaalia nunnadki saavad aastaid sellistega sõidetud, pole ka Maarjamaal nendega probleeme ette näha. Teema lõpetatud.
noo ega see on lääne tsikliga aga kas sa vene masinaga ka kuskil külavahel nii teed või?
ma ei nimeta vene masinaid vanarauaks lihtslt nad pole vastupidavad minu sõidustili juures ja asi korras.
mina olen tüdinenud neid parandama nii et igapäev käed õlised
ma pole päris kaua juba oma karaazi vaatanud lihtsalt sellepärast et ma enm ei viitsi
Postitused: 2,997
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
56
Ma ei saa aru, mis virisemine siin käib. Kui ei oska remontida või lihtsalt ei viitsi enam seda teha, siis küsi ema käest raha ja palka mehaanik.
Mis puutub V50 vastupidavusse, siis arvan, et see on võrdelises seoses omaniku õigekirjaoskusega. Mina sõitsin deltaga, millel eelnimetatud mootor peal, Tsehhi vabariiki FIM rallile ja tagasi. 3000 km peale pidin ühe korra õhukummi lappima.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
hmm....
Huvitavad seisukohad kõigil. Kuid tõsi ta on, et v50 ja v501m on suht viletsad mootorid tänapäeva rolleritega võrreldes. Samas ütleme, et 10-12aastane poiss saab esimeseks rattaks just sellise mootoriga masina, siis esmalt tahetakse ikka sõita, ei hoolita millestki muust remonti tehakse kus saadakse. Remont saadakse selgeks 2-3 aastaga. Seega kui inimene on ütleme 15aastane. Tavaliselt on selleks ajaks esimene nn mopp juba kohvi, ning soovitakse uut saada. Vanuse tõttu ei saada endale lubada üle 50cm3 masinat, seega minnakse Stella pealt üle Delta peale. Siinjuures omab inimene suht palju teadmisi juba ning ei hakka koheselt masinat laiali kakkuma. Uue masina puhul käitutakse teisiti hoitakse teda palju paremini. Samas on kurvad kogemused sellest, et masina omanikel on tavaliselt väiksed vennad, kes masina laiali kakuvad ja liivahunnikusse jätavad vedelema aastateks.
Enda arvamus üldse selle koha peal oleks see, et kui inimene on enda rahade eest masina ostnud, siis ei lõhuta teda tavaliselt laiali ning ei jäeta teda vedelema. Ise ostnud, ise hoitud, ise remonditud, enda rahad alla paigutanud niimoodi peab ka \"TAVALISELT\" masin vastu. Masin kestab niipalju, kui omanik viitsib temaga tegeleda. Alustades juba puhastamisest lapiga, lõpetades kapremondiga.
Unimüts
ps abi paluda targemalt ei ole häbiasi, mina kasutasin ka Delta juures kogenenud remontija abi (onu). Samas võiks ikka ise juures olla, kui masinat näpitakse, võta õppust, saad targemaks.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
mina olen kõik enda raha eest muretsedun peale esimese. esimese osis mulle isa ja see oli delta. kõik mis võrrid ja mopid mul on olnud olen ise äritsend ja ise lõhkunud raha ma nende alla pole eriti pannud kui siis anult pensu ostnud suurtes kogustes ja mul ei ole neid kahju lõkuda. kõige kauem on mul kestnud jawa555 stella raamil umbes 4 kuud. ja ei pidanud näppugi ligi panema ja kui läks siis läks ikka korralikult perse. nii et mina sellest enam õiget asja enam ei saanud ja lõpuks äritsesin maha. see oli mul esimene asi mida oli mul kahju maha müüa.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
28-02-2005, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2005, 09:46 AM ja muutjaks oli
Romka.)
See lagunemise asi on kohe kindlasti nö \"istme- ja lenksudevahelises tihendis\". Mõne mehe käes asjad lihtsalt lagunevad lausa müstilise kiirusega. Toon näiteid: minu enda Riga 13, mis on minu kasutuses olnud nüüd juba 11 aastat ja olen kasutanud seda iga suvi (üksvahe sai iga päev tööl käidud) on praeguseni originaal kolvi, rõngaste ja silindriga. Ma pole kordagi isegi silindrit maha võtnud (nii nagu tehases paigaldatud). Samas olen näinud noori võrrimehi kes vahetavad rõngaid iga nädal! Selliste mehehakatiste käes riknevad ülikiirelt mopeedide/mootorrataste käigukastid ja lakkavad sädet andmast isegi traktori käivitusmootori magneetod! Olen peaaegu kindel, et kui selliste meeste kätte anda väga töökindel lääne mopeed on sellestki maksimaalselt 4 kuu möödumisel \"tükid taga\".
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
28-02-2005, 15:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2005, 15:47 PM ja muutjaks oli
unimüts.)
iz350 Kirjutas:Ma leian samuti,et need V50 mootorid pole nii viletsad midagi.Ise kasutan Delta mopeedi suvel tööl käimiseks ja sõidan ka mööda Eestimaad ringi.Siiani pole teele jäänud,ehki olen seda sama Deltat juba 1991 aastast omanud...
...Aastane läbisõit jääb 2000 ja 5000 km vahele.Kasutan korralike õlisid ja hooldan masinat vastavalt mopeediga kaasas olnud kirjandusele.
Parim kongreetne näide, kuidas masin vastu peab. Ps kas ma eksin või on see masin sinukätte jõudnud uuena.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
oleneb sõidustiilist kui lõhkuda siin maal või siis pikka maad sõita siis on kohe erinevust märgata
kuidas kellegil. aga ölge et kas te viitsite sõita koguaeg mopiga mille max kiirus on 50-55km/h. ja kui mäkketõus tuleb siis jalaga hoogu lükata. ja pealega ma kohe ütlen ära et igalühel pole sellist rsha ega teadmisi et omada kiiret ega jõutsat moppi.