Selline asi,et mini mopeedil ei lähe sidurivärk ilusti väntvõlli otsa.
Nimelt see kaas mis sinna peale suruda tuleb ei lähe otsa,sest väntvõll jääb ette ja mul pole aimugi miks ta jääb,sest mul pole mitte kunagi sellist jama olnud.
Teise mootori peale läks ilusti otsa,aga mini mootorile ei taha kuidagi minna.
Mida teha?
Postitused: 138
Teemad: 15
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
mmm, lõhnab selle järele, et sul siduri alt puks puudu või liiga lühike....
Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Mina ei saanud aru.
Väntvõll peab olema suletud karteripoolte vahel samade poolte suhtes fikseeritud asendis. Kui ei ole (midagi on totaalse isetegevuse/ümberaretamise tõttu muudetud/asendatud), st võll lubab teljesuunalist nihutamist karteripoolte suhtes, on lood väga täbarad. Sinu jutust just see järeldub. Mõelgem, mida teevad keps, kepsulaager, kolvisõrm ja kolb...
[/quote]
Selle enda lausega panin puusse,tahtsin Õelda,et sidurikorv liikus ette poole.Loodan,et nüüd mõistsite.
Märt
Siduri puks ja seib on olemas,aga kas kahe sidurikettaga hakkab sidur tööle või ei??
Muidu on on kõik kontrollitud ja peaks nagu õige olema aga mis sa tast surud kui ei lähe.
w6rrimeez666
Registreerimata
oot-oot... mis mootoriga täpselt tegu on?
Kahekettaline sidur on vanematel, kontaktsüütega mootoritel. Kõigil elektronsüütega mootoritel (alates s-62) on jubakolmekettaline sidur. Sidurikorvid on erinevad, samuti ei sobi omavahel ka sidurite survetaldrikud kuna väntvõlli pöörlemissuund on erinev.
Postitused: 3,109
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
Oled sa kindel, et sul seal enne 3 ketast oli? Paljudel isenditel 2 ketast käibki. Kui sa ketastega liialdad, siis on jah selline lugu, et sidurile ei saa \"kaant\" peale.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Tegemist on V-50 mopeedi mootoriga ja nagu ma tean,siis kõigil(V-50,V-501,V-50M,V501M)mootoritel on kindlasti kas siis kolm papist või metallist ketast.
Vähemalt minu käest läbi käinud mopeedi mootritel on kõigil kolm siduriketast.
w6rrimeez666
Registreerimata
Korvi pilust sisse, kõige alla paned 2-3 kiilu, mis hoiavad selle \"pulkadega ketta\" üleval. Siis õnnestub ka survetaldrik peale panna... pärast muidugi kiilud eemaldada...
Ma olen koguaeg nende mootorite juures kiilud vahele pannud ja asi korras,AGA sellel mootoril on teisiti.
Ma proovisin panna kaant peale ilma vedruta ja siis jääb juba väntvõll ette ja mida ma hakkan seal suruma kui ma tean juba,et ta nagunii ei lähe,sest kui niisama panna kaas peale peab ta pulkade otsa minema.
Ja karteripooltes ei saa asi kuidagi olla,sest Oli selline juhus,et väntvõlli laagripesa oli nii kulunud,et väntvõlli võis sõrmedega pesast välja tõmmata ja siis sai karteripool ära vahetatud ja korras midagi ei juhtunud kõik asjad sobisid nagu ennem.
Ja nendel V-50 karteripooltel vahet ei teegi kõik samasugused.
Ma arvan,et mingi suuremat sorti kala on sees,sest varjante on mõeldud ja proovitud küll ja küll,aga ei tuhkagi.
Postitused: 3,109
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
Oled sa kindel, et sidur on v50 oma? Karteripooled ei oma tõepoolest mingit tähtsust. samas võib aidata ka õhem (madalamaks viilitud/käiatud) sidurikorvi mutter. Ole hea ja kirjelda oma masina sidurit, või veel parem - tee pinnalaotus ja pildista. Siis saaks sulle täpselt öelda, mitu ketast sinna käib. Abiks olev asi oleks ka väntvõlli otsas olevate nuutide arv.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Korda sai.
Väntvõlli otsast sai natuke maha viilitud ja sidur läks ilusti peale.
Kas see sidur just selle mootori oma oli ma ei tea.
Igatahes nüüd on korras.