20-03-2005, 19:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2005, 23:58 PM ja muutjaks oli valdo.)
Tervist!
Nii,aastaid tagasi ma sain täiesti uue võrri mootori mille ma sõitsin ribadeks.Oma 50 000km vähemalt sõitsin maha.
Nüüd tuli jälle pisik tagasi.On siis soov osta uus mootor.
Kui eelmine võrr oli orginaal raami peale siis nüüd mõtlen kasutada välismaa käiguka raami.Lihtsalt üks seisab,rattad all jne.Aga käigud on p...s. Raam on iseeneset ju väga kerge ning ülte ilma käiguvahetus mehanismiteta peaks kaaluma 10-12KG!Rattad tahaks ka samaks jätta kuna siis oleks jooks parem.
--
Niisiis tean et Vene meestekatele sai võrri mootori külge aretada,aga välismaa käigukale?Kuidas veo rattaga jääb?
Ma kardan et ei ole võimalik õieti orginaal hammakat rattale külge pookida.Äkki tõmban kiige laiemaks ja surun võrri orginaal ratta alla.
Igasuguele mootori forseerimisele ütlen kõva häälega : EI! Ei hakka head asja ära rikkuma.
Aidake.
Nii,aastaid tagasi ma sain täiesti uue võrri mootori mille ma sõitsin ribadeks.Oma 50 000km vähemalt sõitsin maha.
Nüüd tuli jälle pisik tagasi.On siis soov osta uus mootor.
Kui eelmine võrr oli orginaal raami peale siis nüüd mõtlen kasutada välismaa käiguka raami.Lihtsalt üks seisab,rattad all jne.Aga käigud on p...s. Raam on iseeneset ju väga kerge ning ülte ilma käiguvahetus mehanismiteta peaks kaaluma 10-12KG!Rattad tahaks ka samaks jätta kuna siis oleks jooks parem.
--
Niisiis tean et Vene meestekatele sai võrri mootori külge aretada,aga välismaa käigukale?Kuidas veo rattaga jääb?
Ma kardan et ei ole võimalik õieti orginaal hammakat rattale külge pookida.Äkki tõmban kiige laiemaks ja surun võrri orginaal ratta alla.
Igasuguele mootori forseerimisele ütlen kõva häälega : EI! Ei hakka head asja ära rikkuma.
Aidake.