Crazydonkey
Registreerimata
Selles võib küll asi olla,et kolb ja rõngad need on suht kulunud.
Õliks kasutan autooli ja 1:20
????????????????
Mootorisse on autooli sobilik panna(odavam)
aga õlisse pane ikka 2 taktilise õli rõhk ja surve mootoritele mõeldud(kui sul on)
Mul pole küll selle autooliga midagi juhtunud ja panen seda juba aastaid bensiini sisse,aga kas siis selle kahetaktilisega on parem ja kas seda benajaamades müüakse.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
10-02-2006, 22:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2006, 22:02 PM ja muutjaks oli
künnimees.)
V501m rõngaste ja silindri/kolvi omavahelise sobivuse kontrollimisest natuke.
Delta ja Karpatõ-2 kohta käivas venekeelses raamatukeses kästakse
rõngas lükata silindri ülemisest (silindripea poolsest) otsast 10 mm sügavusele ning seejärel kaliibriga lukuvahe ära mõõta. Uuel mootoril/rõngastel peab see olema 0,15...0,30 mm, kui ületab
0,9 mm, tuleb rõngad vahetada.
Kolvipõhjal ja silindril (viimasel oli vist karteripoolsel viimasel jahutusribil)
on number, mis peab mõlemal sama olema. Kahjuks ei tea, mitmeni neid
numbreid on ja millistele tolerantsidele nad vastavad.
Küsiks targematelt mootori (V501m) ,,külma" sissetöötamise kohta,
st. kui mootorit käitatakse mõningate tundide vältel teiselt (elektri-)mootorilt ning aeg-ajalt (~10 minutiliste vahedega) õlitatakse silindri seinu. Kas on mõtet ja milline on mõju mootori elueale? Silinder küllaltki
kulunud (uute kolvirõngaste lukuvahe mõlemal 0,65 mm), rõngad uued.
taina kari kurat ma teatsin sellist asja juba esimeses klassis mopeediga ei tohis sõita kaas põhjas siis ei toimi määrimist ja siis kiilub mootor kinni