Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Kui hoian kätt kapoti all esiamordi otsa peal ja kiigutan auto esiotsa üles-alla, siis alla vajutades tunnen \"kolksu\" ja kuulda on ka. Sama mõlema amordi juures. Sõites on kuulda aeglasel sõidul kivisel või auklikul teel. Mida see tähendab ja kas ise on võimalik midagi ette võtta. Tahan võimalikult palju ise ära teha.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Kas ainult \"kolksub\" või esineb sõidus ka mingeid anomaaliaid :rool ei taha paigal püsida kisub siia-sinna ,kolks võib tulla stabilisaatori puksidest ja sellest poldist ca 15cm pikk ,amordi kummipadjast(asub amordi ja kere vahel) või amordi püstikust st.amordi kinnitus mutter(see mis keerab amordi püstakusse kinni)on ennast lahti keerand(selline rikke on läbi elatud,alguses kahtlustasin ka ei tea mida...ja lahti keerab see mutter ennast siis kui amordi kummipadja sees olev laager kuivaks jäänd või ei liigu)
Vaata need punktid üle ja siis peaks aru saama kus viga...
ints@ex kadetti omanik...
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Ma ei ole varem sellist esiamorti lahti harutanud, enne Kadetti sõitsin pikka aega mossega. Kuidas pean asjale lähenema, et seal midagi laiali ei lendaks.
Postitused: 3,666
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
24-04-2005, 16:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2005, 16:42 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
kadett E?
alusta sharniiridest ja pidurisadulatest. Nende hävinemisvõimalus on suurim. Samuti võib amordipadja kummiosa metallosa küljest lahti rebeneda/roostetada...
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Kuidas vahetada opel kadetti esiamorti, auto aastast 1989.