üks väga -väga halvas seisus enam-vähem komplektne vrakk asub Mustla lähedal ühes taluhoovis, samas peaks olema lisaks sama auto taastatud raam või poolraam.Täpsem info privas, kui keegi huvi tunneb.
villis1 Kirjutas:Kas see uste skeem ja tagumiste aknaklaaside rifeldus ei ole mitte pärit kiirabiautodelt (millena enamus meil liikuvad skodad omal ajal olla riiki ja rahvast teeninud)
Osaliselt matid tagumised külgklaasid olid jah kiirabi- ja sanitaarautode eripära. Kolm külgust oli aga kõigil Škodadel 1201 ja 1202 (v.a. furgoonid, mida leidus nii kolme kui kahe külguksega). Nelja külguksega varianti polnudki.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Kas on veel keegi teadlik, kus võib eestis paikenda Skoda 1201 ja justnimelt 1201 mitte 1202, sest 1202 on juba uuem ja meenutab eest natukene Trabanti. 1201 on vanem, rohkem Pobeda esiotsaga sarnane
Kui ma saaks kuskilt salongi algdetaile ja esi-tagatuld siis oleks normaalne juba. või kui keegi ise taastab siis võib mulle öelda, kuna mul ka mingeid juppe on (klaasid, terve kere väga heas korras, armatuur, näidikud, rool, veljed ja vist isegi originaalkummid, originaal mootor kuid mitte komplektne ja üht-teist veel)