McAngel_90
Registreerimata
On plaanis nagu vene kokkupandavale jalgrattale druzba mootor peale panna... juba m6ned m6tted arenevad aga 2kki oskaks keegi sel alal paremat n6u anda?
Ette t2nades, Ats!
Postitused: 90
Teemad: 3
Liitus: May 2005
Maine:
0
no mis nõu seal ikka anda.... arvesta, et drusba(tagurpidi lugedes ABSURD) lippab/peaks lippama päris edukalt, võibolla annab jalgratas alla?
tegelt no kui sa tahad drusba mootorit peale panna, pead saama kõigepealt selle keerleva \"võlli\" otsa sobiva hammaka. seejärel pead saama selle hammaka õige nurga alla, see pöörlev osa ei keera nii palju, et mootor oleks otse ja samas jokseks kett otse....
siis peab veel välja mõtlema kinnitused jms... niiet ma soovitaks pigem mingi juba niigi ronditud mopi raami hankida ja sinn seda sobitada..... aga noh ise tead, mis teed..
Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...
Inimene õpib oma vigadest....
Postitused: 36
Teemad: 19
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
ära aja kokukaga natuke rohkem jama aga korda saab nagu nax
McAngel_90
Registreerimata
ma saan ta vict homme valmis sis yritan pildid ka ylesse panna
Postitused: 2,420
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
Soovitatav on keevitada juurde selline \"meesteka\" toru sinna lisaks. See hingega raamipoolte liitmiskoht on suhteliselt nõrk, niisama družba peal ta kokku ei vaju ja heal juhul kannatab su ka ära, aga kui oma 70 km/h mõni hüppeke või tõusuga lõppev langus tuleb oled näoli maas ka.
McAngel_90
Registreerimata
Toda toru ei saa sinna keevitada, sest mootori silinder jääb ette.
Postitused: 2,420
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
Me panime kunagi Riga-11 raamile(tagapaagiga võrr) ka družba ja sellel jäi mootor reduktori otsa kaldega, nii ,et silinder oli raamitoru kõrval mingi nurga all reduktori ketiratta suhtes teispool ,et kaalu ühtlustada. Družba mootor pidavat töötama igas asendis tegu ju ikkagi kunagise mootorsaega.
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
töötabki peaaegu igas asendis ,teist pidi päris ei soovida panna.
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 3,001
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
56
kahetaktiline mootor on võimeline töötama igas asendis, vajalik on ainult spetsiaalne karbuss, mis oleks samuti võimeline igas asendis töötama (n. saekarpad).
Osad 4-taktised enduro/krossimootorratastel kasutatavad mootorid on samuti võimelised igas asendis töötama, kuigi enamuse ajast peaksid nad ikka õigetpidi olema. neil on lihtsalt kasutusel nö. kuiv karter. Õlipump võtab õli eraldi paagist ning samas korjab karteripõhjas leiduva õli tagasi paaki.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 35
Teemad: 18
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
mina arvan et paha mõte kokkukale druzba mootor sest mul on selline aparaat olnud või kui tahad ikka teha siis pead taga arki tugevdama sest see ei pea kaua vastu aa mul jäi mainimatta et sellel aparaadil oli delta käigu kast ja tava sidur. ma soovitaksin pane see druzba mootor delta või mingi mopiraamile.