mul kodus mudel lennuk ja selle kütuseks on nitrometaan (sisaldab nitrot) tegelt on nagu lahjendatud vedel lõhke aine, et kas võib mingit abi olla kui mop-ile bensiini hulka natuke kallan
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Mida ta peaks aitama? kulutab kiiremini ja lagundab laagreid
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Ei usu eriti, et see aitaks midagi.Minu andmete järgi on nitrometaanile vaja kõrgemat surveastet kui tänapäevasel bensiinimootoril ja pealegi mopeedil on veel madalam surveaste, kui tänapäevasel bensiinimootoril.
Mina ei paneks seda oma tulevase(praegu veel pole, aga varsti on) masina paaki, aga kui sa tahad, siis pane. Pärast võiksid veel öelda, et kuidas masin reageeris.
Palju edu katsetustel!
Rene
AKA
rnkx
mudel lennuk kuhu see nitrometaan tegelt käib seal oli surveaste 5bari-i mopeedis oli 7bari-i
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Aga kui sa oled nendes andmetes kindel, siis on suhteliselt suur oht, et võib tekkida detonatsioon.
Nitrometaanil on kahjuks selline omadus, et bensiiniga võrreldes põleb ta väga aeglaselt, kütteväärtus on madal. Seetõttu on vaja süüdet tükkmaad varasemaks keerata. Näiteks Top Fuel dragsteritel, mis nitrometaanil sõidavad (90% nitrometaan / 10% metanool), on eelsüüte nurk kuni 65 kraadi. Kuid seda kasutatakse, sest nitrometaan sisaldab hapniku (CH3NO2) ( bensiinis hapniku ei ole ). Hapnik moodustab nitrometaani molekulmassist üle poole, seega vajab nitrometaanil sõitev mootor kordades vähem välishapniku kui bensiinimootor.
Sellest järeldub, et mopeedile pole sul mõtet nitrometaani bensusisse valada, kuna see ainult aeglustaks põlemist.
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
25-08-2005, 14:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2005, 14:52 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Kui päris aus olla, siis kui sul seda ollust palju käepärast on ja mootorist kahju pole, siis võiksid ju proovida küll. \"Natuke\" kallamist vaevalt muidugi tunda annab, aga minuteada on see mudellennuki kütus piisavalt tsiviliseeritud (nitrometaani on paarkümmend protsenti ja ülejäänu on metanool), et selle süütamiseks mingit ulmetehnoloogiat vaja ei tohiks olla. Pane paaki puhast mudelikütust, tee segu nii rikkaks kui võimalik ja proovi.
Hea oleks külmkäivituseks muidugi omada surveastet üle 10, aga alternatiivina võid enne mootori bensiiniga soojaks ajada, siis bensiin välja, lennukikütus sisse ja käivitus.
Enne katsetamist hoolitse KINDLASTI turvalisuse eest! Ära pane paaki viit liitrit kütust, vaid minimaalne kogus. Uuri välja oma lennukikütuse täpne koostis, kas on ikka selline, nagu ma enne ütlesin. Käivitamisel kanna pikki mittepõlevaid pükse ja pikkade varrukatega särki. Hoolitse, et käepärast oleks tulekustuti ja tõmba selle splint ennetavalt välja. Arvesta pigem halvima võimalusega, et kogu krempel süttib liiga hästi ja plahvatab.
On väga suur võimalus, et sellest ei tule midagi välja, aga ega siit foorumist midagi ka teada ei saa, Eestis praktiliselt puudub täismõõdus nitrometaanimootorite alane oskusteave.
Aa ja ma igaksjuhuks mainin seda ka, et need andmed, mille kohaselt nitrometaanimootor vajab kõrgemat surveastet, on valed. Samuti ei ole kompressioonide omavahel võrdlemine \"hoopis teine asi\" kui vastavate surveastmete võrdlemine. Kütteväärtus on nitrometaanil jah iseenesest madalam, aga ühegi mootori puhul pole probleem nr 1 mitte kütuse kütteväärtus, vaid oksüdandi (hapniku) puudus.
pain nitrometaani paaki 0,5l (paak on 3l) ülejäänd 2,5l oli benisiin, kohalt minnes mingit vahet aru saada polnud aga nii kui masin 40km/h välja jooksis (muidu jookseb 50km/h (piiraja) ) oli tõmme mega ; laksupealt jooksis 70KM/H mäest alla 80km/h, raske oli juba masinat teel hoida ja sumbuti tihendite vahelt oli välja pressimas ennast väike leek
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
oo... my gaad mis asju tehakse. :O
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 2,453
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Mina oleksin kartnud üht asja sellise katse tegemisel... naq sa kirjutasid ,et leegid tulid sumpa vahelt välja siis võisid leegid ju ka vahepeal karbussi tagasi lüüa... Nii võib tuli läbi karbussi paaki minna.
Sellise asja pärast sadas eelmise Eesti valitsuse aegu Eestis üks lennuk ka alla, leek lõi karbussi ja läks üleni põlema.
masin on ehitatud nagu roller et karbussist jookseb pents väntvõllile ja sealt kahe silindriava kaudu kolvi ette ja väntvõlli ja karpa vahel on veel mingisugune klapp mida minu arusaamise järgi küll vaja poleks
Võrrimees
Registreerimata
Haa, kunagi valasin pullipärast nitrolahustit bensu sisse ja tulemus oli justku palju parem kui muidu bensuga, äkkilisem ja puha, ja sumbsist tuli ka päris huvitavat aroomi, ei jah maru eksperiment oli, ma panin õige vähe kuskil 10%, njah tasub proovi.
Postitused: 22
Teemad: 3
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
kustkohast seda nitrometani saab ja palju maksab? Ka mul on 1 noukogude ajast parit mudellennukimootor ja kas on voimalus et see tootab millegi muuga(eetriga). Seoses selle teemaga tarkas aki huvi
zorro01180
Registreerimata
tekkis selline küsimus...kas 2 taktise mootori bensiini sisse võib segada diislit, õli asemel. Paneks diislit bensuga pooleks. diislit on üle aga bentsu napib