Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Niisiiis , jama selline , et vazi mootor suitseb hirmsamat moodi...
Sinine suits on , tyhikäigul ei suitse, 3000rpm ka nagu elax yle ,
aga 6000rpm juures tuleb ikka nii et no hirm hakkab....
Milles v6ib nagu viga olla , karburaatoris viga pole ,kuna see sai
lahti v6etud ja ära regullitud, ....Niisiis jääb järgi 6li....aga kuidas ta sinna silindritesse saab.....? Karteris ka erilist r6hku ei ole...
Pole midagi targemat teha
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
25-08-2005, 00:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2005, 00:55 AM ja muutjaks oli
valdo.)
Tõenäoliselt klapisääretihendid hävinud. Võivad ka õlirõngad läbi olla, kuigi rõngaste jama tekitab reeglina karterisse surve, mida Sa aga ei täheldanud.
Tegelikult ma ei soovita Lada mootorile 6000 rpm näidata - see mootor ei ole nii täpselt tehtud et ta sellise vungi juures ülemäära ei kuluks. Mina olen oma Lada 111 juures püüdnud jääda enamjaolt 2000-3000 rpm piiresse, vaid erandjuhtudel (Soome/Euroopa kiirteed 120-130 km/h, kiired möödasõidud) olen \"näidanud\" talle kuni 3500 rpm. Igatahes 242 tuh km jooksul pole mootori sisemusse vaja tungida olnud ning bensiinikulu endiselt madal ja õlitase naelutatud...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 219
Teemad: 54
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
kuidas sul see mootor käitub soojast(kuumast) peast käivitamisel, peale 5...10 min seismist? viskab alguses suurema pahvaku tossu ja jääb siis \"rahulikumaks\", või on tossamise efekt kogu aeg ühtlane?
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
25-08-2005, 23:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2005, 23:03 PM ja muutjaks oli
Killer666.)
Unustasin jah mainida , ei ole tänaval korralikult s6itmise masin....
Aga jahh , suitseb koguaeg , aga vaikses tuuris ei suitse, kyynlaid ka ei tahma , ei 6000 oli vist liiast.....no ytleme et 4500-5500rpm on see tavaline pööre , mis too mootor näeb....
Aga äsja peale pandud mootor , arvatavasti ennem eelmine omanik ( loe:normaalne inimene) ei piinanud mootorit.
Yks kysimus veel ,kuidas vahetatakse gaasi hoovastikku, see neetud varras on ju mootori ja kere vahel, ja nii imeliku kujuga , et mitte ei saa teda kätte sealt , kas siis peab mootori maha v6tma?(2107 , 1987a , 06-mootor)
Pole midagi targemat teha
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Aga kas ei saa olla nii , et ainult näitex yks röngas on läbi ,, näiteks murdunud kaheks osaks , yks pytt nagu jah oleks teistest vähe kehvem, see v6is ka kyyla viga olla , no aga kas mitte 6lir6ngaid ei vahettta koos teiste r6ngastega , ja on arvestatud et nad kuluvad yhtlase kiirusega? Sest mootor s6re ei ole ja minek on kaa väga hea (veel) , Siis selline järeldus , et yks v6i rohkem õlir6ngaid on murdunud millegi pärast .
See ainult minu v6hiklik arvamus , parandage mind kui eksin..
Pole midagi targemat teha
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Kõige tõenäolisem on õlirõnga purunemine. Teada saad nii, et mõõdad rõhku silindris. Kui see on ebanormaalselt suur(läheneb diisli rõhule) siis on seal silindris õlirõngas puru. Väga levinud viga Ladadel.
Postitused: 248
Teemad: 18
Liitus: Oct 2001
Maine:
2
26-08-2005, 08:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2005, 08:23 AM ja muutjaks oli
mesinik.)
Purunenud õlirõngaid pole ladadel kohanud.Küll on suht sageli purunenud kolvi ribi esimese ja teise rõnga vahelt.Kuid siis oleks ka surve karteris.Probleem võib olla selles,et näiteks mootor on pikemat aega seisnud ja silindrid rooste läinud.Kui siis on mootor tööle pandud hakkavad rõngad silindritelt roostet maha nühkima.Õlirõngad kui kõige õrnemad kuluvad seejuures rohkem.
See kehtib eriti ilma karbussita seisnud mootorite kohta,kuna üks sisselaske ja üks väljalaske klapp ju pidevalt avatud.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Mootor vedeles jah ennem mitu aastat niisama , aga olen täheldanud ka mingit vaikset klõbinat (saale kolin see ei ole)
Pole midagi targemat teha
seismisega on ehk rõngad lihtsalt kinni jäänd.üks nipp on mis võib aidata kui rõngad lihtsalt kinni on.helista räägin täpsemalt.56716127 Tom
Postitused: 248
Teemad: 18
Liitus: Oct 2001
Maine:
2
Mootor hakkab ka siis suitsema,kui bensiinipumba membraan katki ja benss valgub karterisse.Siis läheb õli vedelaks ja läheb nii rõngaste kui tihendite kaudu karterisse ja tagajärg paiskub summutist suitsuna välja.
Siis ka õlituli madalatel tuuridel kipub põlema.
Tasane klõbin? Klapiklõbin siis äkki? Ega muud üle jää, plokikaan maha, vaata mis pilt avaneb. Ühtlasi soovitaks igaks juhuks plokikaane tihendi ära vahetada ning vahetamise käigus siis klapid ka ära reguleerida. Lisaks vaata üle küünalde seisukord-äkki mõni tõmbab õliseks (pane auto korra käima, siis keera süüde välja ja vaata ükshaaval küünlad üle)? Kui on, siis kindel, et klapisääretihendid, sellest tulenevalt ei pruugigi kõik silindrid ilusti kogu aeg töös olla ning rõhk karteris madal.
Aga tossu sellise vea puhul olla ei tohiks, nii et õlirõngaste küsimus jääks ka ikka teemasse. Muide, mis nägu on karteri tuulutuse voolik seestpoolt?