30-08-2005, 15:34 PM
nymmik Kirjutas:Kas sa mõtled läänest toodud ladasid?Jah. Selles postituses oli ju Ladast jutt.
nymmik Kirjutas:Kas sa mõtled läänest toodud ladasid?Jah. Selles postituses oli ju Ladast jutt.
(25-10-2012, 08:52 AM)Basilio Kirjutas: Minu MAZ käru on välja kannatanud ka 600+kg koormaid ja rattalaagrid siiani OK...
(25-10-2012, 08:52 AM)Basilio Kirjutas: ... Vedrudega on teine lugu, need hakkavad küll ära väsima. Amordid on puhta läbi...mul on 3 lisalehte alla pandud, otstes kummipuksid. Tühjalt seisab nagu ilma koormata, ülekoormuse all seisab ka nagu tühi ... see juba tollest õndsast vene ajast Pihkva turule sõitmiseks tehtud. Peamine probleem oli vedrulehe otsa sisse augu puurimine puksi jaoks.
(25-10-2012, 17:23 PM)lauren Kirjutas: Tavaliselt vajusid orginaal kasti ääred kõveraks aga vana tegi vähe paksemast plekist.Nii ta oli. Kui veel tagaluuk ka sisse lõigati, vajusid küljed lausa käega vajutades alla. Nii saigi minul esimeseks tööks käru juures vinklist tugevduste keevitamine. Üksiti tuli esimest korda elus keevitada ilma seda kusagil õppimata. Keevituseks oli laenatud vahelduvvoolu-käkk koos käeshoitava maskiga, mis praktiliselt läbi ei paistnud. Palju kurje sõnu sai siis õuel lausutud ja keevitused tulid koledad nagu öö, aga käru kestab siiamaani! Vaid üks keevituskoht sai sel suvel üle lastud. Oli aastatepikkuse väntsutamise käigus lahti tulnud. Kahju, et pilte ei teinud kui käru püsti oli. Oleks huvitav võrrelda, mida keegi mosse käru juures modinud on.
(25-10-2012, 18:18 PM)Basilio Kirjutas:Minu käru kasti ääred vajusid laiali kui ülegabariidiline põdrapull sai peale vinnatud, peale seda on mul ka luugid ees ja taga, ülemine äär tugevdatud sinna randi sisse sobivas mõõdus nelikanttoru keevitamisega.(25-10-2012, 17:23 PM)lauren Kirjutas: Tavaliselt vajusid orginaal kasti ääred kõveraks aga vana tegi vähe paksemast plekist.Nii ta oli. Kui veel tagaluuk ka sisse lõigati, vajusid küljed lausa käega vajutades alla. Nii saigi minul esimeseks tööks käru juures vinklist tugevduste keevitamine....
(25-10-2012, 07:13 AM)Maanteemuuseum Kirjutas: mosse rumm all, mul pole need laagrid veel otsi andnud aastakümnete jooksul. Uutel haagistel on pidevalt laagrid läbi, ju nii pisikesed on alla topitud.Asi pole mitte laagri suuruses, vaid selles et praeguse aja kärudel (ja ka autodel) kasuitatakse kuullaagreid ja rummudel puuduvad tihendid. Zubrjonoki/mazi ehituse ajal kasutati rattalaagriteks ikka koonusrulle ja rummudel olid võlli pool otsas ikka simmerid