Teema on suletud

naljanurk 2

Neile kes idamaised murrakuid ei valda tõlgin igaks juhuks:

Ema, ma olen printsess!
Ei poeg, sa oled depiilik...


[Pilt: 10259886_787148784643188_6665000925669972928_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Kes pesuehtsat vabastajat veel näinud ei ole, siis selline see on:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Needsamused printsessid liikluses:
1) https://www.youtube.com/watch?v=fPJWn2Fz93I
2) https://www.youtube.com/watch?v=lin6i1r5SS8
Mõni manööver on ikka nii mõistusevastane, et endal tuleks selle väljamõtlemisekski fantaasiast puudu.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Fordi foorumist:
nu räägin ka siis sellise tõestisündinud ja humoorika loo:

sai siis töötatud veoautode paranduses. lõpetasime yhel autol mootori remonti ja kui mootor peal ja läks summuti kinnitamiseks siis selgus et summuti ots loksub klambri sees. sinna vahele sobisid vanad saaled nagu oleks need sinna loodud. kui auto valmis ja testitud anti see kliendile yle.......tunni või paari pärast seesama klent leti taga.
klient töökoja meistrile:vabandage et mul tuli auto just remondist ja kui foori taga seisma jäin ja natuke kohapeal paarutasin lendasid saaled summutist välja, ma tean kyll et algul värske mootoriga ei tohi aga korra proovisin.(ise jummala närvis ja pabinas et tema peab nyyd uue mootori remondi kinni maksma).
meister kysis sydamerahuga, et kus teil see auto siis on?(et kuhu saata puksiir ja auto ära tuua)
no siin samas maja ees ytles klient
siis oli juba meistril hämming: saaled lendasid välja aga auto on siin?
klient: no jah ega neid palju ei tulnud ainult kaks ja ma peale seda sõitsin rahulikult ja enam ei paarutanud.
meister siis jagas laksu lahti, et klient lihtsalt tahm: mis siis ikka lähme vaatame asja yle.

selgus siis, et see krdi klamber logises lahti ja kui tuuri anti siis kukusid need vanad saaled sealt summuti ymbert ära. mudugi saime selle eest piki päid ja jalgu kõvasti aga nalja oli rohkem kui rubla eest.

Veel pole maha löödud

Sealt oleks saanud mootori kap remondi veel pähe määrida Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Keegi teeb siis võrrimootoreid korda 300 euriga Big Grin ma olen võibolla ainuke, aga mulle tundub see absurdne Big Grin

lause pisut segane, kuid teades kuipalju töötunde kulub pioneeride poolt kuritarvitatud võrrimootori taastamiseks , võib öelda , ainus naljakoht on hind. tänasel päeval on jõudsalt järgiaidatud võidusõidumootori hind ükstuhatviissada euruublit , ning ei mingit nalja .

Söör 902 pidas ilmselt silmas Kuldses Börsis varuosade ostu rubriigis tunglevat kuulutust.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(17-06-2014, 17:37 PM)b-902 Kirjutas:  Keegi teeb siis võrrimootoreid korda 300 euriga Big Grin ma olen võibolla ainuke, aga mulle tundub see absurdne Big Grin
Tänapäeva absurdses maailmas polegi see nii kummiline. Õndsal nõuka ajal oli enesestmõistetav, et igaüks remontis oma sõiduvahendit ise, jalgrattast sõiduautoni. Kui ise ei osanud, küsiti teiste käest nõu ja tehti siis käed õliseks. Nüüd käiakse absoluutselt iga asjaga kusagil teeninduses, valged käekesed tagumendi peal koos. Ametlik suhtumine isetegevusse ongi pigem tauniv. Seega on tekkinud terve armee inimesi, kes ei oskagi enam ise midagi teha. Teha on aga vaja. No ja siis mingi tüüp, kellel on (eeldatavasti) oskused olemas, tüdines pakkumistest a la "tee õlle eest ära". Luges vajalikud töötunnid kokku, korrutas oma tunnihindega läbi ja nii on. Take it or leave it!
Sellepärast mulle siin foorumis meeldibki, et siin on veel vana head isetegemise vaimu lademes ja muhedad sellid koos. Kas see ka 30a pärast veel nii on, kui enamus praegustest taatidest lännu, seda ei tea. Noori ikka peale tuleb, aga vähe minu arvates.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(17-06-2014, 21:48 PM)iceman Kirjutas:  lause pisut segane, kuid teades kuipalju töötunde kulub pioneeride poolt kuritarvitatud võrrimootori taastamiseks , võib öelda , ainus naljakoht on hind. tänasel päeval on jõudsalt järgiaidatud võidusõidumootori hind ükstuhatviissada euruublit , ning ei mingit nalja .
Kuule, ma arvan, et see kuulutuse tegija on mingi suvaline teismeline, kes paneb võrri mootori tööle või vahetab mõne jupi vajadusel välja. Vaevalt keegi sinna kõiki uusi juppe paneb. Tutika tehasemäärdes mootori hind on 250-350 euri, seega mingi vana mootori 'põksuma' panek küll yle miinimumpalga väärib....aga kui sul näiteks raha ylearu palju on, siis võid ju viia mõne katkise moto remonti ja siin sellest hiljem rääkida...vaata siis seerianumbrit kah karteril, sest usun, et seal käib kergematsorti tavaline umbervahetamine: anna mulle 300 ja oma vana mootor, saad töötava vastu vms...

(18-06-2014, 08:51 AM)Basilio Kirjutas:  
(17-06-2014, 17:37 PM)b-902 Kirjutas:  Keegi teeb siis võrrimootoreid korda 300 euriga Big Grin ma olen võibolla ainuke, aga mulle tundub see absurdne Big Grin
Tänapäeva absurdses maailmas polegi see nii kummiline. Õndsal nõuka ajal oli enesestmõistetav, et igaüks remontis oma sõiduvahendit ise, jalgrattast sõiduautoni. Kui ise ei osanud, küsiti teiste käest nõu ja tehti siis käed õliseks. Nüüd käiakse absoluutselt iga asjaga kusagil teeninduses, valged käekesed tagumendi peal koos. Ametlik suhtumine isetegevusse ongi pigem tauniv. Seega on tekkinud terve armee inimesi, kes ei oskagi enam ise midagi teha. Teha on aga vaja. No ja siis mingi tüüp, kellel on (eeldatavasti) oskused olemas, tüdines pakkumistest a la "tee õlle eest ära". Luges vajalikud töötunnid kokku, korrutas oma tunnihindega läbi ja nii on. Take it or leave it!
Sellepärast mulle siin foorumis meeldibki, et siin on veel vana head isetegemise vaimu lademes ja muhedad sellid koos. Kas see ka 30a pärast veel nii on, kui enamus praegustest taatidest lännu, seda ei tea. Noori ikka peale tuleb, aga vähe minu arvates.
Noori ikka tuleb,aga eraldi kysimus on juba see, kui mõistlikult nad masinaid putitavad- kuvaldaga soovitut ei saavutata.... üks näide elust enesest: sattus kord minu kanti yks tänapäeva roller 17 a noormehelt. esimene asi mis silma jäi oli see, et variokaant oli haamriga pekstud ja tykid väljas- selgus ,et ta oli veidi masina peale vihastanud, kuna see ei läinud käima.... Variokaant mahavõttes oli aga relakaga kõik jahutustaldriku ribid maha saetud... Milleks selline porno???

"Võrr" võib olla ka 125-ne.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(18-06-2014, 12:11 PM)Marko Kirjutas:  "Võrr" võib olla ka 125-ne.
Siis hakkab mõistlikumaks minema...

reaalsete meistrite arvestus on keskeltläbi 40 tundi mootorile + osade maksumus, olnevalt tunnihinnast siis võib arvutada . ilmselt sõltub ka toorikust, igat rapet kindlasti polegi mõtet reanimeerima hakata.
üldiselt võrri ost nagu sprindi mängimine , võtad mootori poegadeks ja vaatad kas mõni jupp kasutuskõbulik ka juhtus. tihtipeale on bez võigrasa , st kõik tükid on juba remonditud , ning nende koht on emexis .

[Pilt: 10383672_306027916239966_5701703280210181424_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Huvitav, mida selle hüdrosilindriga tõsta prooviti, et ta sellise orgaanilise vormi võttis? Lõhnab nõukogude inimese järele! Wink

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(18-06-2014, 19:17 PM)iceman Kirjutas:  reaalsete meistrite arvestus on keskeltläbi 40 tundi mootorile + osade maksumus, olnevalt tunnihinnast siis võib arvutada . ilmselt sõltub ka toorikust, igat rapet kindlasti polegi mõtet reanimeerima hakata.
üldiselt võrri ost nagu sprindi mängimine , võtad mootori poegadeks ja vaatad kas mõni jupp kasutuskõbulik ka juhtus. tihtipeale on bez võigrasa , st kõik tükid on juba remonditud , ning nende koht on emexis .

No mul endal läks võrri mootori remondiga 8-15 tundi.... 40 tunniga teeks sellest juba kunstiteose.....Big Grin Osad olid kastist võtta ja kõik sai oma käega üle silutud..... Kõik oleneb ka tagavaraosadest,kui kõik tuleb viimseni teha,läheb ka aega rohkem.

(18-06-2014, 23:52 PM)Basilio Kirjutas:  Huvitav, mida selle hüdrosilindriga tõsta prooviti, et ta sellise orgaanilise vormi võttis? Lõhnab nõukogude inimese järele! Wink

Pigem allalaskmisel silindri ots kuskile vastu toetanud, jälg tundub olema.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(18-06-2014, 23:47 PM)mlsluik Kirjutas:  [Pilt: 10383672_306027916239966_5701703280210181424_n.jpg]
Töötasin mingi aeg metsaveo Mtz-i peal ja nägin paaril korral sellist asja! See raip on hiina sõnnik... Ostsime korraliku silindri, polnud enam probleeme edasise tööga. Parim asi oli kui mastipikendus vajus kui elevandilont ja puuks... metsatöö päev läbi. Kahetsen et tol ajal fotokat polnud.

Veel pole maha löödud

Hajamõtteid tsikliasjandusest:

* Inimesed sõidavad autodega nagu saavad, aga tsikliga sõidad, nagu tahad!
* Füüsikud väidavad, et aeg liigub aeglasemalt, kui sa ise liigud suure kiirusega.
* Kõik räägivad, et tsiklimehed on pahad, aga neil on ju õigus!
* Enamikel juhtudel, kõige väärtuslikum tsiklimehe juures on tema tsikkel.
* Suurel kiirusel liikudes vananemise protsess aeglustub, aga habe hakkab kasvama kiiremini.
* Vene tsikkel on vahend iseendale tagavaraosade otsimiseks.
* Eesel jääb ikka eesliks, isegi kui talle kaela riputada silt "Araabia täkk".
* Pole vahet, mis marki tsikliga sa sõidad, tuul on üks ja sama.
* Sadulakotid ei mahuta kunagi nii palju träni kui sa tahaksid, aga nad võivad mahutada kõike mida sa vajad.
* Sadula jagamiseks on vaja tugevamaid tundeid, kui voodi jagamiseks.
* Ainult tsiklisõitjad mõistavad, miks koerad armastavad hoida oma pead autoaknast väljas.
* Tsiklid ei lekita õli, nad märgistavad oma territooriumi!
* Vahel on vaja terve paagitäis kütust, enne kui su mõtted selgeks saavad.
* Hea tsiklimees on tasakaalukas, tal on hea otsustus- ja ajastamisvõime. Sama iseloomustab ka head armukest.
* Kui vaatad piki teed kaugusse, paistab see lõpmatuna, kuid usu, küll tal lõpp on.
* Talv on Emakese Looduse viis öelda sulle, et on aeg poleerida.
* Ära unusta osutamast sama palju tähelepanu oma kaassõitjale, kui oma tsiklile.
* Vahel on kõige parem suhelda, kui teil kummalgi on oma tsikkel.
* Kui sõidad ees, ära sülita sõidu ajal.
* Kui tahad tõesti teada, mis toimub, vaata, mis toimub vähemalt viis autot eespool.
* Kui temake vahetab oma tsiklil õli tihemini kui oma meelt - ära lase teda käest!
* Midagi koledat on tsiklis, mida veetakse treileril.
* Igaüks käib kord külili. Mõned tulevad tagasi sadulasse. Mõned mitte. Mõned ei saa.
* Ära vaidle 18-rattalisega.
* On purjus tsiklimehi. Ja on vanu tsiklimehi. Aga EI OLE OLEMAS vanu ja purjus tsiklimehi.

Veel pole maha löödud

Pujäänist mees tuleb purjus peaga koju ja asub sööma. Korraga röögatab: "Äia raisk!" ja virutab rusikaga vastu lauda, nii et nõud hüppavad. Sööb edasi. Naine pakub värisedes paremaid palasid vasakult ja paremalt. Mees virutab jälle rusikaga lauale ja röögatab: "Ämma-lits! Uuhh! Vihkan!!" ja sööb kurjalt nohisedes edasi. Naine julgeb viimaks ettevaatlikult küsida, mis mehekesel viga on.
"Kurat, panid sulle, lambasihvrile, sellise nime mis kuidagi meelde ei tule!"

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne