Teema on suletud

naljanurk 2

(15-03-2015, 21:45 PM)hulgus Kirjutas:  
(15-03-2015, 21:06 PM)hundu77 Kirjutas:  Tänapäeva turvavarustus pigem takistav päästetöödel nendes plastmass autodes. Kui kiirelt levib tuli armatuurist, istmesoojendusest jne el.lühisest? Proovige oma kolm last tagaistmelt nendest turvaistmetest kõik kätte saada ilma et .........

Mul kõiksepisem 2.a naudib sõitu nsv aegses lastetoolis - haarad seljatoelt kaasa ja kõik.

Kui kaoks nett ja mobiililevi kasvõi üheks päevaks - kui palju suureneks noorte enesetappude arv?

Jõudu kõigile kes enne 80ndat elu alustasidSmile
pisut mõtlemist
2008 oli vist liikluses ca. 170 hukkunut, 2012-87, 2013-83.
samas tsitaat stat.ee lehelt:
"Viimase poole sajandi kõige traagilisem oli 1991. aasta, kui Eestis hukkus liikluses 491 ja sai vigastada 2175 inimest."
Kui palju (kordades) rohkem sõidukeid on Eesti teedele lisandunud võib igaüks ise otsida.
Ei usu, et tegu kõigekõrgema väega, või inimeste seadusekuulekuse ja korralikkuse kasvuga.

ps.
Peab muidugi tõdema, et kaasaegne turvavarustus töötab vastu darwini teooriale millest vahel lausa kahju.

Mis siin ikka palju mõelda. Kahtlemata 1991. aasta suures liiklusohvrite arvus mängis oma osa ka tollaste autode väiksem turvalisus, aga siiski on veel terve rida teisi põhjuseid. Esiteks, miilitsat enam ei olnud, õiget politseid veel ei olnud ja see, mis oligi, oli altkäemaksude peale vägagi maias. Kui raha oli, lasti ka purupurjus sohvril pahatihti oma teekonda jätkata. Teiseks hakkas just tol ajal meie teedele ilmuma suuremal hulgal autosid, mis olid võimelised sõitma märksa kiiremini kui 140...150km/h. Kui sul ikka mingi Soomest toodud 2,8L Granada-pann istumise all oli, siis polnud sellega ju prestiižne sapakamehe kombel 120km/h maanteel venida Big Grin . Kolmandaks, autod muutusid äkki suht odavateks ja kõigile kättesaadavateks. Kes Soome pääses, tõi omale paari viina eest Datsuni või Lada. Kes Saksamaalt Sierra tõi, oli juba kõva mees. Aga ka kodumaal ei maksnud vanemad Mossed-Ladad-Sapakad enam teab mis palju. Seitsmekümnendatel oli ikka harv juhus kui äsja juhiloa saanud nolk omale kohe auto ostis. Kui ostiski, siis oli selleks enamasti mõni vana "küürakas" Mosse või muhk-tüüpi sapakas. Ja tol ajal autosid hoiti. Oli ju teada, et kui masina laiali lased või hunnikusse ajad, siis uut niisama lihtsalt ei saa. Üheksakümnendate algul seda probleemi enam polnud. Sestap siis ka rallitati rõõmsalt ringi ja tulemus paraku oligi just selline nagu ta oli.

Puruks ja pool pööret tagasi!

(15-03-2015, 21:42 PM)zazik Kirjutas:  
(15-03-2015, 21:06 PM)hundu77 Kirjutas:  Tänapäeva turvavarustus pigem takistav päästetöödel nendes plastmass autodes. Kui kiirelt levib tuli armatuurist, istmesoojendusest jne el.lühisest? Proovige oma kolm last tagaistmelt nendest turvaistmetest kõik kätte saada ilma et .........

Mul kõiksepisem 2.a naudib sõitu nsv aegses lastetoolis - haarad seljatoelt kaasa ja kõik.

Kui kaoks nett ja mobiililevi kasvõi üheks päevaks - kui palju suureneks noorte enesetappude arv?

Jõudu kõigile kes enne 80ndat elu alustasidSmile

Kumb on tõenäolisem, kas see, et auto põleb maani maha või see, et satud plekimõlkimisse?

Laste turvavarustust on küll selline asi, mida kasutaks võimalikult tänapäevast. Sest väikelapsele piisab päris raskete vigastuste saamiseks suhteliselt tagasihoidliku plekimõlkmise tulemusena saadud põrutusest, kui korralikud traksid teda kinni ei hoia ja korralik iste lööki ei pehmenda. 

Praegu murran ise pead, et kas peaks Mossele taha turvavööd paigaldama just lapseistme paigaldamise eesmärgil. Või tõmban ta esiistmele kinni ja kupatan proua tagapingile.

Kinnitamata proua tuleb Sul õnnetuse korral tagapingilt ikka esiistmele...
ehk pane taha traksid, kui võimalik.

(15-03-2015, 21:06 PM)hundu77 Kirjutas:  ...
Kui kiirelt levib tuli armatuurist, istmesoojendusest jne el.lühisest? Proovige oma kolm last tagaistmelt nendest turvaistmetest kõik kätte saada ilma et ...

Armatuuri alt tuleb leek välja kolme minutiga. Mootoriruumist tuppa kuue-seitsmega.
Esimesest suitsust lahtise leegini on sõltuvalt asjaoludest mõnest minutist veerand tunnini.
Maanteekiirusel liikuva auto peatamiseks kulub paarkümmend sekundit, juhikohalt tagaukseni jõudmiseks veel kümmekond. Juba pool minutit läinud... Kui ärevusest just perssessõitja rataste alla ei torma. Sad

Asjakohaseid videosid on netis küllalt. Tasub vaadata...

Lapsetooli avamiseks värisevate käte ja adrenaliinist tõstetud vererõhu tõttu kohisevate kõrvadega läheb jämedalt minut ka siis, kui lukustus töötab tõrgeteta.  Kuigi tundub see vähemalt tunnina. Ilma naljata - harjutage seda. Ka lapsele on parem, kui ta teab, mida teha või mis kohe juhtuma hakkab.

Hoops hullem on last kätte saada katusel olevast autost... Ning seda pole kuigi lihtne harjutada ka.

Sellest hoolimata on minu autos lapsed alati rihmas. Sest siis saab auto meid kaitsta parimal võimalikul viisil.

Aga teemasse ka.

Eile tuli väiksem ja teatas:
ilponn jäi inni. Big Grin

Esimese hooga ei taibanudki, et peaks minema tüdrukute üleelusuuruses mängukilpkonna voodiredeli vahelt välja tirima. Peale mõningast, üsna emotsionaalselt esitatud,  selgitust sai siis loom vabastet. Toast lahkudes kuulsin tõsisel häälel lausutud tõdemust:
Nonii, ongi päev kirjas... Cool

 vaatasin veel  üle  ja  tõesti  pealkiri  oli  naljanurk 2    ?

Ma natuke kartsingi postitust tehes, et kisub nostalgiaks ja täpselt nii läkski. Ehk jätkame naljadega?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Moded ...   ärgake...siit saab materjali nii mitmessegi teemasse ümber tõsta ja naljadega edasi minna.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(16-03-2015, 19:20 PM)Marko Kirjutas:  Ma natuke kartsingi postitust tehes, et kisub nostalgiaks ja täpselt nii läkski. Ehk jätkame naljadega?
Aga see ongi ju naljakas noortele ja nostalgialaks vanematele inimestele.Ei saa ju teha teemasid kus kõik põlvkonnad absoluutselt ühel arvamusel oleks.Noortele naljanurk - vanamatele lapsepõlv.(kellelele naljakas - kellele päriselu) Ei ole vaja moderaatoreid sundida/käskida miskit muutma.Eks igaüks ise tea kuna pidurit tõmbab... vahet pole - niikuinii loeksime nostalgiateemas samat asja edasi  Big Grin  

Kogenud autojuhi nõuanne:

- Algajad autojuhid küsivad minult tihti et kuidas libedaga õigesti nn. "mootoriga pidurdada".
Noh, ma ei soovita teil seda moodust kasutada. Aga kui tõesti muud võimalust enam ei ole, siis pidurdage kõigepealt natukene stangega, siis iluvõrega, siis radiaatoriga. Ja kui sellest pidurdusest ei piisa, alles siis mootoriga.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

tere,et eile soome talvesõja lõpu kuupäev siis üks teemakohane postitus. on külm ja lumine talvesõja rindejoone kaeviku laskepesa,kus sõdur seab laskevalmis oma kuulipritsi,hakkabki valgenema ja sõdurpoiss näeb lähenevaid vaenlasi,paneb siis kaks peopesa kokku ja palub jumalat:armas jumal mul on sulle nüüd üksainus palve-ära nüüd vahele sega.

Venemaal elavad konkreetsed inimesed. Tüüp sõitis taksoga ja püüdis külma arvet teha. Taksojuht paigutas tüübi sinna, kust tema arust selle koht oli.
http://www.liveleak.com/view?i=bf7_1426592422

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Kui kilekott laguneb looduses 145 aastaga aga asfalt teedel ühe aastaga siis äkki hakkaks teid tegema kilekottidest.

Veel pole maha löödud

Kuidas Krimm tagasi võeti

Vaadake pilte! http://www.kuldnebors.ee/search/tooriistad-masinad-ja-seadmed/metallitootlemismasinad-ja-seadmed/treipink-1k62-valuveljeremont/search.mec?pob_post_id=46387806&pob_action=show_post&pob_cat_id=10794&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&pob_order_by=price&pob_order_by_order=ASC&pob_page_index=1&pob_page_size=100&search_evt=onsearch&search_O_string=treipink

(17-03-2015, 22:30 PM)aigark Kirjutas:  Vaadake pilte!http://www.kuldnebors.ee/search/tooriistad-masinad-ja-seadmed/metallitootlemismasinad-ja-seadmed/treipink-1k62-valuveljeremont/search.mec?pob_post_id=46387806&pob_action=show_post&pob_cat_id=10794&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&pob_order_by=price&pob_order_by_order=ASC&pob_page_index=1&pob_page_size=100&search_evt=onsearch&search_O_string=treipink

Täitsa pekkis- ja tahab veel tonna ka saada Big Grin Big Grin

(17-03-2015, 22:40 PM)maitus Kirjutas:  
(17-03-2015, 22:30 PM)aigark Kirjutas:  Vaadake pilte!http://www.kuldnebors.ee/search/tooriistad-masinad-ja-seadmed/metallitootlemismasinad-ja-seadmed/treipink-1k62-valuveljeremont/search.mec?pob_post_id=46387806&pob_action=show_post&pob_cat_id=10794&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&pob_order_by=price&pob_order_by_order=ASC&pob_page_index=1&pob_page_size=100&search_evt=onsearch&search_O_string=treipink

Täitsa pekkis- ja tahab veel tonna ka saada Big Grin Big Grin

USKUMATU???????????

(17-03-2015, 22:40 PM)maitus Kirjutas:  Täitsa pekkis- ja tahab veel tonna ka saada Big Grin Big Grin
Nagu ütles Samuel Pliuhkam katkise paja kohta: "Augu kõrvalt jo terve!"  Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

See postitus siit meie foorumist sobib ka naljanurka...

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=51513&pid=365263#pid365263

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(18-03-2015, 01:10 AM)Aspelund Kirjutas:  See postitus siit meie foorumist sobib ka naljanurka...

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=51513&pid=365263#pid365263

A.

Mul tekkis ka just äriplaan ,et kõik selle ajastu asjad värvin ära ja küsin umbes 20e/kg

Selle mannergu võib selle raha eest endale sisse istuda, müüakse laatadel vanemaid kanistreid sama raha eest mis olemuselt nagu uued...
  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Väike tõetera siiski on: Sandriki välgumärkidega kanister võib heas seisus olla väärt kuni 200.- käibeolevat.

[Pilt: tw2.JPG]

Aga tavaline sakslane on väärt originaalina heal juhul paarkümmend käibeolevat.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne