Teema on suletud

naljanurk 2

(05-09-2017, 12:44 PM)kr8nik Kirjutas:  Tema nimetab meid lollideks väljapressijateks, kes tahavad tema firmat tühjaks lüpsta.
...

Azoo - siis pole firma juht kas aus, elementaarse mõtlemisvõimega või kaine. Tegelikult, kui nüüd hästi järele mõelda, siis selles nimistus on ka absurd sees.

(05-09-2017, 12:44 PM)kr8nik Kirjutas:  Tema nimetab meid lollideks väljapressijateks, kes tahavad tema firmat tühjaks lüpsta.
Sel juhul võiks talle näidata asja helgemat poolt - targad väljapressijad oleksid tema ja ta firmaga juba üks-null teinud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Lehma ei saa lüpsta enna kui pole talle süüa andnud.

Küsige lüpstava käest, et kust kogu see koor pärit on, millega nüüd koonerdab.

(05-09-2017, 12:44 PM)kr8nik Kirjutas:  Tema nimetab meid lollideks väljapressijateks, kes tahavad tema firmat tühjaks lüpsta.
Tegelikult tahame me ainult seda palka saada, mis meile töölepinguga ette nähtud on.
See on nii totter, et kuidagi ei suuda naeru pidada.

Sellises olukorras oleks ilmselt ainus mõistlik lahendus pöörduda töökaitseinspektsiooni ja seejärel hääletada jalgadega. Tööoskajad mehed vast päris ilma rakenduseta ei tohiks jääda kuskil.

See postitus ju naljanurgas!

(05-09-2017, 08:21 AM)Basilio Kirjutas:  
(04-09-2017, 22:27 PM)kr8nik Kirjutas:  Siis pakkus ülemus, et jätab augusti palga rahule, aga vähendab meie palka alates septembrist 50%. Me nüüd mõtleme selle asja üle mõned päevad, äkki ongi hea pakkumine.
Pakkuge, et teete 50% vähem tööd ka(ntx ainult pool päeva või terve päev, aga vasaku käega) ja diil!

Parim pakkumine on jah august rahule jätta ja peale palgapäeva kaabut kergitada. 
A 1 lugu elust enesest: kunagi ennemuistsel aal kui ma veel noor ja rumal olin vallandati mind töölt selle eest, et ütlesin ülemusele ühe teadatuntud tõe: tükitööga saab maja valmis palju kiiremini kui tunnipalgaga.

Enne ei lugenud edasisi poste. Ainus õige lahendus sellistega on, võimalikult palju pappi kiirelt välja võtta ja siis võimalikult kiirelt sealt jalga lasta. Igasugu inspektsioonid ja kaitsed unustage ära, siis jääte kõigest ilma.

Teema võiks splittida. Tükitöö on e. maksmine selle eest, mida reaalselt tehakse on mitme otsaga asi. Töötasin kunagi ettevõttes, kus toodeti teatavaid jurne ja asi käis sellisel keskmisel tasemel. Mingi hetk leppis omanik töötajatega kokku valemi, kus läksid arvesse tootlus vahetuses ja praagiprotsent. Kõik oleks olnud hästi, kui nii aastaga poleks töömeeste ind sedavõrd suureks paisunud, et praaki peaaegu polnud ja toodang tuli ludinal. Sellega tõusis ka palk ca. 1,5-1,8 keskmise palgani. Lisaõnnetus, et siinkirjutaja oli tootmisjuht. Palgapäeva lähenedes muutus omanik juba närviliseks. Palgapäeva eel esitasin andmed ja siis hakkas peale - igal töötajal tõmmati mingi osa palgast maha. Kui põhjendusi ei leitud, siis öeldi kaebama läinud töötajale, et minu otsus. Mulle aga seletati - selles sektoris on täiesti ebamõistlik sellist palka maksta. Kõik vaatamata sellele, et rahaliselt oli see ettevõttele juba toormehinda arvestades kasulik diil. Eelmine kriis tõi tootmises languse, osa rahvast lasti lahti ja teistele määrati "sobilik palk". Kogu töökultuur käis alla ja hetkel see firma kuidagi hingitseb ja võitleb toodangu kvaliteedist tulenevate maineprobleemidega.  Inimest peab motiveerima ja neid, kes käivad "lihtsalt tööl", tuleb rakendada seal, kus ind, ettevõttlikus ja reageerimiskiirus tähtsad pole.

(05-09-2017, 22:41 PM)Alts Kirjutas:  Palgapäeva lähenedes muutus omanik juba närviliseks. Palgapäeva eel esitasin andmed ja siis hakkas peale - igal töötajal tõmmati mingi osa palgast maha. Kui põhjendusi ei leitud, siis öeldi kaebama läinud töötajale, et minu otsus. Mulle aga seletati - selles sektoris on täiesti ebamõistlik sellist palka maksta. 
Tavaliselt tehakse sel puhul normid ringi. Selle pärast ei tasugi tükitöölisel liiga palju pingutada, preemiaks sunnitakse sama raha eest rohkem rabama. Ning siis kuulad pärast tegevjuhi hala teemal "keegi ei taha tööd teha". Olen püüdnud neljasilmavestluses selgitada, aga ei - ollakse veendunud, et nii nagu suur juht teeb, on õige. Töölised käituvad lihtsalt valesti, mitte nii nagu tema on planeerinud. Rolleyes

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Tunnitöö ja tükitöö erinevust on teinekord eriti hästi autoremondi alal märgata. Olen näinud kuidas meistrimees tatsab vaikselt iga erineva tööriista, padruni, lehtvõtme jms. jaoks töölaua juurde ning toob selle eraldi kohale ning pärast selle konkreetse töö lõppu (nt. mutri keeramine) viib ka selle vaikselt samasse kohta tagasi. Enne muidugi puhastab brake-cleaneri ja paberrätikuga ning vaatab vastu valgust kas sai ikka puhas. Ning siis hakkab järgmise töövahendi otsimise ja transpordiga töökohale tegelema, seda kõike teo kiirusel. Kohe arusaada et tunnitöö Big Grin

Endal oli samal ajal kõrval õlivahetus, mis teada hinnaga tükitöö. Üsna kohe oli ka suur ratastel tööriista kast otse auto enda juures. Remondimees veel rääkis veidi pahuralt, et näe kõik õlivahetused on ühe hinnaga, aga millisel autol kui palju plastikuid peab eest ära võtma on tema tasuta töö. Õlivahetus sai enne valmis kui täpselt aru jõudsin saada, et mida kõrval tõstukil oleval masina sillas üldse remonditaksegi.

Töövahendeid peab ikka puhastama, aga seda saaks teha ka kõik tööriistad pärast tööd korraga. Ning sellist töömeest, kellel oleks oht kahe tööriista üksteise järel kasutamisel eelmine ära kaotada vast ei tasugi niiväga auto kallale lasta. Nii et ju tegu ikka töötundide kättevenitamisega.

(06-09-2017, 09:47 AM)mossepower Kirjutas:  Töövahendeid peab ikka puhastama, aga seda saaks teha ka kõik tööriistad pärast tööd korraga. Ning sellist töömeest, kellel oleks oht kahe tööriista üksteise järel kasutamisel eelmine ära kaotada vast ei tasugi niiväga auto kallale lasta. Nii et ju tegu ikka töötundide kättevenitamisega.

Mina olen ikka aru saanud,et kui satud töökotta kus kõik asjad vinks-vonks omal kohal ja puhtus,lakitud,lakutud põrandad...... seal küll mingit suurt töötegemist ei toimu. Big Grin  Kui satud aga kohta kus kõik asjad pilla-palla-vaat seal käib ka töö. Ega õigel töömehel pole aega oma tööriistasid vuntsida ja siluda,hea kui veel jõuad midagi ära teha,sest oskajal on ka omal kõik tööd sellepärast tegemata,et pole lihtsalt aega. Wink
T.

Nii lolli juttu pole ammu kuulnud.

(06-09-2017, 09:47 AM)mossepower Kirjutas:  Tunnitöö ja tükitöö erinevust on teinekord eriti hästi autoremondi alal märgata. Olen näinud kuidas meistrimees tatsab vaikselt iga erineva tööriista, padruni, lehtvõtme jms. jaoks töölaua juurde ning toob selle eraldi kohale ning pärast selle konkreetse töö lõppu (nt. mutri keeramine) viib ka selle vaikselt samasse kohta tagasi. Enne muidugi puhastab brake-cleaneri ja paberrätikuga ning vaatab vastu valgust kas sai ikka puhas. Ning siis hakkab järgmise töövahendi otsimise ja transpordiga töökohale tegelema, seda kõike teo kiirusel. Kohe arusaada et tunnitöö Big Grin

Endal oli samal ajal kõrval õlivahetus, mis teada hinnaga tükitöö. Üsna kohe oli ka suur ratastel tööriista kast otse auto enda juures. Remondimees veel rääkis veidi pahuralt, et näe kõik õlivahetused on ühe hinnaga, aga millisel autol kui palju plastikuid peab eest ära võtma on tema tasuta töö. Õlivahetus sai enne valmis kui täpselt aru jõudsin saada, et mida kõrval tõstukil oleval masina sillas üldse remonditaksegi.

Töövahendeid peab ikka puhastama, aga seda saaks teha ka kõik tööriistad pärast tööd korraga. Ning sellist töömeest, kellel oleks oht kahe tööriista üksteise järel kasutamisel eelmine ära kaotada vast ei tasugi niiväga auto kallale lasta. Nii et ju tegu ikka töötundide kättevenitamisega.

Siin alles hiljuti oli üks teema, kus selgus, et autoremonilukksepa puhul on tunnihind OK, ehitaja puhul aga oioi kui paha. Minu eriline lemmik on muidugi see Nissan Laureli juhtum, kus kliendilt võetav ettevõtte tunnihind töömeeste arvuga korrutati.

(06-09-2017, 10:35 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Nii lolli juttu pole ammu kuulnud.

Kui see vastus käis minu teksti kohta siis lisan täpsustuseks,et see pole üldse loll jutt. Nimelt aegade jooksul olen saanud külastada paljusid sõpru ja tuttavaid. Nähes neid tööd tegemas ja vaadates nende tööriistu,samuti teades ja nähes mis seal toimub..... võin raudselt väita,et tegu pole lorudega.....kes ei viitsiks hoolt kanda oma tööriistade ja nn. töökoja korrashoiu eest,vaid neil käib pidev tegevus ehk reaalne töö. Ja selle "segaduse ja lohakuse" pärast neil küll mingi töö tegemata ei jää. Big Grin  Võite siin ajada jutte mingist töökultuurist jne... aga see ei muuda asja. Abi saab ikka sealt. Wink

Tean ka ühte meest, kes oma riistadest suuremat hooli. Asjad vedelevad siin-seal õues vihmakäes jne. Inimesena on ta sõbralik, lahke ja abivalmis. Ajud on ka täitsa olemas, põhimõtteliselt saab üsna keeruliste töödega hakkama. Tema käest saab tihti abi tõepoolest. Samas on ta ka see mees, kes ei löö risti ette sitta kokku keeramast. Suhtumine, et ah peab siis nii palju vaeva nägema, olge rahul, et ma teile üldse midagi teen. 

Nii ongi, et iga töö jaoks oma mees. Kui on mingi lihtsa asja tegemine, mida pekki ei anna keerata, siis mõnikord võib seda pohuistile teha anda, kes asja kiirelt valmis teeb. Kui on täpsust ja hoolt nõudev töö, siis on vaja ka vastav mees vastava raha eest otsida. Üldjuhul need täpsed mehed on millegi pärast akuraatsed oma tööriistadega.

Kõik oma ala asjatundjad on korralikud, ülimalt targad, ausad, lahked, täpsed, ideaalsed inimesed ning parimad töö tegijad. Kõigi korralike asjatundjate tööriistad on puhtad ja oma koha peal. Kõik kes teevad tööd mustade tööriistadega, mis asuvad kaootiliselt laiali, on lollid, valelikud, pohuistid, ebapädevad ja lohakad. Siit moraal. Kõige lollimad ja saamatumad on korstnapühkijad, nende tööriistad on alati mustad. Kõige targemad on poliitikud, sest ausaid mõtteid ei ole võimalik määrida.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

OHUTU LIIKLEMINE:
 
1. Õpi selgeks mõned viipekeele märgid ja mängi kurttumma. Näiteks Jõgeva politsei väsis pärast tundi aega minu ägisevaid häälitsusi ja intensiivset pearaputamist ning lõi asjale käega.
 
 2. Hoia autos konjaki- või liköörikomme. Kinnipidamisel käitu kahtlaselt. Poeta komm suhu ja puhu korralik promill. Selleks pead aeglaselt puhuma, enne hinga kommist tulevaid aure aeglaselt sisse. Vaidlusta mõõtmistulemus, vereproov näitab sel puhul null promilli, selle aja peale on kõigil kiiruseületamine meelest läinud. Kui tuletatakse meelde, siis vaidlusta ja viita sellele, et sind süüdistati pahatahtlikult ja alusetult purjusolekus ja seega on ka teised süüdistused ebausaldusväärsed.
 
 3. Kui pimedas liigud väga suurel kiirusel, patrull tuleb vastu, lükkab vilkurid sisse, pane gaasi juurde, sõida kilomeetri jagu, peatu metsa vahel, lükka juhiuks praokile, roni tagaistmele ja teeskle, et magad. Näiteks Võru patrull kutsus koeraga ekipaazhi Tartust (kulus 1,5 tundi) ja läksid metsavahele juhti otsima. Mina ütlesin, et peolt tulime, ma väsinud, mingi võõras läks rooli, ma magasin, minu auto, pange ennast põlema, süütuse presumptsioon, läksin rooli, taheti takistada aga seaduslikku alust ei osatud nimetada, lõpuks lasti lihtsalt  minema.
 
 4. Hoia haardeulatuses pilapoes müüdavaid kunstverekapsleid. Kui näed, et panid radarisse, liigud maanteel suurema linna suunas, eesoleva patrullini on veel maad, hammusta kapslid puruks, ilasta ennast veriseks, hoia mingit lappi suu peal, ütle, et tõmbasid saega sisse ja lähed traumapunkti.
 
 5. Kui parasjagu kiire pole, ole nõus kiirmenetlusega. Ütle, et lugemisprillid jäid koju, lase endale kõik õigused ja kohustused ette lugeda, lisaks väljavõtted väärteomenetluse seadustikust. Esita kogu aeg täiendavaid küsimusi, leia vastuolusid erinevate seaduste vahel, ole hästi loll, aga ära lase ennast hirmutada ega mõjutada oma seaduslikest õigustest loobuma. Küsi paberit, pastakat, tee märkmeid, küsi töötõendeid näha, lase endale seletada otsuse vaidlustamise korda. 3 tundi hiljem, kui kõik võimalikud seadused on läbi võetud, ütle et nüüd see oli nii kjee-ru-li-ne, et peaks veelkord üle kordama ja siis võiks hakata arutama seda, mis ikkagi juhtus ja kas ma tegelikult ka kiirust ületasin ja kas teil mõõturi paberid ja taatlemissertifikaadid on käepärast. Nad viskavad su sellepeale autost välja ja tõmbavad minema. See on funktsioneerinud üheksal korral. Samad tüübid sind enam ei peata, sõida kuidas tahad. Analoogset taktikat  soovitan piletita ühistranspordis vahelejäänutele.
 
 6. Kui tuled ikka hästi korraliku kiirusega, mingi 100+ üle lubatu ja on selge, et sellest sa ennast välja ei räägi, hoia autos paar kilogrammi münte, kohalikke, vanaaegseid, välismaa omi. Selge, et sul pannakse käed raudu ja viiakse arestikasse. Mündid taskus. Kohale jõudes nad peavad tegema nimekirja kaasasolnud asjadest. Ei mingit kaalumist, unustagu ära, tegemist on rahalise väärtusega, tuleb teha nimekiri, päritolumaid googeldada, vanemate müntide puhul on vaja teada numismaatilist väärtust, kirjutada üles väljalaskeaasta. Minu komplekti puhul kulub selleks 12 tundi tõsist kvaliteetaega, kõrgema kategooria nauditavat vaatemängu. Keegi ei keela sul kogu akti kokkukirjutamise aja ohjeldamatult hirnuda. Kui protokoll valmis, hakka kontrollima, ajades samal ajal üleloetud hunnikud sassi. Järgmisel korral sind sellesse majja enam vastu ei võeta.
 
 7. Iga kord, kui sul juhuslikult on kõik paberid korras, juhtimisõigus olemas ja sa näed kuskil patrulli, vilista kummi. Neil sellised refleksid, et peavad järgi tulema ja sind huiama hakkama. Haugu korralikult vastu ja lase endale teha 12 eurot trahvi selle eest, et su tulekustuti taatlemistähtaeg on läbi. Kui millegi tõsisemaga vahele jääd, vaidlusta ja tõenda selle protokolli abil, et mendid kotivad sind, sest sa oled neile varem millegagi hambusse jäänud. Kui sul on selliseid protokolle 10 tükki, jääb kohtunik kiusamise lugu üldiselt uskuma.
 
 8. Patrullid mõõdavad tavaliselt asulapiiridel, kus algab kiirusepiirang. Lase teha kiirmenetlus, ole sõbralik, kirjuta suhteliselt loetamatu käekirjaga selgitusse lause, et palusid protokollijal joonistada sündmuskoha skeemi. Vaidlusta, saada kohtusse advokaat, kes viitab täitmata taotlusele, esitab oma skeemi ja väidab, et kiiruseületamine võis toimuda enne asula piiridesse sisenemist ja mõõdeti valesti inimliku eksituse tõttu. Kuna väärtegu võib olla valesti kvalifitseeritud, tuleb kohtunikul menetlus lõpetada ka juhul, kui sa sinna 70-alasse 150-ga sisse lendasid.
 
 9. Eesti on nagu 30-ndate Chicago, kõik kohad siniseid vilkureid täis. Kui sa näed, et nad liikluseeskirju rikkudes ilma vilkuriteta sõõrikute järele sõidavad, sõida järgi. Pea kinni ja nõua, et paarimees roolisolijale rikkumise eest protokolli koostaks. Kui keeldub, kutsu teine patrull ja vaata, et olukord saaks kirjalikult fikseeritud. Sellega tõendad hiljem oma halbu suhteid ja sead võimaliku rikkumise protokolli tõesuse ja subjektiivsuse  kahtluse alla.
 
 10. Osta minu käest seade, mis näitab transponderisignaalide järgi patrullide paiknemist reaalajas. Maksab umbes 2000 eurot. Aegajalt nad uuendavad krüptot, siis pead ostma uue võtme, maksab 300 eurot. Erinevalt radaridetektorist, seadus selle seadme omamist ei keela.
 


Ohutut liiklemist!
[Pilt: cleardot.gif]

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(06-09-2017, 11:42 AM)stretch Kirjutas:  
(06-09-2017, 09:47 AM)mossepower Kirjutas:  Tunnitöö ja tükitöö erinevust on teinekord eriti hästi autoremondi alal märgata.
...

Siin alles hiljuti oli üks teema, kus selgus, et autoremonilukksepa puhul on tunnihind OK, ehitaja puhul aga oioi kui paha. Minu eriline lemmik on muidugi see Nissan Laureli juhtum, kus kliendilt võetav ettevõtte tunnihind töömeeste arvuga korrutati.

Nagu juhtumisi lugu tänasest.
Viisin eile ühe jorni linna remonti. Sissekäidud koht, kiire ja... mitteniiväga korralik töö, aga toimib.
Kell 10 viisin, kell 12+ helistasin, küsisin ega juhtumisi valmis ei ole?, ei, ei ole veel jõudnud tegeleda.
Kell 14 helistas, et valmis ja tule järgi.
Täna järgi minnes tekkis sõbralik diskussioon, arve suuruse üle, mis nagu teada, on kliendile alati liiast.
ja siis tuli...: "да мы вчера за эти ёбанные xx€, целый день с твоей хуиёвиной ебались" (me paaritusime eile selle paaritatud xx€ eest, Sinu suguelundiga terve päeva? Wink )
Ma ei osand muud arvata, kui et krdi lühike tööpäev  meestel... Big Grin  ja veel lühem mälu, et nii lollilt ennast sisse rääkida. Aga jorn sai korda, kuigi ühtki uut asja ka külge ei pandud ja sõbrad edasi.

Tükitööd saab rentaablilt rakendada vaid uute autode puhul ja reeglina on tehase remondimanuaalis ettenähtud tunniarv sellisel puhul korrutatud advokaadi töötunniga Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

Aus vastus maksab ka midagi...



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

usutavasti peaks enamuse kasutatud autode juures selline nimekiri olema Big Grin

https://osta-ee.postimees.ee/eesti-koige...=frontpage
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne