Palun saaksite öelda siis, et ma teaksin palju ma raha kaasa peaks poodi võtma =) Nii umbes enam-vähem korraliku kauba hindasid tahaksin teada.
Tänud. Ehk siis umbes 300 eeku kokku.. =/
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
11-05-2005, 11:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2005, 11:26 AM ja muutjaks oli
vootele.)
Põhimõtteliselt jah, lähed sinna motopoodi ja ütled, et sul on nendele markidele seda ja seda vaja. Nad teavad seal ise üpris täpselt, kus midagi käib (vajadusel seletavad ka). Ja kõik trossid on juba valmis kujul, ise neile midagi ehitama ei pea, lihtsalt topi külge. Käepidemed on võimalusel parem originaalid osta, sest muidu ei pruugi trosside otsikud sobida (kuigi see pole eriti tõenäoline). Käepidemetega peaks kangid jah ka kaasa saama.
Aga kas ma saaksin kohe asjad kätte, kui poes ütlen mis vaja? Või neil jälle mingit aega vaja?
Suured tänud kõigile, kes vaevusid vastama. Eks vaatab, mis reedel motopoes ja mopiga saab. =) Kui mingeid küsimusi veel tekib, esitan veel siia.
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
ee.... ma ostsin Alexela tanklast Minskile uue küünla, mis maksis 40.-(jube palju kui arvestada et siin räägitakse 19.-) et kas tegin s**ta äri või on siin esitatud hind vale?
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
no see on ju kallis koht... tanklad kirved ju! minu arvamus...
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 138
Teemad: 15
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
5 aastat!!!
Mul oli aasta vana bensiin ja ei läinud käima. Vaata igaksjuhuks paak ka üle. Pane sumbuti tagasi, muidu ei tööta korralikult. (minul ei töötanud)
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kirjutan etapiviisilise vealeidmisealgoritmi, mis mind ennast on üldjuhul aidanud:
1)Kas küünal väljakeeratuna ja vastu mootori keret (keermega muidugi) sinakat sädet annab? Elektroodide vahe peaks olema
umbes 0,6...0,8 mm.
2)Kui säde on, kas bensiin karburaatorisse jôuab (hakkab \"ujutama\", kui nôelklapp (see ainus nupp karburaatoril) alla suruda) ?
3)Kui hakkab, on ilmselt viga liiga rikkas vôi lahjas küttesegus.
Sisetunne ütleb, et sellel masinal on see viimane puudus.
Kirjutan ka algoritmi, kuidas viga vôiks kôrvaldada proovida.
Tunnused:
Rikka segu korral saab küünal pärast natukest käivitamist
nähtavalt bensiiniseks.
Kôrvaldamine:
Tuleb keerata karburaatorilatoril olevat vedruga kruvi. Seda, kus ja milline see täpselt on, ei oska
mini puhul öelda, aga üks peaks olema tühikäigu pöörete ja teine
segu rikastuse reguleerimiseks (taolise töömahuga mootorite karburaatoritel tavaliselt on nii).
Tavaliselt (vähemalt sôbra vôrril oli nii)
tuleb see kruvi rikka segu korral sisse keerata. NB! MITTE LIIGA KôVASTI,
RIKUD KRUVI PESA! (paras on keerata nii, nagu näiteks maki helitugevuse nuppu) ja seejärel ligikaudu 0,5 .. 1 pööret välja, ja seejärel otsida asendit,
mille juures mootor (vôimalikult vähese gaasiandmisega)
vôimalikult kiiresti pöörleks. Asend peaks jääma kuhugi max +/-0,5..2 pööret sellest 0,5..1-st. Kui keerad kruvi kinni, peaks mootor hakkama välja surema ja \"aevastama\", kui liiga lahti jätad, tahmab küünal ära (saab bensiini/atsetooni ja tiku/hambaorgiga uuesti puhtaks, terashari kraabib sooned sisse, mistôttu tahmub varsti uuesti) ja läheb käivitamisel märjaks (bensiiniseks). Igal juhul peaks see kruvi nimetatud asju tegema ja see teine ainult tühikäigu pöördeid reguleerima (umbes nii, et mida rohkem keerad, seda kiiremini töötab, ilma mingi kindla optimaalse asendita). Igaks juhuks vôiks muidugi vaadata ka filtrit ja kindlasti jälgida, et reguleerimise ajal ôhuklapp AVATUD oleks.
Targemad mehed vôiks öelda, kas segu tuleb pärast maksimaalsete pöörete saavutamist natuke rikkamaks keerata
(nagu niidukil), vôi pole tarvis?
Tänan väga, künnimees, see andis mulle vähemalt väikest aimu, sellest oli suur abi. Mul ongi nii, et küünal on bensiinine otsast, ja ma ei teadnudki et see vedruga mutter reguleerib midagi. Bensiin hakkab tilkuma jah, kui ma seda nuppu all hoian.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
See, mis reguleerib, peaks ikka kruvi olema. Selline , millel ots ilma vindita ja astmeliselt kitsenev.
Muide, mis bensiini peaksin ma ostma, 91 või 95? mis parem minile oleks?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Ei oska soovitada, sôltub sellest, mis passis kirjas.
Abi vôib leida ka teemast \"Vôrrile ôli : probleemid\".
Üldiselt vôib liiga kôrge oktaanarvuga bensiin silindri
ja kolvi ära küpsetada .Autodel tapab klappe, mis suhteliselt pôlemiskambri lähedal, kahetaktilistel klappe pole ja ,,aknad\"
(avad värske küttesegu silindrisse ja töötanud gaaside välja voolamiseks) asuvad ka alles küllaltki ass (alumise surnud seisu) lähedal.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
15-05-2005, 22:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2005, 22:49 PM ja muutjaks oli
künnimees.)
Soovitan üht head raamatut, mis annab vastused kôikidele
motikatega seotud küsimustele -\"piibel\" - Arseni Palu
,,Mootorratta juhi ôpik\" 1959. See on kuskil
internetis ka üleval. Otsin selle aadressi kindlasti üles
(lähematel päevadel).