Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
tahtsin nii palju öelda et need kindlasti kohe ei ole GAZ 21 takso istmed. Need istmed oma oma ristlõige poolelt olid samasugused nagu esidiivan - palju kandilisemad
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Te mõtlete kõrvalistuja ukse käepidet? Vat enne ei pannud tähelegi, tänan teavitamast. Vat mis kõik välja tuleb. (huvitav, millal ma ise seda märganud oleks?)
Postitused: 110
Teemad: 39
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Oled hädas rooliratta eemaldamisega. Kui rooliratas on tugevasti nuutidel, siis eelpool kirjeldatud meetod ei aita sind. See murdunud polt ja teine vaba auk on mõeldud rooli eemaldamise rakise jaoks.Kõigepealt puuri välja murdunud polt. Igaks juhuks kirjeldan ka poldi välja puurimise alustõde. Vaja poldi tsentrisse lüüa kärniga süvis. Puurimist siis alusta umbes 3 mm puuriga ja püüa hoida poldi telgjoonel. Peale seda lähed üle järjest jämedamate puuridega puurimisele. Ära keermeni välja puuri esialgu. Valmista tugevast, mitte haprast materjalist 3 kandiline koonus torni sarnane instrument, mida on võimalik mutrivõtmega pöörata, ülemisele osale kahe kandi töötlemisega. Nüüd lööd 3 kandilise torni puuritud avasse ja tornile surudes hakkad mutrivõtmega välja pöörama.
Rakise saad ise valmistada. Vajalik umbes 10 mm paksune plaadi tükike, mis mahub roolitatta süvisesse. Puurida vaja 2 auku nende 2 roolirattal oleva augu tarbeks, auke keermestada ei ole vaja. Keskele puurid augu ja keermestad sellise jämedusega poldi tarbeks, et poldi kumeraks töödeldud ots ei lähe roolivarda auku, vaid jääb kandma otsa sfäärilisele pinnale. Paned rakise kohale ja keskmise poldiga pingutad, kuid rooli mutter peab küljes olema, sest muidu ülemine ots muutub pasunaks. Nüüd võtad haamri ja lööd pingutuspoldile ja rooliratas hüppab kohalt nagu minu soovil- havi käsul.
Postitused: 70
Teemad: 11
Liitus: Oct 2004
Maine:
3
Tere,
See istmeräbal, mis ühel pildil paistis, on tõesti kunagi olnud Gaz 24 I seeria iste.
Martin
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Tekkis paar küsimust.
1) Kuidas on kõige mõistlikum g 21 mootorit seest puhastada? Pind kare ja krobeline, järelikult on ka sellistesse kohtadesse kogunenud mustust. Lapiga nühhkida eriti ei tahtnud(pärast kõik kohad lapi kiudu täis) ja poleks ka eriti kasu selliste kohtade peal.
2) Millist õli soovitate sellises mootoris kasutada? Mäletan, et kunagi lugesin kusagilt, aga ei leidnud seda teemat enam ei siit ega teistest foorumitest.
3) Kas selle mootori puhul tuleks kasutada ka pliiasendajat? Millist?(või vahet pole)
4) Väike probleem karburaatoriga. Üldiselt peaks karburaator kütust pihustama, mitte niriseda laskma. On düüsi probleem või on kusagil kruvi, millest reguleeerida kütuse voolu?
5) Ei suutnud enam leida ka parameetreid, mis näitaks kui suure jõuga tuleks kinni keerata kepsud, raamsaaled ja plokikaas.
Tänan.
Postitused: 503
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Kui pagasihoidla all mõtled pakiruumi põrandat, siis seda valati igasugute asjadega täis, nii korrosioonikaitse kui mürasummutuse eesmärgil. Seda tehti siis kui masinat kasutati igapäevasõidukina.
Kas ta oli õige või vale lähenemine on iseasi. Kui töö oli tehtud korralikult ja masinat hoiti kuivas siis oli tegemist hea korrosioonikaitse ja mürasummutusvahendiga. Ainult lõhnavad need masinad nagu bituumenivabrikud, eriti kuuma suveilmaga.
Kui masin aga seisis kuskil räästa all, siis pääses niiskus lõpugs mastika või õli-paber kihi alla ja hakkas toimima vastupidine efekt - niiske kompress.
Mina olen kohanud nii mastikat täisvalatud kui ajaleht-õli mitu kihti tüüpi katteid. Lisaks mingi epokihiga volga põrand.
Kui nüüd vaadata hobisõidukit, siis soovitaks metallini välja puhastada, korralikult kruntida ja värvida. Värvikiht ongi kõige parem korrosioonikaitse. Masiat peab regulaarselt hooldama ja põrandamatte ning pagasnikumatte välja võtma, et kogunenud niiskus välja kuivas.
Mürasummutuseks kasutan ise teisaldatavaid müramatte. Ei haise ja saab põrandat kuivatada.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
11-03-2007, 20:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2007, 20:12 PM ja muutjaks oli
inimloom.)
Eks selle kihi alla oli ikka roostet ka tekkida jõudnud, samas mitte läbivat. Hiljem meenus, et pagasiluugi vahel polnud tihendit... küllap siis oli lihtsam pakiruum täis valada.
Suve alguse poole on plaanis auto pritsi alla viia.
Hetkel, mootori valmimist oodates võtsin käsile istmed. Polster üsna räbaldunud. Seega küsimus: Kas volgadele pakutakse istmepolstreid kusagil? (või tuleb ise poroloonist lõigata?)
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Mida teha siis, kui tikkpolt, mis hoiab plokikaant kinni, on plokis oleva keerme ära lõhkunud?
Postitused: 234
Teemad: 16
Liitus: May 2006
Maine:
3
Ega vist suurt teha saagi peale kahe variandi.
Esimene oleks neist see defektne keermeava uuesti keermelõikuriga üle teha, sedakorda siis juba suurema läbimõõduga lõikuriga, kui ava enne oli ja teine variant, et ostad kusagilt korraliku plokikaane, juhul kui sul endal mõnda tagavaraks pole veel soetatud.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
07-04-2007, 21:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2007, 22:05 PM ja muutjaks oli
inimloom.)
Ai. Siin jäi nati segaseks millises plokis probleem on... Probleem mootoriplokis, kahjuks. Keere on üle keeratud.
Siit ka küsimus, et kui uus keere sisse lõigata, siis kust saada mõõt suuremat tikkpolti. See polt, mis plokikaant kinni hoiab on ikka pikk jupp. Probleemid võivad tekkida sellisel juhul ka plokikaanes oleva avaga, kust kõnealune polt peaks läbi minema.
Postitused: 234
Teemad: 16
Liitus: May 2006
Maine:
3
Hm.... ega siis sellisel juhul vist uue või korralike keermeaukudega plokikaane ostmisest ei pääse.
Mälus veidi sobrades meenub, et Nõuka ajal, siis kui kuskilt midagi suurt saada polnud ja ise pidid oma probleemidele lahendusi otsima, siis tehti hädapärast mõnedes töökodades ka taolistele spetsiifilistele plokikaanega seonduvatele probleemidele ka nn. kohtparandust (ülekeermetamine, mõrade kinnisulatamine jms.) Aga see on siiski ajutine lahendus, sest et mootori töötades teadupärast kuumaksläinud metall paisub ja see parandatud koht võib ettearvamatuid "trikke" hakata tegema.
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Sellise sobiliku tikkpoldi saab ju lihtsalt lasta treialil teha või kui tahad saab ju teha ka sinna auku puksi kuhu hiljem selle originaal tikkpoldi keerad.
Postitused: 442
Teemad: 27
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
07-04-2007, 22:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2007, 22:31 PM ja muutjaks oli
Kadjakas.)
HeliCoil avitab selliste murede korral.