Postitused: 25
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
aga mootori kaaludest? on teil kindlalt teada, et 3,0 on palju raskem kui 2,4. või järeldate te seda lihtsalt loogikast? olen kodus fordide ja bmw mootoritega. fordi vanad V6 on kõik enamvähem üheraskused, plokk ju sama, mis siis et kubatuuri vahe on pea liiter. sama ka bmw m50 mootoritega, R6 on suht samas kaalus, olenemata töömahust. kui 2,4 on samuti R6 nagu 3,0 siis kahtlen tugevalt et neil mingi märkimisväärne kaaluvahe on.
I\'m a geographer, don\'t follow me!
Postitused: 63
Teemad: 15
Liitus: Mar 2004
Maine:
0
2.4 R4 kaal on 162kg
2.0S kaal 140 kg
2.2E kaal 145 kg
3.0E kaal 190 kg
3.0NE kaal 202 kg
Väike vahe on kaalus sees ikka. Siin antud kaalud peaks olema koos genekate ja muude jupidega. Kõik oleneb kuidas komplekteerida. Näiteks 2.4 Starter on peaaegu 2x korda kergem kui teised. Samas hooratas on jälle 2x raskem kui 20S oma. 2.4 saab samasse kaalu peaaegu kui 2.0 samas 3.0 ei saa kuidagi
ja lisaks liigub raskus kese 3.0 ettepoole.
Postitused: 42
Teemad: 4
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Kõigepealt vabandust veidi teema solkimise pärast,aga kodanik tsaarile kysimus - Kust sa selle auto kunagi soetanud oled, ega mitte juhuslikult Tallinna kylje alt Sauelt ?
Auto värvus ja reg. number tuleb nii tuttav ette.See vist minu yhe sõbra oma olnud kunagi.Hea meel on näha et asi ilusti korda tehtud.
Olen hästi paindlik pakkumiste suhtes, kuna väga kiire on ja mul ei ole teda hoida enam kuskil. Tehke oma pakkumisi, tulge vaatama või misiganes. Ei tahaks, et korralik töö ära mädaneks. Korralik alennus on garanteeritud.