Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Kaldun arvama, et see nn \"jahutussärk\" on plekist kokku keevitatud ning ülevalt, alt ja sumpa juurest kuumakindla hermeetikuga kinni valatud.
Postitused: 5,786
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Üldiselt ma ei saa küll aru, miks Jawa Stadionile sellist jahutust veel vaja on? Ok, summutit vaadates on asi veidi tuunitud, aga ikkagi ei saa ma selle vajadusest aru.
Asp
Aga kui ta juba natuke tuunitud on siis võibolla parema jahutuse tagamiseks.Kahetaktistel on ju ka mootori temperatuur tähtis.Kuumalt nad nagu ei liigu nii hästi kui külmalt või kuidas?
\"ülejahutus\" ei ole ka hea ju.
kütus hakkab karburaatoris ja sisselaskeavas seintele kondenseeruma ning ei tekki vajalikku küttesegu.
Liigne jahutus pole tõesti hea.
Postitused: 225
Teemad: 2
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
põhimõtteliselt peaxoplema võimalik kuskilt töötemperatuur välja peilida.. ja siis radika suurus vastavax ajada... endalgi mul sellised mõtted peast läbi jooksnud.... aga ex me näeme msi saab
Ostan Mini juppe!
Postitused: 1,237
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
eks ta jah sellisel mootoril rohkem tegemise lust ole. et juba vesijahutusest sellisel mootoril tuntavat kasu oleks, oleks vaja ikka väga timmitud mootorit. sellist mootorit aga ei kannataks välja aga selline raam vist. aga ei ole üldse halvasti välja kukkunud, kui ette jääks, uuriks ikka tükk aega. aga seda lisavalu sinna ümber teha pole suurem probleem. mehi küll, kes nt ülevoolukanaleid silindrisse ise uusi teinud.