Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

EI! Wink

Päris "nati" voolikuga ka tegu pole, jumzil "oma standart" orginaalis Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

JuMZ-i kaevekoppa natukene nokkinud olen, ülepeakoppa mitte. Aga kui juba ütled, et toiteks kaks viiekümnest pumpa, siis siit annab üht-teist edasi mõelda.

Russi vooliku all mõtled ilmselt M20 ühendusi? Ma ei ole nüüd nende Vene hüdraulikavidinatega väga sina peal, aga minu meelest on neil ühendused M20 ja voolikut kasutatakse 3/8". Peamastile jääb see selgelt lahjaks. JuMZ kaevekopal on kõvasti jämedamad, kolmveerandtollised voolikud. Sina pead sinna vähemalt pooletollised panema, 3/4" olekski vast õigem. Mis see jumsaku enda standard on? Kas mitte ei olnud see M33x2? See nõuakski nagu juba vähemalt kolmveerand tolli. Kõige parem on praegused ühendused omale selgeks teha ja siis mõõdu järgi vaadata, mis sinna panna sobib. Jagajale saad kombineerida vajalikud üleminekud või kui ei leia, siis keevitad ise vajaliku mõõduga stutseri praegusele stutserile otsa. Silindriga sama lugu. Silindri tõstepoolest oleks viisakas tegelikult klapini viia vastava mõõduga hüdraulikatoru, siis oleks asi korrektselt ja turvaliselt monteeritud. Teisele poole toru enam vaja ei ole.
Vasta

(14-11-2013, 21:27 PM)mlsluik Kirjutas:  
(10-11-2013, 17:15 PM)MAZ Kirjutas:  Midagi silmailuks, kui nüüd skänneri saan kätte hakkab tõsine töö alles pihta nende raamatutega.


Mis seal rohelises raamatus huvitavat on? Pole sellist imelooma veel näinudWink

Järgnev jutt ega pildimaterjal pole jumziga vähimalgi määral seotud... kui siis hästi vähe. Toungue Mõtlesin naljanurka visata aga las olla siis siin....

Ahmisin hommikul õhku nagu kala kuival kui seda imelooma nägin, maa-all aga teinekord olud kitsad ja vaja ka selliseid ekstreemseid masinad. Seda ei juhtu tihti et ekskavaator minust väiksem on... Toungue Big Grin

Tegin paar liigutus veendumaks et silmad ei peta... ei petnud, ongi mudilaste mänguekskavaator objektile toodud.

[Pilt: CAM00480.jpg]


Trehvasin vana posti lugema, muigama ajas... Kunagi, aastaid tagasi ise esimest korda säendses mõõdus motoriseeritud lusikat kohtasin, pidin ju ka kohe proovima. Sangaistumine tahtis ikka sihtimist, et mööda/üle ei hüppaks...Big Grin

loll on loll olla.
Vasta

See ei kuulu ka teemasse , aga kas selle ämmavihtlejaga on üldse võimalik väiksemaid kaevetöid teha? Enda isendi kohandasin puude tõstmiseks, aga mõte oli proovida ka mõne väiksema kulbiga kaevamist Big Grin

[Pilt: slideshow?id=2563877&img_id=2572458]

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta

Täiesti võimalik, kaevasin PE 02ga päris palju ja ei kurda, asja ajas ära.
Sai puid juuritud ja pinnast kühveldatud, pea kilomeeter kaablit maha tõmmatud jms pulli tehtud, parema puudumisel ei kurtnud üldse.

[Pilt: 1551510_712955535410964_1769401921_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Sellega võib vabalt kaevata. Parem ikka kui ilma mootorita labidas Big Grin Tuleb vaid sobiv kulp sebida või ise kokku keevitada!

http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id=...id=2572458

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta

(27-01-2014, 21:56 PM)tehnikahuviline Kirjutas:  Sellega võib vabalt kaevata. Parem ikka kui ilma mootorita labidas Big Grin Tuleb vaid sobiv kulp sebida või ise kokku keevitada!

http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id=...id=2572458

Ühte jõu silindrit on ka lisaks vaja. Kuidas muidu koppa liigutada saad?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(27-01-2014, 22:06 PM)phyl Kirjutas:  
(27-01-2014, 21:56 PM)tehnikahuviline Kirjutas:  Sellega võib vabalt kaevata. Parem ikka kui ilma mootorita labidas Big Grin Tuleb vaid sobiv kulp sebida või ise kokku keevitada!

http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id=...id=2572458

Ühte jõu silindrit on ka lisaks vaja. Kuidas muidu koppa liigutada saad?

Silinder pole probleem! Neid piisavalt mida külge sobitada.

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta

Plokisoojendus mis sügisel kiirelt tehtud sai ajab -17C juures 1.5tunniga mootori meeldivalt soojaks. Kuna suvel plaan käivitusmootorist loobuda siis järgmiseks talveks tuleks karterile õlisoojendaja ka külge pookida.

[Pilt: CAM00654.jpg]

[Pilt: CAM00652.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kaks topeltratast laia vahetükiga kannab tunduvalt paremini kui K700 ratas. Vaherõngas tuleks teha laiemad kui mul, endal on tegelikult laiad rõngad ka olemas aga hetkel pole kasutusel. Suveks viskan alla. Teine ratas võib olla vabalt ka 13.9 lai...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Laius tuleb täpselt/sisuliselt sama. 4x15,5 saad uued, aga 701 oma ilmselt mitte. Ja 15,5 ära lõhkudes kaotad 25%, aga 701 omaga on kahju juba 50% ja siis niikuinii ei leia sama kulumis-astmega asemele jne. Tõsi, 701 oma näeb tuusem välja.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Laiem vaherõngas tuleb teha ja kandepinda rohkem kui k700 rehviga... Kui enam laia paput vaja pole võtad ühe paari vähemaks ja lased edasi...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Laiade ja topeltrataste "hulludele" üks kena video mõtisklemiseks:
https://www.youtube.com/watch?v=Q4X2PWRc2Pw

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

kandval pinnasel mis pool meetri jagu muda ja veega kaetud võib tõesti selliste munalõikuritega sõita, kuid kui pehmes metsas toimetada, võid jäädagi maakera keskpunkti poole liikuma, kui kandvat pinda napib
Vasta

(31-01-2014, 02:37 AM)huvi5 Kirjutas:  kandval pinnasel mis pool meetri jagu muda ja veega kaetud võib...

Täpselt!
Videos tegemist riisipõlluga.
Ja miks on põllul vesi? - Sest savi on põhjaks all, mis ei lase veel maasse imbuda.
Sama teema on metsas. Ära karda loiku, karda kuiva kohta Wink. Loigus on tavaliselt savi, näiliselt kuiv võib sisaldada reetlikku turvast, a'la 6 meetrit savini... Toungue
Selleks aetakse paberipuu ennem otsapidi maasse, kui üldse väljaveoga tegelema hakatakse Wink.
Ja see lugu muidugi ka, et laia rehviga ei ole üldsegi meeldiv pläga enese ees või taga voolida. Veeretakistus on kohutav. Niikaua, kui vesi vedeldiks vahel on, pole hullu midagi, liigud kuniks kõhu peale kinni jääd. Plastses möginas seisad seevastu oma "viie- või seitsmesajaste" rehvidega ka paarikümne sentimeetrises rööpas ning kaabid vaevu roomates nagu pöörane Toungue.
Vasta

Tänu Krossifänni abile sai Jumz kopa raamat, sisse skaneeritud ja nüüd on vaja vaid mõelda välja kuidas seda levitada nii,et see jõuaks Jumzi omanike kätte.


Vasta

Vahepeal tänud hakkajale kaasfoorumlasele, Deeremees on jälle ühe laheda pildiseeriaga maha saanud.

[Pilt: 1656346_690829010959622_1620786567_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Vahepeal suht vaikne olnud selle masina ümber, nüüd tuli aga tahm korstnasse ajada ja väheke võsas ragistada.

Sai tehtud tee nii metsaveoks kui ka järgmise aasta jääraja tarbeks. Paar uut sihti lükkasin sisse ja kadudeks võib lugeda ühe paagi korgi ja kütusevooliku. Eks kork lendas kuskil põõsas minema, küttevoolik aga sai sügisel uus pandud ja nüüdseks oli raisk nii rabe et käega võis vabalt murda. BLIN! %&/#

Peaks küttepaagile ühe korraliku stutsi keevitama ning sealt hüdrovoolikuga pumbani viima, siis igasugune oksajupp ei saa liiga teha. Tänane kadu oli vast 15l diislit. Järgmine kord ei pruugi nii hästi minna.
Käis peast mõte läbi hakata kabiini polsterdama, kuid kuna enamus ajast siiski masin seisab siis ehk on targem jätta nii nagu on, ei kogu vähemalt üleliigset niiskust. Kõrvaklapid on nagunii tööd tehes pidevalt peas. Wink


Õhtul enne maanteele minekut sai raamivahelt igasuguseid kaikaid ära kakutud, tuli isegi saag appi võtta. Peab vist põhjakaitse ikkagi tegema. Wink

Genekas on ikka orginaal ja täiesti lootusetu Wink Tühikäigul laadimine absoluutselt null ning tuled hõõguvad vaevu... Smile Jällegi tuleb miskit asjalikumat välja mõelda, sügisel tegin ühest bumeri 1900w genekast prototüübi jumzile aga selle andsin ühele hädalisele ära, teist samasugust ei viitsi esialgu teha, tükk tööd oli selle modivikatsiooniga. Poest saab osta kas orginaal 700w või russi 1000w geneka mis peale rihmaseibi vahetust sobiks ka jumzile, kuid ikkagi tundub lahjavõitu...
Mis arvate, töötuled kokku ca 500w, siis gabariidid ja puhur ca 200w, raadio jms lisad ka ca 100w ning akut peaks ka veel laadima, seda kõike praktiliselt tühikäigul. Rolleyes


Illustratiivset materjali ka lisaks:

[Pilt: DSC_0025.JPG]

[Pilt: DSC_0024.JPG]

[Pilt: DSC_0014.JPG]

[Pilt: DSC_0028.JPG]


Siinkohal soovitaks pilgu korraks neidudelt pöörata ja jumzi küttepumpa vaadata Wink Ei näe sellist enam tihti jumzi peal.
[Pilt: 1607000_284890834997965_1915565436_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(13-02-2014, 20:50 PM)mlsluik Kirjutas:  Mis arvate, töötuled kokku ca 500w, siis gabariidid ja puhur ca 200w, raadio jms lisad ka ca 100w ning akut peaks ka veel laadima, seda kõike praktiliselt tühikäigul. Rolleyes

Ütle nüid ausalt, kas see Sinu Jumps on tõesti nõnda võimekas nö. "tühikäigul" tõmblema.
Päriselt tahaks teada, mitte norimiseks küsida.
Ehk suudaks kunagi isegi vaarisa kraavituse üle käia... aga Jumpsi põle kunagi puutund. Roomikkaevur pole teab, mis kõva kulgeja ja mudu ägedad ratasliikurid jälle ägedad uppuma.
Ja edasi, keskpärase "välka" roomiku kuludega saab ju super Jumpsi...

loll on loll olla.
Vasta

(14-02-2014, 00:32 AM)IIIFFFAR Kirjutas:  Ütle nüid ausalt, kas see Sinu Jumps on tõesti nõnda võimekas nö. "tühikäigul" tõmblema.
Päriselt tahaks teada, mitte norimiseks küsida.
Ehk suudaks kunagi isegi vaarisa kraavituse üle käia... aga Jumpsi põle kunagi puutund. Roomikkaevur pole teab, mis kõva kulgeja ja mudu ägedad ratasliikurid jälle ägedad uppuma.
Ja edasi, keskpärase "välka" roomiku kuludega saab ju super Jumpsi...

Kuna uus pump on peal siis kaevamine normaalsetes oludes toimub praktiliselt tühikäigul, õige pisut on tuure peal, geneka jaoks aga mitte piisavalt. Pimades kaevates kui tarbijad taga on laadimine 0. Täna külmund pinnast kaevates sai igatahes uuemale vennasele silmad ette tehtud, seda küll tänu kopal olevatele krihvidele Wink

Veteran ja poisike koos pildil.
Kohe näha et vanad sõbradWink

[Pilt: DSC_0040.JPG]

[Pilt: DSC_0045.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne