Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

(30-06-2014, 21:11 PM)deeremees Kirjutas:  Meelis, sa kusakil Jumzi teemas mainisid,et plaanis kunagi enda EO2621 frontaallaadur ette paigaldada. Ehk siit saad mingil määral inspiriatsiooni. Ennäe! Isegi selle jumzi värv sama mis sul.SmileWink

Krabi läks vahepeal mtz-i külge, kui kellegil mõni KUN pakkuda siis võite julgelt märku anda. Silindrid jms pole oluline, peaasi et raam oleks enam-vähem.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

E i tea, tööd tahad teha siis osta mingi poolakas, lisana saab joystic juhtimise kah. nendel peaks täitsa jumzile sobiv tootevalikus olema.
Vasta

(06-07-2014, 18:33 PM)huvi5 Kirjutas:  E i tea, tööd tahad teha siis osta mingi poolakas, lisana saab joystic juhtimise kah. nendel peaks täitsa jumzile sobiv tootevalikus olema.

Inter tech'i laadur näeb välja päris kobe, kuid kokkupuuteid ainult ühe isendiga mis tahtis korralikku ülekeevitamist.

Mõisaküla poisid teevad samuti häid komplektseid asju, kuid antud juhul oleks ka vanema kunniga rahul sest reaalsest töötegemisest tahan jumzi eemale jätta, puhtalt hobi pigem. Laaduri juhtimiseks tuleb nagunii MTZ'i peal võetud joystick.
Ega Kun-i raamist jääb alles nagunii vaid mälestus, aga tervet karkassi ei viitsi otsast peale ehitada, prooviks natuke laiskust petta ja aega kokku hoida.. Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Need suveööd
ei loodud luulelennust vaid,
siis mulle näis,
et lausa lõputa on see,
kuid vahel lühikeseks jäi
valge suveöö, sõnadeta öö,
tööd täis suveöö....



[Pilt: DSC_0058.JPG]

[Pilt: DSC_0059.JPG]

[Pilt: DSC_0063-ACTION.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ootan huviga, millal tuleb teema autori selfi taustaks tema Jumz!Wink


Vasta

(24-07-2014, 18:03 PM)MAZ Kirjutas:  Ootan huviga, millal tuleb teema autori selfi taustaks tema Jumz!Wink

Ega kõigile pole antud präsidendiedevust.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Mina näiteks ei saa aru, mida ksf`il seal koguaeg kaevandada on.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Need pildid on nagunii piisavalt edevad Big Grin
Aga kui sul on oma soo siis kaevamise kohti vist ikke leiab.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(24-07-2014, 19:33 PM)hannest Kirjutas:  Mina näiteks ei saa aru, mida ksf`il seal koguaeg kaevandada on.


Enda majapidamine ja muud ehitused, vanemate talu, metsakinnistute kuivendus ja väike kruusakarjäär ning kõiksugused muud kaevetööd seal kuhu muude masinatega ei pääse või pole majanduslikult mõtekas... Teha oleks rohkemgi veel kuid kõike ei jõua nagunii ja ning vald on ihne raha välja käima, kui RMK vms tellija pakub siis on hoopis teine lugu, vahest on jumz uuemale tehnikale sealgi abis, kasvõi transportöödelWink Kui uus kopp on objektil siis jumz vedeleb karjääris ning laen sellega enda autosid, sest päevas paari koorma pärast ekskavaatorit kuskil hunniku kõrval hoida pole mitte just kõige nupukam tegu... Jumz võib seista kasvõi terve kuu ilma ühegi kulutuseta.

Hetkel ise eestist eemal ning ei põe üldse et vanem põlvkond masinaid niisama muruplatsil seisavad. Ilus vähemalt vaadata.

(24-07-2014, 18:20 PM)aavu Kirjutas:  
(24-07-2014, 18:03 PM)MAZ Kirjutas:  Ootan huviga, millal tuleb teema autori selfi taustaks tema Jumz!Wink

Ega kõigile pole antud präsidendiedevust.

Austusest presidendi vastu peaks ka vist mõne klõpsu kunagi tegema... niiöelda toetuseks Toungue Big Grin Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kerge hoolduspäev jumzil,


  1. Jahutusvedelik vahetatud 2014 talvel, käib paar aastat veel...
  2. Mootoriõli vahetatud suvi 2014, Addinol 10w40... Kevad 2015 järgmine vahetus
  3. Käivitusmootori käigukast diisliga läbi pestud ja lisatud õli, seal lihtsalt polnud midagi... Kuna kõik toimib siis suuremat huvi see eripära ei tekitanud.
  4. Käigukasti õli normis, tundus värvipoolest selge ja ilus, seega kärab küll veel. Järgmine vahetus... kunagi tulevikus. Wink
  5. Geneka rihm: vana kuid korralik, käib küll Wink
  6. Hüdroõli vahetatud 2014, oli nagu uus ning läks edasi DT 75 paaki...
  7. Puksid-liigendid määritud, kaks tuupi nagu niuhti...
  8. Üldine seisukord päris hea, talveks valmis Wink


[Pilt: DSC_0003.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Mitu korstent on pildil? Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(16-08-2014, 19:04 PM)viplala Kirjutas:  Mitu korstent on pildil? Smile

Ma näen vähemalt nelja, võibolla viitBig Grin
Vasta

(16-08-2014, 22:12 PM)bruno5 Kirjutas:  
(16-08-2014, 19:04 PM)viplala Kirjutas:  Mitu korstent on pildil? Smile

Ma näen vähemalt nelja, võibolla viitBig Grin

Grillil kaks toru, tünnisaunal 1, majal 1, sõjavõitjal 1, kokku 5... Wink

Tegelikult on jumzil käivitusmootori torujupp ka näha, võib vabalt väita et 6 Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tünnisauna kõrval on veel üks kaherattaline ka mille vist 2 korstent. Ehk siis pildil on 7 või 8 korstent Toungue
Vasta

Küsimus Jumzimeestele. Kas kõikidele Jumzidele (ka vanematele nn ümara kabiiniga isenditele) on võimalik käivitusmootorile panna starter? Võibolla, et loll küsimus, aga üks pill vajab lahendust ja endal Jumzi kogemus väga pealiskaudne.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

JUMZ-il oli ikka starter, käib koos kojaga hooratta juures karteri külge. Muidugi hooratas peab ka olema hammasvööga.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Sidurikoda tuleb teine panna siis saab. Muidugi on tehtud ka igasuguseid ratse käivitus mootori asemele. Youtube aitab mõtete puudumisel.

MTJ.EE
Vasta

ja saab ka teisiti...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(01-09-2014, 22:54 PM)unimüts Kirjutas:  ja saab ka teisiti...

Variante on tõesti igasuguseid... Wink


Vahepeal mõned nädalad eemal olnud, nüüd alustuseks sai "vähe müratud" Toungue

Golfi jupid on veel saadaval: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=49482

[Pilt: DSC_0021.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(01-09-2014, 11:31 AM)saarrand Kirjutas:  Küsimus Jumzimeestele. Kas kõikidele Jumzidele (ka vanematele nn ümara kabiiniga isenditele) on võimalik käivitusmootorile panna starter? Võibolla, et loll küsimus, aga üks pill vajab lahendust ja endal Jumzi kogemus väga pealiskaudne.

Tundub, et vist ei saadud küsimusest täpselt aru, kui hakati hammasvöö vahetusest rääkima. Mina saan aru, et kodanik saarrand ei taha enam käivitusmootorit nööriga käivitada, vaid tahab seda teha kabiinist, võtmega, nagu valged inimesed. Mina ise pole oma käivitusmootoril seda (hoo?) hammasratast välja võtnud, mille hammastesse käivitusmootori hammasratas läheb, aga piltidelt on meeles, et sellel hammasrattal on ka soon küljel, kuhu keritakse see käivitusnöör. Seega mina pakun, et tõenäoliselt saab, kuigi midagi kindlat igaks juhuks ei luba.

Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne