Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Ka minu mõte liikus sama teed, seepärast nimetasin hammasvööga hooratast. Kui alates JUMZ-ist peaks olema nagu kõigil starteri võimalus, MTZ 5 oli tõesti ilma ja soon hoorattal ka vist laiem.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(03-09-2014, 15:59 PM)raudbetoon Kirjutas:  
(01-09-2014, 11:31 AM)saarrand Kirjutas:  Küsimus Jumzimeestele. Kas kõikidele Jumzidele (ka vanematele nn ümara kabiiniga isenditele) on võimalik käivitusmootorile panna starter? Võibolla, et loll küsimus, aga üks pill vajab lahendust ja endal Jumzi kogemus väga pealiskaudne.

Tundub, et vist ei saadud küsimusest täpselt aru, kui hakati hammasvöö vahetusest rääkima. Mina saan aru, et kodanik saarrand ei taha enam käivitusmootorit nööriga käivitada, vaid tahab seda teha kabiinist, võtmega, nagu valged inimesed. Mina ise pole oma käivitusmootoril seda (hoo?) hammasratast välja võtnud, mille hammastesse käivitusmootori hammasratas läheb, aga piltidelt on meeles, et sellel hammasrattal on ka soon küljel, kuhu keritakse see käivitusnöör. Seega mina pakun, et tõenäoliselt saab, kuigi midagi kindlat igaks juhuks ei luba.

Just seda ma mõtlesingi, et tahan käivitusmootorit starterist käivitada, mitte tervet käivitusmootorit starteriga asendada! Tundub, et võib hakata sobivat starterit otsima! Tänud!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

mul endal jumzil käivitusmootoril starter küljes, ja samas üks katik maas et kui vaja saan nöörist kah tõmmataToungue
Vasta

Jumzile sai täna siis järjekordselt tahm korstnasse surutud ja käidud metsas ja soopeal magistraali puhastamas... Metsas sai uus teelõik sisse lükatud ja soopeal mõned vanad mullahunnikud tasaseks lükatud. Esimene pilt peaks olema hea näide miks uue kopaga metsa ei kannata minna, ülejäänud pildid näitavad et raske kopplaaduriga pole seal nagunii midagi teha... Olen käinud ja rohkem ei viitsi... Wink Toungue Eks juba sellepärast tuleb jumzil eluvaim sees hoida... Wink

[Pilt: DSC_0057.JPG]

[Pilt: DSC_0063.JPG]

[Pilt: DSC_0067.JPG]

[Pilt: DSC_0069.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Neid pilte vaadates, pead varsti jumzile vintsi sebima. Samas pole soos seda haakida nagunii kuhugile Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ette laiemaid balloone vaja siis lükkab kopaga välja nagu muuseas
Vasta

(10-09-2014, 07:35 AM)huvi5 Kirjutas:  Ette laiemaid balloone vaja siis lükkab kopaga välja nagu muuseas

Ette on laiemaid rattad tõesti vaja, eks proovin need lähiajal alla visata. Laiad rattad olid olemas juba aga metsakal oli neid rohkem vaja Wink
Vintsi paigaldamise peale olen samuti mõelnud. Hetkel probleeme pole, alati olen ilma kõrvalise abita välja tulnud, kopaga tuleb vahepeal "hoogu" juurde lükata või end teise koha peale tõsta.

Taha tulevad laiemad vaherõngad topeltratastele, olen samuti kolmanda rattapaari peale mõelnud.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Meelis palju on JUMZi kõrgus maast kopa ülemise osani, kui kopp on tava transpordi asendis? Kui ma ei eksi, siis olen samast kohast omale JUMZi vedamas, kust sina seda omal ajal tegid. Transat sul endal vist polnud?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(12-09-2014, 10:15 AM)saarrand Kirjutas:  Meelis palju on JUMZi kõrgus maast kopa ülemise osani, kui kopp on tava transpordi asendis? Kui ma ei eksi, siis olen samast kohast omale JUMZi vedamas, kust sina seda omal ajal tegid. Transat sul endal vist polnud?

Kopa kõrguse ütlen Sulle õhtul, mõõdan ära. Kui kiviõlist Sveni käest ostad siis ta ehk teab ühte vahvat vene härrat kellel kõigest pohhui, tõmbab oma treilale kasvõi terve ekskavaatoritehase selga. Endal nii suurt treilat pole, T40-ne ja russi vean veel ära aga jumz on natuke palju, kalluri kasti ei saa samuti ajada sest siis on kõrgus ikka väga lõhki... Wink

Mingi 3.80 peaks kõrgus olema transport asendis, kui treilel pikkust rohkem siis saab masti alla lasta. Mõõdan pärastpoole masti tipust kõrguse ja kabiini kõrguse maast.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Nii, kõrgus mõlema mastiga on transportasendis 3.80, ilma viimase mastita tuleb transportasendis kõrguseks 3.20 ja kabiini kõrgus on ca 2.70

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Meelis, kui pikka kärusse sa osa seda kopa noolt ära pakkisid? Vist seesama p**** n**** tegelane on nõus ära tooma nii, et panen osa masti sõiduauto järelkärusse...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Mul oli masti viimane seksioon koos kopaga tavalises respo 1.5*3m kärus, ei kaalu suurt halligi. Treila peale pannes laske siis mast võimalikult madalale, "vasja" peaks mäletama küll... Tagurpidi peaks peale tõmbama muidu on sillakaalud väga paigast ära. Või noh tal nagunii pohhui...

Esimeses postituses mul on kogu protsessist paar hea pilti ka Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ehk saaks möne pildi sellest " haagis kopast " ?
Vasta

(18-09-2014, 00:03 AM)labtec2 Kirjutas:  Ehk saaks möne pildi sellest " haagis kopast " ?


Häid pilte nagu polegi, mõned slaidid on kunagisest ajast.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hpho...e=549328F8

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/h...79d3ed7d7b

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/h...dbe27b1c5c



[Pilt: PQAAAKnkXTTGx06ckjZ1rVb--spWYlarjIElleAB...Wp2vk_.jpg]


[Pilt: OwAAAEQfk6m-Sh59iX2LekyYsWH91wONt9Emv_ja...WsVjE9.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ega sul neid sõnniku harke alles pole ja juhtumisi äkki üleliigsed?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(10-09-2014, 08:22 AM)mlsluik Kirjutas:  Ette on laiemaid rattad tõesti vaja, eks proovin need lähiajal alla visata. Laiad rattad olid olemas juba aga metsakal oli neid rohkem vaja Wink

Taha tulevad laiemad vaherõngad topeltratastele, olen samuti kolmanda rattapaari peale mõelnud.

Selle arutelu peale mõeldes tuli mul kunagi mõte, et miks ei võiks ka ette panna topeltrattad. Viis auku on veljes olemas, vaherõngad vahele ja miks siis kärama ei peaks? Vaherõngad on ju niikuinii custom made.
Kui laiad on Sul praegused tagumised vaherõngad ja kui suured tahad uued panna?

Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Vasta

(22-09-2014, 16:53 PM)raudbetoon Kirjutas:  
(10-09-2014, 08:22 AM)mlsluik Kirjutas:  Ette on laiemaid rattad tõesti vaja, eks proovin need lähiajal alla visata. Laiad rattad olid olemas juba aga metsakal oli neid rohkem vaja Wink

Taha tulevad laiemad vaherõngad topeltratastele, olen samuti kolmanda rattapaari peale mõelnud.

Selle arutelu peale mõeldes tuli mul kunagi mõte, et miks ei võiks ka ette panna topeltrattad. Viis auku on veljes olemas, vaherõngad vahele ja miks siis kärama ei peaks? Vaherõngad on ju niikuinii custom made.
Kui laiad on Sul praegused tagumised vaherõngad ja kui suured tahad uued panna?


Esisillale topeltrattaid tehes peab vaatama et äärmised rattad keerates vastu sahka ei läheks. Vaherõngasteks sobisin minumeelest mingid auto veljed, hetkel ei tule meelde millised täpsemalt.
Tagumiste vaherõngaste laiust ka hetkel täpselt ei mäleta, oli äkki mingi 10-15cm vahel? Oktoobri alguses tulen kodumaale tagasi, siis saan täpsemalt öelda, nagunii on sel ajal juba nii pehme et viskan laiemad rõngad vahele.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Meelis, suurele kabiinile välimist ukselinki üleliigset? Smile

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(25-09-2014, 12:57 PM)saarrand Kirjutas:  Meelis, suurele kabiinile välimist ukselinki üleliigset? Smile

Pead midagi kombineerima, soolo jumzile sai isegi juba alumiinium ukselingist sobiv detail sinna tehtud... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Segan veel sinu teemat. Ega originaal istet ei ole üleliigset? Mul hetkel lahtine taburet sees.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne