Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Kas sul on mingi russ veel ka? Millel konditsioneer peal? Originaal või mõne auto oma? Eitea kuidas see russide väikse kabiini originaal kont ka töötab ja on tast kasu ka midagi?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

(29-07-2015, 20:58 PM)hannest Kirjutas:  Kas sul on mingi russ veel ka? Millel konditsioneer peal? Originaal või mõne auto oma? Eitea kuidas see russide väikse kabiini originaal kont ka töötab ja on tast kasu ka midagi?

BMW e34 kont lihtsustatud kujul on peale pandud. Pump on pidevalt taga ning külma reguleerid vendi kiirusega, sai proovitud ka elektroonikat paika ajada kuid plokk oli vähe läbi ning tookord jäi asi sinnapaika sest värk tegelikult ju hakkas tööle. Kõige lihtsam mõne raipe pealt kogu kupatus võtta.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Järgmiseks suuremaks tööks oleks ehk kabiini heliisolatsioon ja sisustus. Hetkel paistab põrand kohati läbi ning armatuuri alt puhub mootor sooja sisse ja lärmi tuleb ka igast august...  Kui plekid ette saavad siis pigimatid ja polstid peale, lae polstri tegid juba tartu nahatajad valmis kena valge nahaga kuid külge panen siis kui muu sisu ka valmis ja tolm enam ligi ei tiku... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Jumz seisab viimasel ajal nagu hoovinarr, vahest miskit kratsin natuke sellega. Täna sai näiteks kaablit paigaltatud. Sügisel ja talvel kui muid töid vähemaks jääb siis tuleb hakata kuivenduskraave kaevama ning siis läheb jälle masin käiku. 

[Pilt: DSC_0024.JPG]

[Pilt: DSC_0031.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Jumzil roolivõimu pumba survepoole tihend lahkus oma positsioonilt ja hakkas lekkima, kuna roolivõimu pump asub sellises urruaugus siis võtsin terve pumba küljest sest nii on kergem asjale läheneda. Kuna juba pump maas oli ühtlaselt siis sama pumpa tagasi panna pole mõtet ja läksin oma varusid tuulama, uusi Nš pumpasid küll leidus kui kõik vasakpööretega... jälle sammud poe suunas kus sai toodud uus Nš10, oleks võtnud kas Nš 14 või 16 aga neid parempööretega variante ei olnud ning uutel pumpadel ei saa ka sisu ringi keerata. Ok, käib ka see, sest vanal oli juba kerge lõtk sees ning on aja küsimus kuna hakkab õli läbi ajama mootori suunas...  

Võtsin ka paar vee temp andurit tagavaraks, ongi jumzil teine otsa saanud... Anduri mark siis neil kõigil TM100...   
Igaks juhuks krabasin ka ühe mehaanilise näiduki... Wink 

[Pilt: IZlAn-O_Vo4TKp3JM8lFjhyPm1n_Rj3cWvr8wIe2...54-h569-no]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

nende hydrosila juppidega maru kamm Eestis. Siin Lõunaeestis igatahes on poes sellised "asjad" müügis, kus karp on originaal, kuid sisu ehk pump on huina-muina kus toodetud. (originaal osaga pole mingit seost)

Kuid nüüd pumbast.
Kui tõesti tahad jõulisemat, siis ns 10 pumba asenduseks sobib ns14 paremini kui ns16. Viimase kvaliteet annab igatahes soovida. Rusil sama pump uuematel roolivõimul ja hädad varnast võtta.
Vaikimisi.
Ise võtan hydrosila juppe juba maaletoojalt otse https://www.inforegister.ee/10760700-TEHNIKATUGI-OU
Kui otse Reinuga rääkida, saab ülisoodsa diili välja kaubelda.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Ega tegelikult vaatasin isegi kahtleva pilguga seda pumba kuid pigistasin silma kinni ja võtsin siiski ära, vana ka kohe mitte ei tahtud tagasi panna. Aga tänud, eks vaatan tagavaraks paar Nš 14 parempööretega pumpa, nagunii läheb kohe ühte lisaks vaja sest soolole peab dosaatori peale viskama ja hüdrorooli tekitama...     Seda Nš 16 teemat olen omal käel kogenud, paar korda vahetanud ning nüüd ikka vana nš 10 peal Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ega lisada pole midagi, endiselt tõsta, lükkab ja veab...  Big Grin

[Pilt: 20150820_140724.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Seal peaks kõrval seisma ka mees, kes tegi AM-foorumis JUMZ-st kultusobjekti Smile
Vasta

Igal juhul võiks omanik ka end oma masina taustal eksponeerida, ikkagi Jumz on tänu Meelise ennast salgavale tööle. Nüüd rohkem au sisse läinud kui ta seda varem oli.


Vasta

Jah, vahetasin ka soolol roolivõimendi pumpa mingiaeg. Kirusin, aga ära vahetasin. Hr Luigele au ja kiitus tehtud tööle. Huvitav, kui ringi peale saab, kas siis tuleb mõni seuke päev ka, kus vaatad "silmakinnipigistamata" traktorile peale ja võid õelda, et näe polegi midagi putitada enam.. Big Grin
Vasta

Meelis, äkki  uus projekt mootor sul ju vist oli Big Grin või varuosi  

http://www.kuldnebors.ee/63689536

[Pilt: cc373d779bdde8502083fb609b7efcb7.jpg]

  Wink Toungue Krt ma ei saa aru miks mittekomplektse eest niipalju küsitakse?
Vasta

(01-09-2015, 07:34 AM)vellemees Kirjutas:  Meelis, äkki  uus projekt mootor sul ju vist oli Big Grin või varuosi  

http://www.kuldnebors.ee/63689536


  Wink Toungue Krt ma ei saa aru miks mittekomplektse eest niipalju küsitakse?
Kui jupitamiseks läheks, siis mitmete asjade vastu oleks huvi küll... Minu oma maksis vaid 200 rohkem ja oli toona toimiv pill Smile

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(01-09-2015, 08:33 AM)saarrand Kirjutas:  
(01-09-2015, 07:34 AM)vellemees Kirjutas:  Meelis, äkki  uus projekt mootor sul ju vist oli Big Grin või varuosi  

http://www.kuldnebors.ee/63689536


  Wink Toungue Krt ma ei saa aru miks mittekomplektse eest niipalju küsitakse?
Kui jupitamiseks läheks, siis mitmete asjade vastu oleks huvi küll... Minu oma maksis vaid 200 rohkem ja oli toona toimiv pill Smile

Hmm... Endal õnnestus sealt kandist soetada 450 euri rubla vähem maksev pill millega omal jalal kodu võis sõita .
Võrumaal vist ongi hinnad kõrgemad vanaraual või see oleneb külast kus miski asub Big Grin
Vasta

(13-08-2015, 17:58 PM)mlsluik Kirjutas:  Jumzil roolivõimu pumba survepoole tihend lahkus oma positsioonilt ja hakkas lekkima, kuna roolivõimu pump asub sellises urruaugus siis võtsin terve pumba küljest sest nii on kergem asjale läheneda. 

Kus kandis see pump asub muidu?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Mootori ees otsas vasakul all nurgas...    mitte lammas all paremas nurgas... pump ikka vasakul Wink  Big Grin

Radika ja mootori vahelt kätte saada suht peen värk...    kindlasti kostub ka mõni roppus selle ettevõtmise ajal.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Aga kust kohast aku peale õli võib voolata? Aku ees vasakul, kabiini taga, nagu ikka jumzil. 

NB: ma nüüd ka jumzi maailmas Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Armatuuri all ju üks jagaja mis tavaliselt on "tsentraalmäärimisega" kogu traktori keskosale... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(03-09-2015, 20:48 PM)viplala Kirjutas:  NB: ma nüüd ka jumzi maailmas Smile

Siiras kaastunne raske haiguse puhul, loodame et saab veel kunagi meist inimeselooma...    Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Nii raske haiguse puhul on terveks saamine lootusetu Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne