Võib kustutada.
#41

Tere,

Milline tera sinna alla sai? Kas mitte latt-tüüpi? Kui nii, siis soovitan lendteradega ketast, sellele saab teri kas 4, 6, või ka 8 panna. See oleneb läbimõõdust ja terade pikkusest, et omavahel kokku ei jookseks, kui tera tagasi lööb. Lisaks on kettal oma inerts, ja väiksem takistus, mis tuleb kasuks mätaste ja muude mässimiste puhul. Rapsib ka rihma lööktakistuste puhul vähem.

Terv, IP
Vasta
#42

(27-06-2013, 16:51 PM)donn Kirjutas:  ...Proovisin täna niita maalappi, mida pole minu eluajal vist kordagi niidetud. Raiub kenasti...
Sinu poolt väga bro üritus.
Videot vaadates aga ajas kangesti narma mõte, kuidas mõni mees seal puude vahel mersuga ringi kurniks. Big Grin

hp
Vasta
#43

(28-06-2013, 00:36 AM)motamees Kirjutas:  Sinu poolt väga bro üritus.
Videot vaadates aga ajas kangesti narma mõte, kuidas mõni mees seal puude vahel mersuga ringi kurniks. Big Grin

Mersumees ongi kuidagi vaikseks jäänud... Rolleyes
Vasta
#44

Reduktoreid ostab sama usinalt, täna oli jälle kuulutus. Tegelt on see OT

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#45

Jamasin ka oma muruniiduki rihmaga paar aastat kuni sain Saestuudiost Husqvarna niiduki rihma. Eelmiseid proovisin hammastega ja ilma, igasuguseid Contiteche ja Goodyearisid. Kõikidel läksid siseküljed katki ning mingi hetk hakkas maha loopima. Husq rihma ei võta talveks ka maha ning ei teki tagaspöörde kohale mingeid pragusid.
   
Vasta
#46

Aga kahepoolne rihm nagu MeelisV soovitas? Näide: Tööriistamarketi kataloog, T6.28. See peaks spetsjomm niisuguse väänutamise jaoks tehtud olema.
Vasta
#47

"hullud vennad" teevad "hulle asju". Tore et töötab ja kui plaanid enne järgmise aasta juulit ka samu platse niites korras hoida siis vist ei ole traigi kiirusel ka viga midagi. Rinnuni jama ei taha ükski masin korralikult niita, nii et korda iga kuu ja niidukil ei võta võhma välja ja traigiga lausa naudid. Lisades liikuvad terad ja (vähemalt neli) võid juba patendile mõtlema hakta.Smile
Vasta
#48

Tere,

Tahtsin siia lisada niipalju veel, et mida pikem lend tera on seda raskem ta peaks olema (paksem / laiem), see sõltub muidugi pööretest, ehk täpsemalt tera otsa ja kinnituskoha joonkiirustest, nende vahest ja massi korrustisest võrrelduna rakendatava takistusega. Täpset matemaatilist mudelit mul kahjuks väljatöötatud, ega pakkuda pole. Ehk keegi targem suudab seda.

Mõte selles, et lendtera pikkust ja kaalu arvestades oleks võimaliku (rohu)takistuse puhul terad sirged, ehk siis kas kaalu või pöördeid rohkem. Rotaxil on õnneks päris lai pööretevahemik.

Tervitades, IP
Vasta
#49

Tere,

Ketas on vägev, mis ta läbimõõt tuli ja kuidas võll reduktorile kinnitub? Läbi eraldi laagripuki?

Tervitades, IP
Vasta
#50

Huvitav rakis on seal terahoidiku küljes. On see mõeldud ainult ümarate asjade hoidmiseks või on sel veel kasutusvõimalusi?
Vasta
#51

Nüüd tahaks niidukit masinale väärilist rohtu ka niitmas näha Wink
Vasta
#52

Tsitaat:ma ei saanud ketast korralikult tasakaalu ja niiduk hakkas metsikult vibreerima

Pln kas sa kommenteeriks pisut lähemalt? -Treitud ketas peaks ju tasakaalus olema?
Vasta
#53

Kui plaan ikkagi tasakaalu panna, siis soovitan kaeda seda lehte: http://bedair.org/Projects/chipper2.html

http://bedair.org/Projects/DSC02060.JPG
http://bedair.org/Projects/BALANCE5.JPG
http://bedair.org/Projects/BALANCE6.JPG
Vasta
#54

(14-08-2013, 09:32 AM)Mahno Kirjutas:  Nüüd tahaks niidukit masinale väärilist rohtu ka niitmas näha Wink

Täna käisin maltsa purustamas, aga ei tulnud nagu selle pealegi, et filmida. Aga loodetavasti teen lähiajal mõne klipi.

(14-08-2013, 10:32 AM)Envir Kirjutas:  
Tsitaat:ma ei saanud ketast korralikult tasakaalu ja niiduk hakkas metsikult vibreerima

Pln kas sa kommenteeriks pisut lähemalt? -Treitud ketas peaks ju tasakaalus olema?

Treipingi pakid on vähe vigased - st detail ei jää päris täpselt tsentrisse. Ja kui treida ekstsentrilised flants, puks ja ketas ning need omavahel kokku panna, siis väga head tulemit saada on palju tahetud. Panin küll treipingis need jubinad kokku, aga tekkis ikka vibratsioon. Ja ma ei viitsinud seda maru suurt ketast täies mahus üle treida, mõtlesin, et hoian aega kokku (laiskus kuubis).

Hetkel latiga töötab ka kenasti.


(14-08-2013, 16:47 PM)olli Kirjutas:  Kui plaan ikkagi tasakaalu panna, siis soovitan kaeda seda lehte:

...

Jep, mul sellised asjad täitsa olemas. Aga neid ei saanud selle jaoks kasutada, kuna raskuskese oli puksi otsas, mitte keskel. Pakutud idee on muidu väga hea.
Vasta
#55

Nii. Juhtus see, mis lõpuks juhtuma pidi. Käisin täna võsas ragistamas ja üks hetk miskipärast traik enam edasi ei liikunud. Põhjuseks siis siduri väärast kasutamisest pulbriks muutunud kettakatted. Õnneks oli olemas tagavaramootorilt pärit sidur, mis sai kohe realiseeritud.

Traik sai esmalt käe kõrval võsast välja lükatud ja auto järel koju lohistatud:
[Pilt: IMG_20130823_143508.jpg]

Karul kõht laiali:
[Pilt: IMG_20130823_153818.jpg]

Vasakul normaalne, paremal töölepingu lõpetanud ketas:
[Pilt: IMG_20130823_153737.jpg]

Uus sidur:
[Pilt: IMG_20130823_162739.jpg]

Hetkel on tarvis kaas tagasi peale nööpida, et saaks traiki kartulivõtu ajal kasutada. Edasiarendus on suurem hammasratas vahevõllile. Vägevam asi oleks vahekast.
Vasta
#56

Kusagil Tallinnas asub pood, kus saab selliseid kettaid mõõdu järgi osta.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#57

Treipingi pakid on vähe vigased - st detail ei jää päris täpselt tsentrisse. Ja kui treida ekstsentrilised flants, puks ja ketas ning need omavahel kokku panna, siis väga head tulemit saada on palju tahetud. Panin küll treipingis need jubinad kokku, aga tekkis ikka vibratsioon. Ja ma ei viitsinud seda maru suurt ketast täies mahus üle treida, mõtlesin, et hoian aega kokku (laiskus kuubis).

Treipingi padrunipakid treitakse üle.Vajadusel võin õpetada.
Vasta
#58

(24-08-2013, 11:22 AM)_rein_ Kirjutas:  Treipingi padrunipakid treitakse üle.Vajadusel võin õpetada.
Selle õpetuse huvilisi on, usun, rohkemgi.Cool
Ja sobiks see jutt vast päris omaette teemasse.
Vasta
#59

(24-08-2013, 11:22 AM)_rein_ Kirjutas:  Treipingi padrunipakid treitakse üle.Vajadusel võin õpetada.

Jep, olen seda juba paar korda aastate jooksul teinud. Aga sedagi saab ainult teatud piirini teha. Õpetusest muidugi ei ütleks ära.


Siin väike video siduri lahustumise põhjusest:


Ja pildid tulemusest:
[Pilt: IMG_20130823_142519.jpg]
[Pilt: IMG_20130823_123500.jpg]
[Pilt: IMG_20130823_123439.jpg]
[Pilt: IMG_20130823_123429.jpg]
Vasta
#60

(24-08-2013, 12:31 PM)tcumen Kirjutas:  
(24-08-2013, 11:22 AM)_rein_ Kirjutas:  Treipingi padrunipakid treitakse üle.Vajadusel võin õpetada.
Selle õpetuse huvilisi on, usun, rohkemgi.Cool
Ja sobiks see jutt vast päris omaette teemasse.

Mul ka vaja pakid üle lasta, seega ootan huviga õpetusi Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne