Minu T-40 AM

(04-01-2019, 18:49 PM)muska71 Kirjutas:  kas pm kaubamaja kataloog ei anna?
Annab ikka, tervelt 7 tükki. Big Grin
(04-01-2019, 19:15 PM)viplala Kirjutas:  T40 on ns32 pump ja vasakpoolne.
Kas ns50 ei ole parem, see pidi ka istuma.
Mida see vasak või parempoolne näitab?
Vasta

(04-01-2019, 19:20 PM)pannkook Kirjutas:  Kas ns50 ei ole parem, see pidi ka istuma.
Mida see vasak või parempoolne näitab?

Kui sul kiiret tõstega pole, siis on orig alati parem ja töökindlam. Vasak ja parem näitavad seda mis pidi pump pöörleb.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(04-01-2019, 19:15 PM)viplala Kirjutas:  T40 on ns32 pump ja vasakpoolne.

ehk лева slaavi keeles
Vasta

Saadaolevatest mõnda eelistada ka tasuks?
Tootjad on vist erinevad?
Kiire googeldamine andis erinevatel rõhuvahemiku 160-200
Vastupidavus?
Kas katse-eksitus meetodil käib see värk, et teada saada, on asi üldse pumbas Big Grin
Vasta

(04-01-2019, 20:07 PM)pannkook Kirjutas:  Saadaolevatest mõnda eelistada ka tasuks?
Tootjad on vist erinevad?
Kiire googeldamine andis erinevatel rõhuvahemiku 160-200
Vastupidavus?
Kas katse-eksitus meetodil käib see värk, et teada saada, on asi üldse pumbas Big Grin

Võta millist taahad. Mina valiksin kõige odavama, see paarkümmend euri ei tapa kui pead kasvõi 5-10 aasta pärast uue paigaldama. Küll aga võid mõelda ns10/32 pumba peale, millel on kaks pumpa üksteise otsas. Seal annab kümnese puhtalt roolivõimu jaoks jätta. Saad vähe asisema rooli pihku.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Neile masinatele kus hüdrupump saab veo mootori jaotushammasrataste juurest (ehk enamus vene tehnikat) ei paigaldaks ise küll suuremat pumpa kui orginaalis peal on. Eriti T40 ja JuMZ. Pumpa vedavad hammasrattad on tehasest väga kõikuva kvaliteediga. NZ 32 on T40 jaoks maa-ja ilm. Kui jagaja ja silinder korralikud siis tõstab rohkem kui masin kannatab ja rooli keerad ka näpuga... Suurem pump ei tee kunagi surnud rauast uut traktorit.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ära 50-st pumpa pane, võib ülekandele haiget teha, kui hooletu oled. Selle eest on siin foorumis enne ka hoiatatud.
(Isand Luik jõudis minu kirjutamise ajal seda just uuesti teha)
T40-le ikka 32-ne pump.
10/32 pump on ka variant, aga vajab ümberehitust.
Hüdropumba esmane diagnostika on väga lihtne:
Võta pump maha masinalt, proovi näppude vahel võlli pöörata. Kui õnnestub, on asi õhtal ja tuleb uus osta.
Vasta

Tänan heade soovituste eest. Kõigepealt siis maha ja näpuga pöörama. Cool
Kas NZ ja NS on samad asjad?
Sellel lehel on nii 160 kui ka 200 variante. Kumb siis? https://www.periko.ee/et/a/hudropump-nz-...-hydrosila
https://www.periko.ee/et/a/hudropump-nz-...-hydrosila
Eksisteerivad veel variandid ''ümar'', ''lapik'' ja 32A ning 32M
https://www.flint.ee/e-tellimiskeskus/hu...oa&disp=48
kõige odavama pumba leidsin 160se siit. http://www.agroparts.ee/et/a/olipump-lap...-105703034
see on küll vä?
Vasta

(04-01-2019, 21:15 PM)pannkook Kirjutas:  kõige odavama pumba leidsin 160se siit. http://www.agroparts.ee/et/a/olipump-lap...-105703034
see on küll vä?

See kärab küll.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Kõige kindlam pump kaenlasse ja poodi valima.  Kui tahtmist, siis pöörlemissuuna määramiseks tõsta pump lauale, võlliotsaga enda poole ja piilu "vhodi" august sisse. Kui võlli kellaosuti suunas pöörates hammasrattad lahku pöörduvad, on parampoolse pöörlemisega pump.  Vale pöörlemissuunaga pumba kasutamisel lükkab surveõli võllitihendi alla(kust peaks muidu läbipihkunud õli ära rüüpama), tihendi pahupidi ja õli ajamikarpi... Taastamiseks vaja uut võllitihendit ja 3 või prillide moodi otsatihendit(tavaliselt on ka sellesse pisike lõhe tekkinud).
Vasta

seoses tänahommikuse paagi tühjakssõitmise ja sellega ees ootava keberniidiga, küsiks. 
Kas kusagil on olemas sellist mõõtjat, nagu oli DT75 paagi välisküljel, klaasist toru. Või mingit muud head lahendust? Või tuleb see ise teha. Rolleyes
Vasta

(05-01-2019, 12:55 PM)pannkook Kirjutas:  Kas kusagil on klaasist toru.

Ma varakambris midagi nägin. Kui pikk see peaks olema?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

midagi sellist mõtlesin Big Grin
[Pilt: bypass.JPG]
Vasta

Ainult torud, ümbrise teed ise. Läbimõõt mälu järgi vast 10mm.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Läbipaistev voolik aitab ju ka näidikuks. Vaja ainult kaks stutsi paagi külge lisada.
Vasta

nii tulebki vist teha.
Kõige odavam kahh.
iseenesest piisaks ju sellisest kahh Big Grin
https://www.aliexpress.com/item/2-x-Air-...cbd88830f9
Vasta

trabifleks pamub kommiraha eest hüdraulikale selliseid asju.
Vasta

Kas selle tsentrifugaal filtri asemele miskit õlifiltrit ei ole võimalik kompunnida?
Ma kardan et see ei tööta mul.
Raamatus ütleb, et peab pärast mootori seiskumist tükk aega veel ringi käima. Ma arvan et ta ei käi mul üldse ringi.... Big Grin
Paneks lääne õli sisse vahelduseks. See kamazi õli talvel ikka pole hea väga käivitada.
Vasta

(16-01-2019, 10:50 AM)pannkook Kirjutas:  Kas selle tsentrifugaal filtri asemele miskit õlifiltrit ei ole võimalik kompunnida?
Ma kardan et see ei tööta mul.
Raamatus ütleb, et peab pärast mootori seiskumist tükk aega veel ringi käima. Ma arvan et ta ei käi mul üldse ringi.... Big Grin
Paneks lääne õli sisse vahelduseks. See kamazi õli talvel ikka pole hea väga käivitada.
Puhasta ta ära, sul on alt düüsid umbes, seepärast ei käi ringi. Üks asi on filterpinna puhastamine, teine asi on see, et altpoolt düüsid ka puhtaks.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(16-01-2019, 10:55 AM)saarrand Kirjutas:  Puhasta ta ära, sul on alt düüsid umbes, seepärast ei käi ringi. Üks asi on filterpinna puhastamine, teine asi on see, et altpoolt düüsid ka puhtaks.

Tegin seda kunagi. Ei muutunud midagi. Siis ei teadnud, et peab mingeid märke vaatama, mille järgi kokku käib. Vbla said need valesti.
Seekord otsin neid, kas leian.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne