(02-08-2013, 11:01 AM)Moto555 Kirjutas: Pool miljonit ilma remondita..Auto on sõitmiseks mitte remontimiseks ja hooldamiseks?
Hoidku jumal, et sa sellise suhtumisega tegelase auto ostmisel omanikuks ei saa.
elu näitab, et ei hooldata remondita sõidetakse pastlaks ja siis müüki..
Diisel, aastas korra võiks ikka filtreid vahetada ja peaks ja mis puudutab toyota või nissani diisleid on varuosade alates filtritest vahetamisel argumendiks hind ja common raili puhul mõni fordi diisel, mille pihustid suht tihti töö lõpetavad ja letihind on pea 200eur tk, kaob sul see mõte see mootor sinna panna.
Kui sa ei saa hakkama diisli korraliku kütuseliini vedamisega ära üldse hakka masinat ehitama ja rääkima, et vanakooli diislist ikka üleprahi ja sõida millega tahes masinat ei ole olemas pealegi see haiseb ja volga ei ole just lõhnade ja salongifiltrite poolest just eriti tihe.
Miks diisleid pannakse kordan mudas madalal pöörded koomus väänded,täilastiga sama asi ja teema autor ei ehita 4x4 masinat
Mootor vaata selline, mis oleks odav, varuosasid saada, sul hiljem remontida hooldada taskukohane ja küttekulu arvesta kuid alati ära pea seda nr1 argumendiks.
Mis puudutab bmw mootorit peaks olema see R6 mootor ja kui on turboga siis ajad kapote all oma elu väga kitsaks ja manuaalkastiga versiooni puhul tuleb vist päris kindel ei ole kardaanitunnelit lõikama hakata ja R4 mootor peaks vahele mahtuma sinna lahedasti..
Ja vene masinatel on ka lahtiseid hülsse mootoris ja nendest kannatab ka korralikke projekte ehitada ja korras hooldatud peensusteni läbi üle käidud mootor võtab ka kütet vähem võrreldes miljon kilomeetrit remontimata sademega.arvestades seda, et saksamaal sõidetakse pikki vahemaid korraga siin aga surts käima surts seisma külmkäivitusi palju, kliima teine ja see on mootori kulutaja ja akude närvide surm kui kätt ja lappi külge ei pane.
Kui teed tee põhjalikult ja hästi, kulub raha v-olla rohkem aga sul endal pärast vähem jama ja odavam ka kokkuvõttes lõpuks.
Kui siin laskuda natuke OT teemasse, siis kes on kiitnud commonraile ja pump düüs pihustitega mootoreid?
Mitte keegi!!
Ainuke mõistliku ehitusega diisel pill on esimesed TDI mootorid, TDI all mõtlen mina üle laetud ja otse sisse pritsega diisel mootorit. TD all mõeldakse tavaliselt eelpõlemis kambriga mootorit - mis on ka paraku kehv mootor. Commonrail on iseenesest hea, aga kehv küte ja kõik on tuksis. Pumptüüs pillid on surnud sündides.
Kui bensukad on nii armsad, siis ei tasu võrrelda päkka ja m..ni, võta võrdlusesse ikka sama aasta masinad, mitte tänapäeva tehnikaga täis elektrooniline pritsung.
Võta võrdlusesse 1990 aasta audide puhul 2.0 mehaaniline pritse (ere hitleri kättemaks) ja 2.5 TDI mootor - kumma valid?
Vw 1.9 D 47kw vs 1.6 55kw bens - kumma valid?
Samu näiteid võib tuua sitaks. Ehitati ka sellel ajal normaalseid bensukaid, aga enamuses olid bensukad nõrgemad/janusemad mootorid.
Tänapäeval on teemaks rohelus ja ökö - ilmselgelt ei olegi võimalik jällegi võrrelda diisel ja bensiin pille, kuna alg produkt põletamiseks on erinev ja lõpp produkt sumpast on erinev, ainuke asi mis on sarnane on kütuse põletamisel saadava jõu mehaaniliseks jõuks muutmine.
Järgmine asi on muidugi see, et kui sõidad rõõmsalt ringi tanklast saadava valge diisliga ja bensiiniga, siis tõesti hinna vahe on olematu, ja tänapäeva diislitel ei ole enam kütte kulu ka väiksem kui bensiini mootoritel, aga kui kasutusele tulevad alternatiiv kütted, siis on diisel jälle esirinnal. (just nimelt vanemad diislid, mitte uued)
Kui kellelegi minu jutt ei meeldi, siis võivad moderaatorid selle OT ära kustutada.