Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

(20-10-2016, 09:42 AM)maitus Kirjutas:  Otsin vaz- tagasilda. Niipalju peaks töökorras olema, et kannatab mullafreesi teha. Ühesõnaga trumlid ja piduriosa lendaks niikuinii küljest ära Big Grin

Olemas Niva tagasild, vahetasin välja, kuna vana oli kõver ja simmerlingid jäid lekkima. Kui sellest mingit abi on, siis asub Tallinnas.

4xOpel 3xChevrolet

(20-10-2016, 23:17 PM)Simson0077 Kirjutas:  
(20-10-2016, 09:42 AM)maitus Kirjutas:  Otsin vaz- tagasilda. Niipalju peaks töökorras olema, et kannatab mullafreesi teha. Ühesõnaga trumlid ja piduriosa lendaks niikuinii küljest ära Big Grin

Olemas Niva tagasild, vahetasin välja, kuna vana oli kõver ja simmerlingid jäid lekkima. Kui sellest mingit abi on, siis asub Tallinnas.

Abi vast ikka oleks, aga krdi kaugel Big Grin  Tänan pakkumast!

Kas kellelgi on kasutult seismas 80-ndate MAN/VW väikeveoka kütusepaaki? Või teab kusagil aianurgas vedelemas mõnda autot, kust küljest paaki küsida.
Enda autol lekib valtsi juurest ja tahan talveks terve originaali asemele leida, kuid tuleb välja, et tegemist on üsna raskesti leitava kaubaga. Ei eelda, et omanik asja tasuta ära annaks.  Rolleyes

Võib olla veidi vale koht aga vaja oleks pihustite stendi laenata. Kuid mõistliku pakkumise korral ka osta.
Midagi sellist oleks vaja kuna terve väikelinna peale,pole ainsatki toimivat stendi:
[Pilt: large_29094511_ihRp.jpg]


(21-10-2016, 08:55 AM)maitus Kirjutas:  
(20-10-2016, 23:17 PM)Simson0077 Kirjutas:  
(20-10-2016, 09:42 AM)maitus Kirjutas:  Otsin vaz- tagasilda. Niipalju peaks töökorras olema, et kannatab mullafreesi teha. Ühesõnaga trumlid ja piduriosa lendaks niikuinii küljest ära Big Grin

Olemas Niva tagasild, vahetasin välja, kuna vana oli kõver ja simmerlingid jäid lekkima. Kui sellest mingit abi on, siis asub Tallinnas.

Abi vast ikka oleks, aga krdi kaugel Big Grin  Tänan pakkumast!
MOSSE OMA EI SOBI

Veel pole maha löödud

(21-10-2016, 17:21 PM)JaakH Kirjutas:  
(21-10-2016, 08:55 AM)maitus Kirjutas:  
(20-10-2016, 23:17 PM)Simson0077 Kirjutas:  
(20-10-2016, 09:42 AM)maitus Kirjutas:  Otsin vaz- tagasilda. Niipalju peaks töökorras olema, et kannatab mullafreesi teha. Ühesõnaga trumlid ja piduriosa lendaks niikuinii küljest ära Big Grin

Olemas Niva tagasild, vahetasin välja, kuna vana oli kõver ja simmerlingid jäid lekkima. Kui sellest mingit abi on, siis asub Tallinnas.

Abi vast ikka oleks, aga krdi kaugel Big Grin  Tänan pakkumast!
MOSSE OMA EI SOBI

Põhimõtteliselt sobiks iga sild kui samalai frees teha, aga mul on väike kahtlus, et kas see 53-e käimakasti väljavõte sellele valule vastu peab kui nii lai teha. Ziguli sild pidi olema lihtne kitsamaks teha, sellepärast seda otsingi. Kui aga mõni oma kogemuse põhjal väidaks, et see käimakasti väljavõte ka terve sillalaiuse freesi puhul vastu peaks, siis teeks muidugi laia- vähem sõitmist Smile  .  Kas mosse sild ei olegi ehk natuke kitsam kui zigulil? Peab aga lootma, et TALUPOEG TALUJA teada ei saa, et mosse silda hakkan retsima Big Grin

(21-10-2016, 22:58 PM)maitus Kirjutas:   Peab aga lootma, et TALUPOEG TALUJA teada ei saa, et mosse silda hakkan retsima Big Grin

Tean,tean juba.... Big Grin

(21-10-2016, 23:01 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(21-10-2016, 22:58 PM)maitus Kirjutas:   Peab aga lootma, et TALUPOEG TALUJA teada ei saa, et mosse silda hakkan retsima Big Grin

Tean,tean juba.... Big Grin

UPS Smile...!

Võid julgelt tegutseda,hunt kodu ligidalt ei murra.... Big Grin

(21-10-2016, 23:10 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Võid julgelt tegutseda,hunt kodu ligidalt ei murra.... Big Grin

Ok, kohe kergem hakkas Big Grin. Aga ehk kommenteerid mosse silla reduktori ülekandearvu ja laiust võrreldes žiguli omaga?

No ei oska midagi öelda,sest pole võrdlust hetkel. Lihtsalt ei mäleta neid laiusi peast. Kohe ei mõista midagi lisada. Ülekandearve on ka mitmeid. Põhiliselt 4.22. Kiirem 3.9. Need on nagu levinumad Mossel. Zigulli omad olid kiiremad.

(21-10-2016, 23:18 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No ei oska midagi öelda,sest pole võrdlust hetkel. Lihtsalt ei mäleta neid laiusi peast. Kohe ei mõista midagi lisada. Ülekandearve on ka mitmeid. Põhiliselt 4.22. Kiirem 3.9. Need on nagu levinumad Mossel. Zigulli omad olid kiiremad.

OK Big Grin

Kuuldused, et Ziguli reduktorid on kiiremad, ei vasta tõele. Kõige aeglasem oli 4,44, see oli algselt 2102-le mõeldud, paigaldati ka varasematele Nivadele. Masslevinud on 4,3 (2101, 21011 ja muud derivaadid) ja 4,1 (2103, varasemad 2106, hilisemad Nivad). 3,9 on siiamaani raskemalt leitav. Töötati välja küll 1600 ccm mootoriga 2106 jaoks, kuid paigaldati ka 1500 ccm 2107-le. Seega pole nad kiiremad ühtigi Moskvitši omadest. Üleüldse on nende kahe masina sillad nii sarnase ehitusega, et ei suuda välja mõeldagi, miks peaks Ziguli silda lihtsam olema kitsamaks ehitada, kui Moskvitši oma.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

(21-10-2016, 22:58 PM)maitus Kirjutas:  Põhimõtteliselt sobiks iga sild kui samalai frees teha
...
Ziguli sild pidi olema lihtne kitsamaks teha, sellepärast seda otsingi.
...

Kas paned freesinoad otse rattavõlli külge?

Sõltumatu tagasilla reduktorist ei ole huvitatud?

(21-10-2016, 23:50 PM)Wiki432 Kirjutas:  Kuuldused, et Ziguli reduktorid on kiiremad, ei vasta tõele. Kõige aeglasem oli 4,44, see oli algselt 2102-le mõeldud, paigaldati ka varasematele Nivadele. Masslevinud on 4,3 (2101, 21011 ja muud derivaadid) ja 4,1 (2103, varasemad 2106, hilisemad Nivad). 3,9 on siiamaani raskemalt leitav. Töötati välja küll 1600 ccm mootoriga 2106 jaoks, kuid paigaldati ka 1500 ccm 2107-le. Seega pole nad kiiremad ühtigi Moskvitši omadest. Üleüldse on nende kahe masina sillad nii sarnase ehitusega, et ei suuda välja mõeldagi, miks peaks Ziguli silda lihtsam olema kitsamaks ehitada, kui Moskvitši oma.

Just! Tunnistan oma viga-ikka aeglasemad,ikka aeglasemad. Lihtsalt oli nagu midagi meeles aga kindel polnud,kuna pole asjaga ammu tegelenud.

(22-10-2016, 08:26 AM)v6sa Kirjutas:  
(21-10-2016, 22:58 PM)maitus Kirjutas:  Põhimõtteliselt sobiks iga sild kui samalai frees teha
...
Ziguli sild pidi olema lihtne kitsamaks teha, sellepärast seda otsingi.
...

Kas paned freesinoad otse rattavõlli külge?

Sõltumatu tagasilla reduktorist ei ole huvitatud?
Asjaolud on muutunud- täpsemalt Marta teemas Smile

Mõtlen kaasa, kuid ei saa aru.  Käigukasti veetava võlli otsa kimmitatakse kummimuhv mutriga, ja selle muhvi teise poole sisse läheb alles kardaan oma nuutidega. Ei taipa, milliseid nuute vajatakse.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(23-10-2016, 14:50 PM)h2rra Kirjutas:  Mõtlen kaasa, kuid ei saa aru.  Käigukasti veetava võlli otsa kimmitatakse kummimuhv mutriga, ja selle muhvi teise poole sisse läheb alles kardaan oma nuutidega. Ei taipa, milliseid nuute vajatakse.

Parimat  h2rra
Panen millegiga puusse jah. Võtsi kuulutuse maha ja panen uuesti kui omale asja selgeks teen Big Grin.....

maitus tahtis vist seda juppi, mis on kummimuhvist järgmine tagasilla suunal?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

[quote pid='405214' dateline='1477226113']
maitus tahtis vist seda juppi, mis on kummimuhvist järgmine tagasilla suunal?
[/quote]

Ei tahtnud seda juppi Sad....- ok, piinlik on, aga ütlen välja Big Grin . Tegu siis hoopis mosse, mitte lada kardaaniga. Sellisega: 

   

Andke kingsepale andeks Big Grin...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne