IIIFFFAR Kirjutas:Kallim on mersu juppide poolest tegemine kindlasti aga Piibur rääkis tööde mahukusest ju. PlyVal, näite puhul saaks 50 000 eest tehnika korda, uue sisu ja jupid kroomitud, muu jääks tegemata. Mis see muu on, plekiväänamise kohalt ju üsna ükspuha, ons see Mosse või Mersu.
Terv. Ivar
Tööde maksumus on ikka kah kordi erinev, sest üks asi on töömehel sõita poodi, osta uus detail ja külge kruvida, teine asi \"sitast sepik\" teha. Tunnihind on küll sama, kuid tunde kulub märkimisväärselt erinevas mahus. Erinev töötundide maht tuleb isegi näiteks militaar M-B 170 vs. tsiviil M-B 170. Aega detailide otsimisele võib militaariga kordi rohkem kuluda, kuid tema resto juppide olemasolul on lihtsam. Ehk mida tsiviliseeritum auto(s.t. rohkem kroomi), seda kallim töö. 50\'te lõpu USA kroomist pakatavate maanteeristlejate(ja Vene limusiinide a\'la Zil) resto on vat et kõige kallim tegevus maailmas ... töö maksumuse kohalt. Kui on ikka 1 m2!!! kroomi AINULT ninal + veel 2 m2 mujal autos, siis kujutad ju ette, mis see maksab.
EDIT: Ja armatuurlaua unustasin ju ära. Kui SA varem mõnda erilist \"laeva\" polnud näinud, siis vast Saku hallis käisid vaatamas? Sellise hulga pisividinate hulk ajab igal inimesel pea sassi ja tekitab rahakotti põhjatu augu. Ja armatuurid on tihtipeale väga sitas seisus...
Tegelikult korruta see kõik kahega, sest kroomijad võtavad raha mõlema poole eest
M-B 560K on \"poisike\" nende hulluste kõrval ja seda ka lisavarustuse keerukuse osas. Lihtsalt on USA-rauaga see hea omadus, et sel mandril pole olnud sõda ja 50 aastat vanad laod peidavad endas veel hulga originaalosi, nagu Venemaalgi. Aga mõne eriseeria resto on isegi seal maal megakallis. Meelde tuleb 1956 Dodge Royal Lancer Cabrio, mille restomise maksumust võrdles mees just kompressori omaga. Ja see mees teadis, millest rääkis...
1939 Imerial armatuur
Ja vastuseks 50\'te Imperiali oma, mis on suhteliselt lihtne
: