17-06-2019, 22:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2019, 22:53 PM ja muutjaks oli martinjev.)
Autoks opel astra 1.7 d (z17dth)
Seoses turbo probleemiga võtsin igaksjuhuks ka karteripõhja lahti kontrollimaks. Vanni põhjas vedeles üks kolvialune õlipihusti mis oli plokiküljest ära murdunud. Antud mootoril on need pihustid plokki sisse pressitud (mitte poldiga keeratud). Plokiküljes oli ainult könt.
Kas on võimalik seda pihustit vahetada ilma mootorit laiali harutamata? Kui oluline ta yldse on ja kuidas tööd mõjutab?
Õlisurvet ei taibanud kellaga enne küll mõõta aga õlituli kustus peale käivitamist kohe (murdunud pihustiga siis)
Seoses turbo probleemiga võtsin igaksjuhuks ka karteripõhja lahti kontrollimaks. Vanni põhjas vedeles üks kolvialune õlipihusti mis oli plokiküljest ära murdunud. Antud mootoril on need pihustid plokki sisse pressitud (mitte poldiga keeratud). Plokiküljes oli ainult könt.
Kas on võimalik seda pihustit vahetada ilma mootorit laiali harutamata? Kui oluline ta yldse on ja kuidas tööd mõjutab?
Õlisurvet ei taibanud kellaga enne küll mõõta aga õlituli kustus peale käivitamist kohe (murdunud pihustiga siis)