Belarus traktorid.

Kes veel peale Belesti uusi Belarusse Eestis müüb? Vanati müüs A Tammel aga nüüd vist mitte. unimüts sa uute .5 seeria masinatega oled ka kokkupuutunud? Kui jah siis mis arvad neist
Vasta

(15-04-2015, 13:39 PM)2715 Kirjutas:  Hooldusmehed olid ka nagu vene aja autoteenindusest välja astunud samade kitlitega täpselt.
Uuema eurotraktori põlev mootorituli oli neile kosmos...

Nõus pärast 70-ndat aastat sellise kommentaariga.
Ei nõustu enne 70-ndat töömeeste kohta sellise arvamusega. Oman nimelt kogemust mõlemalt poolt seda aastat.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(15-04-2015, 19:08 PM)hannest Kirjutas:  Kui keegi tahab uut russi, siis ilmselt otsigu mõni vana, võtku 50% laiali , pangu kvaliteetsed laagrid/jupid sisse, uus värv, uus jagaja, sirge sild, hüdrorool, Poola kabiin ja tuleb isegi odavam - kas nii?
Selllise juhendiga on palju kasulikum raha naisele anda ja las ostab briljante. -- Võimalus ka, et õhtul on "õnnelik töö käsil"

Rusi puhul on 2 varianti.
a) ostad mõne soome export variandi  ja remondid ise teda. varuosadega proovid tehase omi hankida.
b) Ostad kohe uue eksport masina ja masin töötab. -- võimalik jah et leidub mõni punase esmaspäeva masin, kuid protsendiliselt kindlasti väiksem tunduvalt kui tavamasinatel.


Remontide puhul on tõsiseks probleemiks masinate räige kuluvusaste. Poldid hakkavad järgi andma, keermed ei hoia enam kinni. Kas on näiteks normaalne, et traktorist käib iga hommik poolraame kinnihoidvatest poltidest võtmega üle? Või kallatakse liiter õli iga hommik roolivõimu juurde.

Vene tehnika ressurss on läbi saanud meil juba nõuka aja lõpuga.  Alati võib teha korralikult, kuid kas keegi julgeb anda garantii kaasa, et peale remonti töötab masn ilma remondita vähemalt 1000tt. Vähegi hoitud "läände" sattunud mtzid töötavad tehasest tulnud tuhandeid tunde probleemideta. Need mis ei tööta ja on vigased, need lükatakse normaalses ühiskonnas garaazinurka kuusakoski autot ootama. (meil aga turgu müüki koos uue värvikihiga)
Müügis on korralike russe aastas vast 10tk (krooniaegseid peale 2000a masinaid) Ülejäänud 30tk mis müüki satuvad on mõnest hooldusfirmast läbikäinud vanaraud. Rooste teket võib igapäevaselt jälgida - jõhkra kiirusega. Rääkimata sellest, et masinate müügi ajal neil 6000tt kellal - siis järgmisele ostjale lähevad nad edasi juba 2000tt kellal. Hooldusajalugu vene tehnika puhul tundmatu.


(15-04-2015, 19:14 PM)vellemees Kirjutas:  Kes veel peale Belesti uusi Belarusse Eestis müüb? Vanati müüs A Tammel aga nüüd vist mitte. unimüts sa uute .5 seeria masinatega oled ka kokkupuutunud? Kui jah siis mis arvad neist

Enamik suuremaid vene tehnika traktoriärisid müüb (aitab hankida) mtz traktoreid. Pead vaid veidi valjumini küsima kes kuskil tegutseb.
.5 masinaid nii vähe, et ei ole kokku puutunud. Endal on kogemusi vaid  82, 82.1, 920, 952 ja veiid 1221 masinaga lõpus .3 mudelitega.  UUemaid pole proovida saanud. Samas foorumitest lugedes võib .5 kiita (oleneb jällegi mudelist)

Need ilma euro tähiseta masinad on kõige paremad just vene kolhoosi traktoristile. Mõtle vaid saavad kodus remontida, et ninaalune ka tavotine. Jupid on odavad jne jne

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Hooldusajalooga mõne russi Eestist vast ikka leiab Smile
Vasta

Kui õieti mäletan, siis 2kangiga oli nii, et endapoolne vist? olid töökäik, reevers, transport käik, vist oli ka tigukäik. Ja teine kang olid 1. 2. 3. 4.käik, viimasest kokkupuutest sellise masinaga juba 15aastat möödas Big Grin 
 
Vasta

Pole seal mingit reversit.
Vasta

minu kasutuses olnud 1025 oli reevers otse töökäigu taga, tõmbasid kangi otse tagasi ja voilaa, kuigi tagurpidi käik oli veidi kiirem kui edaspidi samal käigul nimetage seda käiku kuidas soovite, kuid meil öeldi selle kohta reevers.
Vasta

[Pilt: 11146349_867852366594906_1611073847783520470_n.jpg]
Vasta

(16-04-2015, 18:49 PM)maisalup Kirjutas:  minu kasutuses olnud 1025 oli reevers otse töökäigu taga, tõmbasid kangi otse tagasi ja voilaa, kuigi tagurpidi käik oli veidi kiirem kui edaspidi samal käigul nimetage seda käiku kuidas soovite, kuid meil öeldi selle kohta reevers.

Ehk siis tegu ei ole reeversiga vaid nii nagu vanal belarussil 1 kangiga on kiiremad ja aeglasemad käigud. Ehk siis kui see teine käigukang ühes asendis on, siis saad kasutada 1,3,4,5 ja aeglast tagukäiku ja siis kui teine kang teises asendis on saad kasutada 2,6,7,8,9 ja kiire tagukäik!

Reevers on see mis võimaldab edaspidi käikudega tagurpidi sõita ja tagu käiguga edasi sõita.
Vasta

82 ja sama vahekasti kasutavatele mudelitele on vahereduktori asemel võimalik tellida reevers. Võimalik on ka aeglustav vahereduktor muuta kiirendavaks. Kõik on tehasest saadaval.
Vasta

(17-04-2015, 08:38 AM)tamburiin Kirjutas:  82 ja sama vahekasti kasutavatele mudelitele on vahereduktori asemel võimalik tellida reevers. Võimalik on ka aeglustav vahereduktor muuta kiirendavaks. Kõik on tehasest saadaval.

Palju on kiirendava reduktori ülekandesuhe?

Tuletan meelde, et see reduktor on enne käigukasti ja seega mõjub kõigile käikudele...

Reeversi olemasolust olen kuulnud, kuid ise säärasega töötanud ei ole. Kusjuures hüdrolülitusega reeversi olemasolu ajamiga roolisambalt annas russile hoobilt eelise idaimede ees.
Vasta

Ma ei tea ülekannet aga 2000 pöördega sõidab eelkirjeldatud ime 48km/h.
Paraku toimub see sellise vilina saatel, et kõrvu hoides pikemat maad sõitsin ikka otseülekandega.
Metsatraktorile see ei sobiks ka sest tagasikäik oleks liiga kiire ja läheb siduri libistamiseks.
Samuti on veljed või rehvid nii kõverad, et nina põrkab maast lahti siledal asfaldil kui üritada üle 30 km/h sõita.
Türil laiutati käsi, et see hüppamine pole nende asi.
Teagi kas nutta või naerda...
Vasta

  Täpset ulekandearvu ei oska praegu öelda. Kuna aga üks element on sama plokkhammasratas, siis saab kiirendava ülekandearvu aeglustava ülekandearvu pöördväärtusena.
  Reeversist on olemas ka sünkrovariant.   Ainult reeversit ei tohi kasutada suure veojõu korral ja rapsides. See vahehammasratta konstruktsioon ja hammasratta telje kinnitus korpuses on nõrguke.
Vasta

(17-04-2015, 09:41 AM)tamburiin Kirjutas:  ...
  Reeversist on olemas ka sünkrovariant.   Ainult reeversit ei tohi kasutada suure veojõu korral ja rapsides. See vahehammasratta konstruktsioon ja hammasratta telje kinnitus korpuses on nõrguke.

Just, teeme sihukese pooliku sünkroniseerimata reeversi ja linnuke kirjas.

Anno 2015 võiks ikka rääkida pehme hüdrolülitusega rooli alt juhitavast reeversist, et olla vähegi pildil. Toungue

Ahjaa, sealmaal on ju nii kõrge tootmise tase, et sääraste labaste asjadega, nagu hüdrosüsteemi valmistamise tolerantsides püsimise ja koostamise puhtuse tagamisega ei ole aega tegelda.
Vasta

(17-04-2015, 09:05 AM)2715 Kirjutas:  Ma ei tea ülekannet aga 2000 pöördega sõidab eelkirjeldatud ime 48km/h.
Paraku toimub see sellise vilina saatel, et kõrvu hoides pikemat maad sõitsin ikka otseülekandega.
Metsatraktorile see ei sobiks ka sest tagasikäik oleks liiga kiire ja läheb siduri libistamiseks.
Samuti on veljed või rehvid nii kõverad, et nina põrkab maast lahti siledal asfaldil kui üritada üle 30 km/h sõita.
Türil laiutati käsi, et see hüppamine pole nende asi.
Teagi kas nutta või naerda...

Sama siin.
Plaanin käigukasti lisada üle normi mingit paksemat löga.
Lisaks pigimatile ja mürasummutussvammile peab midagi veel kasutama.
Vasta

Müra vastu aitas vanasti päris hästi puidujahu ja nigrooli segu.
Tänapäeval siis Tep.
Vasta

(12-04-2015, 19:15 PM)jaakjaak Kirjutas:  Ca 10 tundi töötanud orig.filter mootorilt D-245S2
https://www.youtube.com/watch?v=uGy9YHcu59M

Vahetasin täna filtrit ja lõikasin ka lahti. Papp oli muutunud kõvaks ja kergesti murduvaks. Katki polnud kusagilt. Ja mis peakski seda pappi lõhkuma. Videos on tegemist mingi anomaaliaga, sest ka sisemine metallist aukudega sisu tundub mölkis olevat. Kui seda tegi õli surve, siis....? 
Vasta

Jumzile peaks vist sama õlifiltri alus minema kui russile? Peaks täitsa ühele D-65 mootorile elemendi peale panema, saaks hea võrdluse kumb siis paremini toimib..

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tere kuidas saab vahetada mtz82 roolivõimu võlli. kas roolivõimu peab küljest ära võtma.
Vasta

Ei pea võtma.
Alt roolihoob lahti, ülevalt kaas maha, õli välja ja saab alt kangiga üles välja lükata.
Ristvõll veel lihtsam, seal otsast kaaned maha, kaane all suur mutter lahti ja keerab teo hambumisest välja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne