04-09-2005, 22:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2005, 22:31 PM ja muutjaks oli mrali.)
Tavaline uaazik (kaubik või madel) pole mingi uunikum,julgen arvata,et neid liigub veel mingi neljakohaline arv siinmail.
Haruldus on aga varasema kerega masin (vt ka http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=12337 ).Ja samuti,kaubik-uaazikuid võib eksisteerida ka kui EPT-de/autoremonditehaste omaloominguid (tuntav ebastandardse tagaosa kuju,siledate külgede,erilise kujuga tagauste jms poolest).Põngerjapõlvest mäletan taaskord Haapsalu EPT-st,et sealne enamus kaubik-uaazikuid olid kas Nuia või kohalik omalooming,tehasekerega mäletan vaid paari-kolme.Kasutati neid toona peamiselt maaparandajate ja farmihooldajate liikurtöökodadena.Põhjus sellistel leiutistel-sobivate masinate vähesus,mistõttu pahatihti tuli teoistada kastika \"ümberlõikus\"...
Haruldus on aga varasema kerega masin (vt ka http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=12337 ).Ja samuti,kaubik-uaazikuid võib eksisteerida ka kui EPT-de/autoremonditehaste omaloominguid (tuntav ebastandardse tagaosa kuju,siledate külgede,erilise kujuga tagauste jms poolest).Põngerjapõlvest mäletan taaskord Haapsalu EPT-st,et sealne enamus kaubik-uaazikuid olid kas Nuia või kohalik omalooming,tehasekerega mäletan vaid paari-kolme.Kasutati neid toona peamiselt maaparandajate ja farmihooldajate liikurtöökodadena.Põhjus sellistel leiutistel-sobivate masinate vähesus,mistõttu pahatihti tuli teoistada kastika \"ümberlõikus\"...