07-09-2005, 16:38 PM
kellele ema, kellele tütar -> arvamusi on seinast seina.
köhin siia ka enda arvamuse:
esiteks selline asi, et kui sõidad palju (30 000+ km aastas), ainult siis vaata diislit, või kui sul on võimalus saada kusagilt odavat kütet (biodiisel, sadam
).vastasel juhul ei kaalu plussid üle, sest diislil on hooldus kallim, jupid kallimad, talvel ebamugavam, mürarikkam, kütusele tundlikum jne eriti need vanad escortid
VW diisel on minu meelest ainus inimlik mootor vanadest masinatest (endal kogemus 1,9 TD vana transporteri peal). teised on liiga traktorid.
seega, kui sõidad vähem kui 30 000 aastas ja palju lühikesi otsi, siis vaata bensiinikat. julgen sulle soovitada kahte asja: Škoda Felicia (nt on mul müügis üks 150 000 km sõitnud 1999 aasta isend 25 000 krooni eest). kui poleks endale hiljuti teist sõiduriista soetanud, ostnuks kindlasti selle, sest kunagi ammu oli selline pill ning siiani kahetsen, et ära müüsin. ta on odav ja lihtne masin, sõita on lõbus (naeratus põhivarustuses), jupid on eriti odavad (õõtsapuksid olid vist 30 eek tk) ning kui ma kunagi 26 000 km sõitsin ühe 1998 aasta isendiga, siis midagi vahetama ei pidanud. Škoda ainus miinus on tema fekaal reputatsioon ja roostetav kere. 1999 on juba VW mootoriga. keskmine küttekulu on ca 6,5 l/100 km (50 % maal, 50 % linnas). kuid roostetav kere ei ole probleem, kui autot kord aastas roostevastaselt töödelda - tean ühte masinat, millel pole kriipsugi roostet
, sest omanik kord aastas mingi õliga mäkerdab. ruumi on ka klassi kohta palju. nõrk koht on vanematel veel ka sidur, kuid muid nõrku kohti pole, sest tal lihtsalt ei ole midagi, mis katki võiks minna 
![[Pilt: 6U1_1L1L.jpg]](http://www.simo-car.sk/6U1_1L1L.jpg)
teine auto, mida julgen soovitada on Mitsubishi Colt alates 1996.
selle hankisin ka endale (1,3; 1997), šveitsist toodud ja avariiline, hind 35 000. Škodaga võrreldes plekid natuke paksemad, varustust rohkem, disain ilusam ja kuigi samuti 1,3 mootor, on jõudu rohkem (karpa vs sissepritse). miks ise ostsin? küttekulu konditsioneeriga sõites maanteel 5,9 l/100 km, linnas seni saanud 6,8 l /100 km, tippkiiruseks voolis haapsalu lennuväljal 175 km/h; lisaks on peres selline 1999 aasta isend, millega on rahvarallit sõidetud ja üldse on auto karmi elu kogenud, kuid midagi märkimisväärset pole ära lagunenud - seega mitsu colt on ennast tõestanud vastupidava autona. 50 000 eest saad juba ka üsna uue aastakäigu
![[Pilt: 4.jpg]](http://www.sunny78.de/image/Colt/image/4.jpg)
selline oli siis minu arvamus
U.
köhin siia ka enda arvamuse:
esiteks selline asi, et kui sõidad palju (30 000+ km aastas), ainult siis vaata diislit, või kui sul on võimalus saada kusagilt odavat kütet (biodiisel, sadam


seega, kui sõidad vähem kui 30 000 aastas ja palju lühikesi otsi, siis vaata bensiinikat. julgen sulle soovitada kahte asja: Škoda Felicia (nt on mul müügis üks 150 000 km sõitnud 1999 aasta isend 25 000 krooni eest). kui poleks endale hiljuti teist sõiduriista soetanud, ostnuks kindlasti selle, sest kunagi ammu oli selline pill ning siiani kahetsen, et ära müüsin. ta on odav ja lihtne masin, sõita on lõbus (naeratus põhivarustuses), jupid on eriti odavad (õõtsapuksid olid vist 30 eek tk) ning kui ma kunagi 26 000 km sõitsin ühe 1998 aasta isendiga, siis midagi vahetama ei pidanud. Škoda ainus miinus on tema fekaal reputatsioon ja roostetav kere. 1999 on juba VW mootoriga. keskmine küttekulu on ca 6,5 l/100 km (50 % maal, 50 % linnas). kuid roostetav kere ei ole probleem, kui autot kord aastas roostevastaselt töödelda - tean ühte masinat, millel pole kriipsugi roostet


![[Pilt: 6U1_1L1L.jpg]](http://www.simo-car.sk/6U1_1L1L.jpg)
teine auto, mida julgen soovitada on Mitsubishi Colt alates 1996.
selle hankisin ka endale (1,3; 1997), šveitsist toodud ja avariiline, hind 35 000. Škodaga võrreldes plekid natuke paksemad, varustust rohkem, disain ilusam ja kuigi samuti 1,3 mootor, on jõudu rohkem (karpa vs sissepritse). miks ise ostsin? küttekulu konditsioneeriga sõites maanteel 5,9 l/100 km, linnas seni saanud 6,8 l /100 km, tippkiiruseks voolis haapsalu lennuväljal 175 km/h; lisaks on peres selline 1999 aasta isend, millega on rahvarallit sõidetud ja üldse on auto karmi elu kogenud, kuid midagi märkimisväärset pole ära lagunenud - seega mitsu colt on ennast tõestanud vastupidava autona. 50 000 eest saad juba ka üsna uue aastakäigu

![[Pilt: 4.jpg]](http://www.sunny78.de/image/Colt/image/4.jpg)
selline oli siis minu arvamus
U.