08-09-2005, 17:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2005, 17:43 PM ja muutjaks oli usku.)
hind langeb eriti aeglaselt mazda 3\'l
- praegu aastavanused müügis ostuhinnast kõigest 15 - 20 000 odavamalt. aga see teine teema.
selle škodaga (felicia) on nii, et hind 25 000 veel 3 aasta jooksul suurt ei lange --> aasta ju 1999) kuid škodat on üsna raske müüa. ostja peab teadma selle auto väärtust ja tahtma just seda autot - ainult siis leiab ta autole uue kodu. aga jah, kui tahad üsna varsti jälle ära müüa, siis hoia škodast eemale
see on selline auto, mille sa ostad ja kuni auto surmani sõidad.
minu arvamus on see, et kui auto hind juba niigi alla 30 000 (alla 50 000?), siis märkimisväärsest summalisest hinnalangusest rääkida ei saa, kui autot korralikult hoiad. (vaata sirjesid, golfe, toyotasid ... ikka maksavad enamvähem sama hinda). on mingi tase, kuhu hind kauaks pidama jääb.
aga tegelikult tegin ma postituse selleks: anna kindlasti teada, millise auto sa lõpuks ostad ja põhjenda ka miks - minus tärkas mingi haiglane huvi selle teema vastu.
mõni sõna ka OT diisli-bensiini teemadel põhjendamaks oma väidet minu esimeses postituses: arvamus, et diislil on hoolduskulud suuremad, pärineb sugulase autotöökojast ja väga uutelt masinatelt. nimelt müüb ta muuhulgas uusi autosid ja hooldab neid. sealt olen saanud teada:
(nagu Romka\'gi välja tõi) et jupp ise on natukene kallim, kuid veelgi olulisem on see õlivahetuse/hoolduse vahe:
keegi luges kunagi TTÜ raamatukogus ühest targast raamatust määrdeainete kohta, et kuigi tänapäeva autotootjad lubavad hooldusvälpa juba kuni 30 000 km, siis ei maksa sellest nii jäigalt kinni pidada. Veel oli ära toodud kaks asjaolu, mille korral ei pea isegi täissünt mootoriõli kauem vastu, kui vaid 5000 km. Need on: diiselmootor ja turbomootor
niisiis reaalsus on see, et 1,9 TD škoda 2004 aastast käib hooldamas iga 10 000 km tagant, ise oma eelmise sõidukiga - ford fiesta 2003 aastast - käisin õli vahetamas iga 20 000 km tagant, sama ka teistel uutel pisibensiinikatel.
ja minu arvamus on, et väiksem küttekulu seda vahet ei kompenseeri
kuid ma ei tahagi mingit tõde kuulutada... lisan siinkohal, et ise diisleid omanud ei ole ning seepärast siinkohal isiklikku kogemust ei oma - vaid see raamatutarkus ja sugulase suusõnaline väide (kui olin ise autot otsimas) et diisli hooldus on kallim. mina rohkem sel teemal sõna ei võta.

selle škodaga (felicia) on nii, et hind 25 000 veel 3 aasta jooksul suurt ei lange --> aasta ju 1999) kuid škodat on üsna raske müüa. ostja peab teadma selle auto väärtust ja tahtma just seda autot - ainult siis leiab ta autole uue kodu. aga jah, kui tahad üsna varsti jälle ära müüa, siis hoia škodast eemale

minu arvamus on see, et kui auto hind juba niigi alla 30 000 (alla 50 000?), siis märkimisväärsest summalisest hinnalangusest rääkida ei saa, kui autot korralikult hoiad. (vaata sirjesid, golfe, toyotasid ... ikka maksavad enamvähem sama hinda). on mingi tase, kuhu hind kauaks pidama jääb.
aga tegelikult tegin ma postituse selleks: anna kindlasti teada, millise auto sa lõpuks ostad ja põhjenda ka miks - minus tärkas mingi haiglane huvi selle teema vastu.
mõni sõna ka OT diisli-bensiini teemadel põhjendamaks oma väidet minu esimeses postituses: arvamus, et diislil on hoolduskulud suuremad, pärineb sugulase autotöökojast ja väga uutelt masinatelt. nimelt müüb ta muuhulgas uusi autosid ja hooldab neid. sealt olen saanud teada:
(nagu Romka\'gi välja tõi) et jupp ise on natukene kallim, kuid veelgi olulisem on see õlivahetuse/hoolduse vahe:
keegi luges kunagi TTÜ raamatukogus ühest targast raamatust määrdeainete kohta, et kuigi tänapäeva autotootjad lubavad hooldusvälpa juba kuni 30 000 km, siis ei maksa sellest nii jäigalt kinni pidada. Veel oli ära toodud kaks asjaolu, mille korral ei pea isegi täissünt mootoriõli kauem vastu, kui vaid 5000 km. Need on: diiselmootor ja turbomootor
niisiis reaalsus on see, et 1,9 TD škoda 2004 aastast käib hooldamas iga 10 000 km tagant, ise oma eelmise sõidukiga - ford fiesta 2003 aastast - käisin õli vahetamas iga 20 000 km tagant, sama ka teistel uutel pisibensiinikatel.
ja minu arvamus on, et väiksem küttekulu seda vahet ei kompenseeri
