Gaas tsiklile
#5

Ilmselt oleks kõige ideaalsem tsikkel gaasile üleminekuks vana ühe karburaatori (kahega on keerulisem) ja külgkorviga neljataktiline mootorratas.
Neljataktiline peab see olema põhjusel, et gaasile ei saa õli hulka segada. Käivitamisega pole ka mingit probleemi, sest bensiinisüsteem jääb ju alles.
Gaasi toitele minnakse üle sõidu pealt, siis kui mootor on saavutanud töösoojuse. Suletakse bensiinikraan, oodatakse kui karburaatori ujukiruum tühjeneb ja avatakse gaasiklapp. (Kaasajal käib see suhteliselt elektrooniliselt aga võib ka käsitsi) Gaasisüsteem paigaldatakse paralleelselt bensiinisüsteemiga. Gaasi lõppedes jätkatakse sõitu bensiiniga.
Gaasiballooni välispind ei tohi päikese käes kuumeneda, sestap tuleks see paigaldada külgkorvi ja katte alla.
Muuseas, gaasi oktaanarv on üle saja, seega mootor töötab vaiksemalt, puhtamalt ja säilib kauem.

Bensiini fännidele teadmiseks, et teid petetakse naftamagnaatide poolt kui öeldakse, et bensiin on ainuke autokütus. Vanasõidukite Suursõidul osales ka puugaasi küttega veok. Miks mitte paigaldada tsikli külgkorvi puugaasi generaator.

Paljud arvavad, et windows on ka ainuke ja ilma ei saa, TEID PETETAKSE!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaas tsiklile - Autor: GAD - 12-09-2005, 20:02 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne