13-09-2005, 12:57 PM
K 750M-i tootmine lõpetati 1969. aastal, püstklappidega mudel asendati rippuvate klappidega 650 cm2 (hilisem nimetus Dnepr) mootoriga. Kuna uus mootor ja reeversiga käigukast ei tahtnud K 750M-i raami vahele ära mahtuda, siis tehti raam pikemaks.
Piltide järgi (tuled, amordid jne) tundub see olevat K 650 või esimesi Dnepreid, millele on paigaldatud vanatüübiline K750 M-i mootor.
Mina muidugi ei hakka vaidlema teemal: \"Kes selle pani\". Tehaseski on tehtud vahel imeasju. Aga klassikaline K 750M see küll ei näi olevat. Pigem olid esimesed K 650-ed lühikese raamiga, siis selgus, et nii on ebamugav kodusel teel tsiklit parandada ja esimesed Dneprid tulid juba pikema raamiga.
Piltide järgi (tuled, amordid jne) tundub see olevat K 650 või esimesi Dnepreid, millele on paigaldatud vanatüübiline K750 M-i mootor.
Mina muidugi ei hakka vaidlema teemal: \"Kes selle pani\". Tehaseski on tehtud vahel imeasju. Aga klassikaline K 750M see küll ei näi olevat. Pigem olid esimesed K 650-ed lühikese raamiga, siis selgus, et nii on ebamugav kodusel teel tsiklit parandada ja esimesed Dneprid tulid juba pikema raamiga.
Tõnu Piibur
5116265