14-09-2005, 21:14 PM
Pohimotteliselt pole tinakihi paksususele mingit piirangut - sama kehtib muidugi ka pahtli kohta
, aga mida ohem, seda parem. Kasutada soovitan ikka keretina, mitte mingit suvalist. Keretinal on suurem pliisisaldus, mis tagab sulamisel suuremas temperatuurivahemikus tina pastataolise oleku - see ei lähe sulamisel kohe vedelaks. Yldjuhul tuleb vaadata, et peale esimese kihi pealekandmist ei jääks tina alla happejääke - soodustab roostetamist - kuumuta tina ja hooru samal ajal linaolis leotatud puitlabidaga. Järgmised kihid on juba vormimise töö, lopuks kereviiliga tinale sobiv kuju - ongi valmis.
Eestis on autokerede tinatamine suht vähe levinud, rohkem kasutatakse välisriikides kallimate autode remontimisel.

Eestis on autokerede tinatamine suht vähe levinud, rohkem kasutatakse välisriikides kallimate autode remontimisel.