21-09-2005, 23:23 PM
Vaatasin eraldi asetseva süütepooliga magneetosüütega masinate elektriskeeme (rollerid Vjatka VP150 ja Tuula T200):
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=5515&page=4
Järeldus: süütepooli primaarmähis ühendatakse rööbiti magneeto madalpingemähisega (eeldan, et magneeto magnetjuhil kõrgepinge mähist pole), madalpingeosa vastab ülejäänus täielikult tüüpskeemile, lihtsalt madalpingepooliga on paralleelselt ühendatud süütepooli primaarmähis.
P.S sain teada, miks just Vjatka ,,Elektron\", elektronsüütega ju.
Skeem sarnaneb üldiselt V501m süüteseadmestikuga (induktiivpooliga andur, vahelduvvoolugeneraator, V501m alaldi paikneb erinevalt Vjatkast süüteplokiga samas korpuses, kui seal üldse alaldi on).
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=5515&page=4
Järeldus: süütepooli primaarmähis ühendatakse rööbiti magneeto madalpingemähisega (eeldan, et magneeto magnetjuhil kõrgepinge mähist pole), madalpingeosa vastab ülejäänus täielikult tüüpskeemile, lihtsalt madalpingepooliga on paralleelselt ühendatud süütepooli primaarmähis.
P.S sain teada, miks just Vjatka ,,Elektron\", elektronsüütega ju.
Skeem sarnaneb üldiselt V501m süüteseadmestikuga (induktiivpooliga andur, vahelduvvoolugeneraator, V501m alaldi paikneb erinevalt Vjatkast süüteplokiga samas korpuses, kui seal üldse alaldi on).