23-09-2005, 18:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2005, 18:15 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Nii palju kui mina tean oli see asi nii, et see klapikambrikaas ainukesena istubki täpselt, käigukasti kõrvad ja nuudid ning mootoripadjad olid ikka natuke erinevad. Ise proovinud ei ole, täpselt midagi ei tea
Sobivuse kohta: mootor on ülejäänud auto küljes kolmest kohast: kaks mootoripatja ja käigukast. Kui uus mootor käigukasti otsa istub, on uute mootoripadja kronsteinide keevitamine üsna lihtne. Kui ei, siis pole enam vahet, töömaht kasvab nagunii hüppeliselt ja edasise sobivuse määrab ainult asendusmootori füüsiline mahtumine mootoriruumi.
Sobivuse kohta: mootor on ülejäänud auto küljes kolmest kohast: kaks mootoripatja ja käigukast. Kui uus mootor käigukasti otsa istub, on uute mootoripadja kronsteinide keevitamine üsna lihtne. Kui ei, siis pole enam vahet, töömaht kasvab nagunii hüppeliselt ja edasise sobivuse määrab ainult asendusmootori füüsiline mahtumine mootoriruumi.