Dnepr k-650 erinevused MT9-ga
#2

dokumentidest:
Käisin sel kevadel Jõgeva ARKis, et teha oma dnepraalile uued paberid. Kuuldavasti vanad helesinisel põhjal paberid enam euroopas ei kehtinud. Masin oli arvel soolona, kuigi siis (siiani) korviga. Küsisid siis, et kumb on, soolo või korviga? Ma ütlesin, et tahaks nii ja naa sõita. Neil jälle sellist varianti pole. Igasugu seadustest polnud neil õrna aimugi (mul ka) ning kuna neilt pädevat infot ei saanud, otsustasin jätta masina nii nagu enne - paberites sooloks, kuna siiani pole sellega probleeme olnud, isegi mitte soomes käies. Lisaks pandi passi kirja, et võin kasutada kuni 125 kilost piduriteta haagist. Tuli miski sell, vaatas üle raaminumbri ja kogu lugu. Tundus, et neid see eriti ei huvita on sul korviga või ilma. Maksma läheb dokumentide vahetuse raha....
Sellega seal siis asi lõppes. Sõitsin ülevaatusele. Seal taheti kohe p...se saata - kuule sul ju korviga, aga paberites soolo! Anti mõista, et ülevaatusele peaks tulema soologa, kui pärast korvi tagasi panen, siis ei saa keegi neid süüdistada. Tehes neile selgeks, et sellisel putitamisel pole eriti mõtet, õnnestus ülevaatus siiski saada.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Dnepr k-650 erinevused MT9-ga - Autor: Ishijupp - 24-09-2005, 22:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne