26-09-2005, 21:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2005, 21:03 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Arvatavasti mootorile diisel- ja bensiinimootori häid omadusi ei teki, pigem
vastupidi. Kuna diislis on krakkimisel tekkinud raskemad fraktsioonid, aurustub see halvemini, mistõttu pärast karburaatorit tekivad suuremad tilgad, kui õliga segatud bensiini kasutamisel. Seetõttu on käivitamine ilmselt raskem ja põlemine kestab liiga kaua, mistõttu mootor peaks ülekuumenema. Tundub, et õli peabki küttesegust välja kondenseeruma ja sedasi silindrit ja laagreid õlitama,
diisel seevastu aurustub teataval määral ja annab ilmselt pigitaolisi põlemisjääke, mis kogunevad kolvirõngaste soontesse, leegitorusse ja summutisse ning pigitavad kõik kinni. Parandage, kui eksin, kuid diiselmootoris peaks põlemisel tekkima kõrgem temperatuur, mis selle pigi tekke vastu aitab (seetõttu ei soovitata diiselmootorit liiga madalatel pööretel ekspluateerida ega ega aeglasel tühikäigul töötada lasta). Ka on diisli viskoossus arvatavasti väiksem, mistõttu õlitus kannatab.
NB! kõik eelnev on ainult oletus, talvisel perioodil kasutatakse diisli hangumise vähendamiseks bensiiniga segamist, aga vahekord oli mäletamist mööda kuni 1 osa bensiini 5 osale diislile, vist mahu järgi, kuid seda segu kasutatakse diiselmootorites.
vastupidi. Kuna diislis on krakkimisel tekkinud raskemad fraktsioonid, aurustub see halvemini, mistõttu pärast karburaatorit tekivad suuremad tilgad, kui õliga segatud bensiini kasutamisel. Seetõttu on käivitamine ilmselt raskem ja põlemine kestab liiga kaua, mistõttu mootor peaks ülekuumenema. Tundub, et õli peabki küttesegust välja kondenseeruma ja sedasi silindrit ja laagreid õlitama,
diisel seevastu aurustub teataval määral ja annab ilmselt pigitaolisi põlemisjääke, mis kogunevad kolvirõngaste soontesse, leegitorusse ja summutisse ning pigitavad kõik kinni. Parandage, kui eksin, kuid diiselmootoris peaks põlemisel tekkima kõrgem temperatuur, mis selle pigi tekke vastu aitab (seetõttu ei soovitata diiselmootorit liiga madalatel pööretel ekspluateerida ega ega aeglasel tühikäigul töötada lasta). Ka on diisli viskoossus arvatavasti väiksem, mistõttu õlitus kannatab.
NB! kõik eelnev on ainult oletus, talvisel perioodil kasutatakse diisli hangumise vähendamiseks bensiiniga segamist, aga vahekord oli mäletamist mööda kuni 1 osa bensiini 5 osale diislile, vist mahu järgi, kuid seda segu kasutatakse diiselmootorites.