27-09-2005, 21:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-09-2005, 21:31 PM ja muutjaks oli Martti.)
valdo Kirjutas:Mina olen oma Lada 111 juures püüdnud jääda enamjaolt 2000-3000 rpm piiresse, vaid erandjuhtudel (Soome/Euroopa kiirteed 120-130 km/h, kiired möödasõidud) olen \"näidanud\" talle kuni 3500 rpm. Igatahes 242 tuh km jooksul pole mootori sisemusse vaja tungida olnud ning bensiinikulu endiselt madal ja õlitase naelutatud...Täna panin tähele kui sa Kehra lähistel mulle vastu tulid, siis sa sõitsid seal ebatasase tee peal nii kiiresti, umbes 80-90km/h. Kuidas amordid ja veermik sellele vastu peavad? Ise sõitsin seal 60km/h ja selle universaal Oldsmobilega, kui jõudsid märgata.
Nii aeglaselt selle pärast et tee oli halb ja käigukastis peaaegu puudus õli mida läksime ostma Kehra bensiinijaama, seal aga ei olnud midagi ja tuli edasi sõita samamoodi 40km kuni tuli järgmine tankla.