03-10-2005, 09:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2005, 10:03 AM ja muutjaks oli künnimees.)
Klaabu kirjutas:
Sellest võiks foorumis rohkem asjalikku infot liikuda. Ise panen V501m-le teise karburaatori
(K36P), sest originaalil tihendid puudu ja K36P on teataval määral täiuslikum. Nädalavahetusel
saagisime/viilisime koos vennaga üleminekutoru jupid valmis. Keevitada ja käiata ei saanud, sest maa oli märg. Alguses pidasin suurimaks probleemiks liiga pikka vahemaad karburaatorist
sisselaskeavani (kuhu originaalkarburaator kinnitub), kuid tean, et selliseid üleminekuid on tehtud ja nimetatud probleemi sellest ei tekkinud.
Tsitaat:RE: RE: deltale võimsam mootor,ettepanekuid
künnimees Wrote:
Tsitaat:Millegi pärast V50x mootorite forsseerimisest pole eriti palju kuulnud
sul on siiski eksiarvamus sellest. mõni aeg tagasi sõideti ka nende mootoritega kõvasti karti ja hea tahtmise peale leiab veel hulga tolleaegset \"keemiat\" üles.
Sellest võiks foorumis rohkem asjalikku infot liikuda. Ise panen V501m-le teise karburaatori
(K36P), sest originaalil tihendid puudu ja K36P on teataval määral täiuslikum. Nädalavahetusel
saagisime/viilisime koos vennaga üleminekutoru jupid valmis. Keevitada ja käiata ei saanud, sest maa oli märg. Alguses pidasin suurimaks probleemiks liiga pikka vahemaad karburaatorist
sisselaskeavani (kuhu originaalkarburaator kinnitub), kuid tean, et selliseid üleminekuid on tehtud ja nimetatud probleemi sellest ei tekkinud.